Diablo 3

Tak co, hraje tu někdo krále hack&slash rpg?:) Jestli jo, tak se podělte o dojmy. Jaký máte postavy, co obtížnost, stabilita apod.? Já mám Monka 37.lvl Nightmare a Demon Hunterku na 14 lvl. Normal.
30.5.2012 08:32:34

Wizard
lvl 4x (asi nejakych 47 ted nevim) posledni akt na nightmare (musel jsem odjet do Francie takze jsem nedokoncil)
Mimochodem soulstone ve tvaru USB v diablove hlave je super.

30.5.2012 10:15:48

Diablo
Právě jsem začal hrát před dvěmi dny, kdy mi kámoš půjčil svůj účet. Rozehrál jsem za Demon Huntera, který je na 7 lvl, ale úplně mi nesedl, tak zkouším Witch Doctorku, která zatím na 6 lvl vypadá dobře (má zatím zajímavější skilly, než Demon Hunterův kulomet, a sedí mi více do herního stylu).
Jinak je to moc pěkná hra, líbí se mi nový skill systém, na jehož obdoby jsem zvyklý z konzolových her, a vyhovuje mi více než skill systém z dvojky. Jsem ale jen na začátku a ten systém může hodně rozbít to, že postupně odemykané skilly budou jasně lepší než skilly z nižších levelů, což by celý systém úplně rozbilo. Doufám, že to udělali tak, že ty skilly na vyšších levelech nejsou jasně lepší, ale jsou stejně dobré, jen podporující jiné styly hraní. Na to jsem hodně zvědavý.

30.5.2012 10:41:07

meh
Kamarat mi dal guest pass a po vyskusani mozem smelo konstatovat ze to nie je nic svetoborne. Obrovsky hype a to je vsetko. Nechapte ma zle, ako odreagovacka to je fajn, ale to si radsej zahram nieco co po mne nepyta stale pripojenie k internetu (parkrat som mal rubberbanding a to mam >20Mbit/s opticku linku co je IMO neprijatelne).

30.5.2012 13:09:22

.
ako veľký fanúšik D2: LOD musím s ľútosťou oznámiť, že som z hry nesmierne sklamaný... Je to sklamanie oproti D2 LOD je to je hra pre deti .. A som riadne nahnevaný, že to robia milión rokov a oni vydajú hru pre škôlkárov. Úplné zjednodušené pre konzolistov, kde sa všetko odomyká samo, a všetko je z automatizované. Kde sú tie nádherné buildy, kde je heradická kocka a runy už nie ako itemy? A mohol by som pokračovať....... Aukčný dom a neprerozdeľovanie bodov do buildov je zabitie znovuhrateľnosti a hlavnej myšlienky ktorú predtým diablo malo... Skill tree je úplny výsmech bez dákej hlbšej koncepcie..Drop item je o nervy, kedy padajú iba veci s o 10 lvl menším levelom.. Teraz to je už fakt no brain hra kde sa iba mláti a mláti a mláti a kupujú predmety... Videl som, skúsil som, zatratil som... a sklamal som (sa)...

30.5.2012 14:37:03 | Upraveno autorem (porovnej)

to stOKYi
Vzhledem k tomu, že hry hraju kvůli tomu, abych si zahrál a ne abych se frustroval, tak se mi ten odemykací systém líbí. Pamatuju si, jak jsem v D2:LOD došel s Druidem k Diablovi na Normal a prostě jsem ho nedokázal zabít, protože jsem si bral skilly, které se mi zamlouvaly a ne ty, které bych si měl brát, abych ho zabil. Nakonec se mi ho podařilo skolit jen díky bugu, že se zasekl za zdí a po snad půl hodině postávání ho postupně uklovali moji havrani.
V D2:LOD byl sice skill tree, ale stejně sis musel brát jen konkrétní skilly, abys vůbec měl šanci. Na Normal obtížnost to bylo celkem jedno (kromě avizovaného Diabla jsem neměl celou hru žádný takový problém), ale na vyšších obtížnostích pokud jsi neměl konkrétní build, tak jsi se mohl jít zahrabat. Takže D2 podle mě jen nabízelo iluzi výběru.
U D3 nevím, jak to bude, protože teprve začínám. Může se stát to, o čem jsem mluvil ve svém předchozím příspěvku, že skilly na vyšších levelech budou prostě lepší a tím se D3 stane tím samým - prostě si vezmeš vždycky ten lepší skill a všechny postavy budou stejné. Nechám se překvapit.

30.5.2012 14:58:12 | Upraveno autorem (porovnej)

Kadaver
Ilúziu výberu určite nie, a myslím že by ti to potvrdilo viac skúsených hráčov D2 LOD. Ja som napríklad prešiel D2 LOD na helli s tromi rôznymi buildmi a aj skillmy teda za barbara, alebo aj necromancera.. A to ešte nehovorím o rozmiestnení skillov do multiplayeru kde mali význam zase odlišné skilly/buildy.. S tým druidom, rozumiem že si sa trápil a aj preto si myslím, že hra si vyžaduje aj dáke plánovenie ešte predtým než sa udeli sotva prvý bod do skill tree :) Normal obtiažnosť bola len taká zahrievacia IMHO skúsenosti s hrou bolo treba už pri helly.. Ale myslím si, že D3 je na túto dobu primeraná odreágovačka, ktorá si ku mne však cestu asi nikdy nenájde.. Ale to asi fakt len kvôli môjmu až príliš zarytému a konzervatívnemu prístupu :))

Ešte som len chcel doplniť.. V LOD sa nepoužívali stále len skilly ktoré sa odomkli na najvyšší leveloch.. ono to fakt záležalo na tom, ako si si postavu poskladal.. Napr. som mal amazonku, kde som na helly používal lighting fury skill a mal som v ňom asi 5 bodov + 5 synergií napráskaných na 20 lvli..

Ináč doklofákovať diabla havranmi, to si zaslúži rešpekt :)

30.5.2012 15:22:33 | Upraveno autorem (porovnej)

d3
je to dobrý, úžasný filmeček s tím jak jde ten anděl na zem, jinak fraju za monka, malinká chybka je v tom jak jsem byl netrpělivej tak hraju na us rerveru, jde to přehodit?
a je to yleženě oddechovka rubačka, jsem teď v tý poušti

30.5.2012 15:37:28

příjemné
Hraju Demon huntera, lvl 51, nightmare, chybí mi skolit Diablo, než přejdu do Hellu.
Příjemná nostalgická vzpomínka. Celkově se mi to líbí. Zjednodušení mi nevadí. Jenom občas nadávám na ten online systém, protože to omezuje určitými způsoby hru. Na druhou stranu je to díky tomu přístupnější a zjednodušilo to hraní, protože výbavu si prostě seženete v aukci.
Líbí se mi to. Jak dám 60tku, mám v plánu mnišku, pak wizardku a pak postupně to ostatní :).

30.5.2012 16:13:46

d3
hvar: Zatim to přehodit nejde. Ale třeba časem...

Diablo hraju od jedničky. Když jsme s bráchou zkusili betu, tak jsme byli oba v dost velkým šoku, že zmizel skill tree, není už v podstatě obyč. útok, dmg skillu se počítá z dmg zbraně, což může půsbit trochu divně, když třeba můj monk má 2 zbraně, ale ty mu při útoku na chvíli zmizí apod. Po chvíli jsem si ale uvědomil, že nerozbili systém, ale hodně ho upravili, zjednodušili apod. ale všechno to dává smysl. Tedy POUZE za předpokladu, že všechny skilly jsou vybalancované a na stejné úrovni....a to se mi zatím zdá že funguje, takže spokojenost. Je to sice úplně jiný přístup než z dvojky, ale smekám, jak jim to funguje (nerad bych zakřiknul).

Trochu strachu mám z botížnosti Inferno, kde to prý mají melee clasy těžší, ale přijde ještě hoodně patchů. No jinak kdyby si chtěl někdo zasekat ve skupině, tak si přidejte hráče s mailem postao@seznam.cz.;)

30.5.2012 17:07:45

d3
Hodne zvazujeme, zda poridit ci nikoli. D1 jsem na singlu dohral asi 30x, D2: LOD na multiplayeru ani nepocitam.
Duvod proc vaham je ono zjednoduseni. Kdo si chce uzit ma normal, pro lidi co to berou vazne je vyssi obtiznost. Takze nejak nevidim duvod delat vsechny ty zjednoduseni. Trochu postradam tu moznost rozdelovani atributu, ackoli v D2 se stejne "vsechno" davalo to zivotu a o zbytek se postaralo vybaveni. Ale hlavne postradam ten skill tree. Tak nejak mi prijde, ze se z toho stala bezhlava klikacka pro deti.
A co se vyssich obtiznosti tyce, tak je to stejne jako v D2, je jen otazkou casu, az si lidi zvyknou na unikatni predmety (nebo jak to tam je ted resene), prijdou na kloub jednotlivym schopnostem a pak se trh s predmety zbori :-D I v D2 se dal Uber Tristram porazit s predmety za par supu a verim, ze tady to nebude jine, jen to chces cas.
Skoda jen tech prapodivnych postav jako witch doctor, monk, ten hunter... nevim, nepusobi to na me zatim nijak pritazlive, a proto porad vaham. :-(

30.5.2012 20:57:34

Vojtech Musil
ak si prešiel niekoľko krát aj LOD, tak nepochybujem o tom že si skúsený hráč (prejsť považujem samozrejme hell:) verzia 1.13 ). A ak si taký skúsený hráč, tak nepochybujem o tom, že D3 bude pre teba len "slátanina" .. aspoň tak sa mi zdá že je ten český výraz :) .. Ale ak niekto LOD bral iba ako hru a iba ju prešiel, rozhadzoval body bez uvažovania a len chcel prejsť na normale a tak sa bavil (a viem že takých je kopu ľudí), tak presne pre toho je určené D3.. Ale nechcem ťa samozrejme dáko ovplyvňovať, najlepšie bude ak to skúsiš.. Podľa mňa je to hra, ktorá na prvý pohľad urobí dojem, ale po čase už nebude mať kúzlo.. Osobne ale nechápem tie vysoké čísla recenzií (nie len čs webov), ale celkovo svetových. Bohužiaľ, značka predáva a blizzard si asi vie zaplatiť kvalitnú reklamu. Napríklad na metacritic to má od vyše 4 a pol tísíca ľudí priemer 4,1 z 10....
Ináč ešte poviem, že D2 ma vôbec nebavilo a nechytilo ma, všetko sa to zmenilo tými radikálnymi zmenami v LOD a dúfam, že v D3 bude mať takéto vylepšenie aj tento krát, aj keď silno pochybujem..

30.5.2012 21:52:11

to Vojta & Odulin
to Vojta: Rozdělování atributů mi teda v Diablu 3 vůbec nechybí, stejně to bylo přesně tak, jak říkáš - pokaždé jsi to dával stejně do životů a hlavního atributu.
Nové postavy se mi líbí, dokonce bych byl raději, kdyby zahodili i trvalky typu Barbarian a Wizard a dali tam nějaké zajímavější. Ty fantasy klišé postavy už jsou opravdu klišéovité a jsem rád za takové zpestření. Demon Hunter má dobré kecy a Witch Doctor má opravdu zajímavé skilly a to přitom mám odemčené jenom tři :-) Házení váz s pavouky na nepřátele je absolutně epická záležitost :-)

to Odulin: To, že vlastně vůbec neútočíš základní zbraní mě taky hodně zarazilo. Je tak vlastně úplně jedno, jestli máš sekeru nebo meč, nebo nedej bože luk. Je to hodně divné a dost to ztrácí na flavoru, protože se ze zbraní stávají jen číselné statistiky. Ale je pravda, že s Demon Hunterem alespoň musíš mít vybavenou střelnou zbraň, jinak nemůžeš používat ty střelecké skilly, tak alespoň někde je spravedlnost :-)
Jsem moc rád, že zatím považuješ skilly za rovnocenné, to podporuje rozmanitost a přizpůsobení hernímu stylu hráče. I Blizzard se dušují, že je jejich cílem vyrovnanost a rovnocennost různých buildů a statisticky tvrdí, že jsou buildy hráčů na nejvyšším levelu hodně rozmanité. Už se těším na odemykání dalších schopností a experimentování.

30.5.2012 22:01:28

to Kadaver
Ja beru obmenu postav, ale ne typy jako Witch Doctor.... a hazeni vaz s pavouky? Uz asi vim, co hrat urcite nebudu. :-)
Pro me to rozhodne neni atraktivni a pritazlive. Na me to pusobi jako nejaka slatanina. A opet co se tyce tech atributu, tak je to relativni. Pokud to byl hrac, ktery to hodne hrotil, tak body daval opravdu jen do zivota. Ostatni hraci, a ze jich nebylo malo, si bodiky rozdelily. Takze pro me D3 je zatim takova odlehcena verze diabla a souhlasim s nazorem nejake recenze na webu a se stOKYim... cekat na D3 12 let a nakonec z toho vypadne toto, to si myslim, ze ma blizz na vic. Byt to kterakoli jina firma, pro kterou to byl prvni projekt, tak je to naprosto epicka zalezitost, ale jedna se o treti dil slavne hry a ten vysledek mu podle me neodpovida.
Eliminovali vse, co jim bylo proti srsti, cili obchodovani, mozna i ta nutnost trvaleho pripojeni, kvuli ktere jsou asi schopni lepe resit ruzne podfuky, ktere se delaly, zjednodusili hru a grafiku udelali takovou trochu "cirkusovou". Co se grafiky ale tyce, tak jsem opatrny, ale zatim co jsem videl obrazky, tak misto ponure atmosfery jsem vzdy videl barevne obrazovky, kde to jen zari vsemi barvami jako v Las Vegas.
Btw. je nejaky web, kde jsou shrnuty predmety, ktere lze ve hre najit atp. a jedna se o relevantni zdroj?

30.5.2012 22:33:48 | Upraveno autorem (porovnej)

priznam se ze jsem rozjetou diskuzi jen proletl (zavanelo prilisnym flame) ale take dodam sva moudra k postavam apod.

Vyvoj postavy mi ze zacatku nesedl, byl jsem zvykly na klikani skillu ale je pravda ze casto nemelo smysl davat skilly jinam nez se vam otevreli nejlepsi od 30 lvl (vyjma pasivnich) a atributy (ktere kompletne chybi) jste stejne cpali do vitality (tak 90% bodu). Varianta run do skillu se mi zamlouva, muzu si klikat co chci a kdyz mam chut zmenim si bezbolestne setup postavy. Ano ze hru se opravdu uz stava jen item hunt, slozka expeni je pozadu (zvlaste kdyz utok zbrane ovlinuje utok skillu, me to ale vyhovuje)

Obtiznostne je to na normal soutez kdo da vetsi maskar (v pripade ze hrajete s prateli), neni jedinna cast kde by vam hra zatopila, takovy "zajizdak postavy". Pro me normal obtizsnost zacina na nightmare, tam kdyz si clovek neda pozor tak toho zahy lituje.

Nejvetsi zklamani je prostredi {Spoil alert}, pro ty kdo hrali D2 tak si v zasade projdete temer identicke prostredi jako ROGUE VILLAGE, POUST s poustnim mestem, HARROGATH a zamrzle plane a nicneni katapultu (uz jsem si myslel ze si delaji srandu) a prekvapive PEKLO (ok to jsem cekal ale dalo se pojmot vice svezim zpusobem). Zde opravdu jenomo oblekly akty z diabla 2 do nevoho kabatu.

Zaverem. Az na design aktu jsem velice spokojen, kdyz budu chtit hrat jiny system s radosti se vratim k Diablu 2 protoze je stale dobre hratelne (nechapu ze me neomrzelo). Za sebe rikam ze D3 ma to co jsem od neho cekal. Nepousteli se do super experimentu a hack'n'slash jak se patri.

30.5.2012 22:44:31

online system
jenom jeste dodam ze mi online system vyhovuje, mam par kamaradu uz ze starcrafta takze kdyz jdu hrat tak zrovna nekdo z nich pari a clovek se jendim kliknutim prida (a resi se quest hostujici s tim ze kdyz nemate splneny predchozi questy nevadi, splnite si je dopredu). Krome 15. kdy tedy vsichni kamaradi parili a uz meli plne skupiny, ale dojeli jsme to s kamosem ve dvou hezky od zacatku a parada :).
Mimochodem jestli si nekdo budete chtit se mnou zahrat tak staci napsat SZ.

30.5.2012 22:52:38

--
No mně se do toho nejdřív moc nechtělo, ale nakonec mne kamarád překecal a opravdu nelituji.

Diablo 1 i 2 mám nahrané vcelku dost (1 warrior hell dohrán, rogue hell dorhán, ) d2 (assasin lvl 66 dohrán na hell) a trojka zatím na NM a naprostá spokojenost.
Systém je dle mne krok dopředu a mnohem lepší a variabilnější. Nebaví mne tenhle build , hups , tak zkusím jiný aniž bych musel vytvářet novou postavu. V tomhle nechápu dost lidí, že na to nadávají.
Audiovizuální stránku Blizzardu nešlo nikdy vytknout. Jsou to prostě orgie. Jak už animace mezi akty tak i ingame.

Obtížnost mne nemile překvapila ze startu ,ale na NM už začíná přituhovat a čsto i umírám a chlastám poty. No nechcu to vidět na ten insane.

Po týdenní pařbe víceméně nemám co vytknout. Hra se povedla a nakonec mne přesvědčila o svých kvalitách. Klasická Diaoblovská návykovost, kdy si zaměstanci berou dovoleně či neschopenky a studenti omluvenky :)

30.5.2012 23:31:07

stOKYi
O poctivosti recenzii (teda skor o ich absencii) sa vie uz davno, preto su pre mna bezcenne. Minuly rok mala EA takyto pruser niekde tusim vo Svedsku, ohladom pripravenych dotaznikov pre potencialnych recenzentov BF3.

Metacritic je tiez bezcenny, zozen si par stoviek ludi, kazdy pridajte par nizkych (alebo vysokych) hodnoteni a danej hre zmenite rating - tzv. Metacritic trolling. Dokonca aj vyvojar z Bioware tam pridal recenziu na Dragon Age 2 s hodnotenim 10/10 a niekto si toho vsimol, tak bol z toho poprask.

A inak suhlasim, znacka predava. Firmy ako Blizzard alebo Valve vedia ze mozu ludom nas*at do ust a ludia si budu pytat este. RPS (Rock Paper Shotgun) na svojom blogu zhadzovali napriklad Origin od EA (ten obchod) za to vsetko co ako robili, ale ked to robili Valve, tych vychvalovali do nebies.

Herni zurnalisti su ako lahke zeny - zamavaj im pred nosom peniazmi a spravia co len chces.

31.5.2012 05:23:07

d3
Vojtech Musil: Na ty předměty zkus mrknout sem http://d3db.com/home

31.5.2012 10:37:58

d3
Lapcis: Jj ta obtížnost nás ze začátku nejprve taky zarazila. Na normal s Monkem pohodička, ale přiznám se, že min. 10x jsem určitě zařval... Párkrát to bylo lagem, ale často stylem:"na co láhvičku, toho už dosekám", prostě podceněním nebo leností. Na NM už to začíná být lepší, hlavně eliti a championi už hodně snesou a projeví se pořádně ty jejich schopnosti, což už začíná bejt sranda.

Na Hell se těšim a Inferno už beru jako třešničku na dortu a asi si ani nedělám moc iluzí, že dám Inferno. Takhle prý ladili Inferno-->

"„Při interním testování jsme měli hardcore skupinu hráčů, která se dostala do bodu, kdy si začala myslet, že se hra stává dostatečně obtížnou. Poté jsme výzvu zdvojnásobili, protože jsme věděli, že nehledě na to, jak jsme my dobří, hráči budou lepší. Zaměřili jsme se na to udělat to tak obtížné, jak je to jenom možné,“ uvádí game director Diabla 3 Jay Wilson v rozhovoru o inferno obtížnosti"

Doporučuji tenhle perfektní článek-->http://pc.hrej.cz/clanky/diablo-iii-na-inferno-4067/
ale bacha není to nejlichotivější čtení pro Blizz.;)

31.5.2012 11:00:53

Odulin
nevim jestli je to stejny link ale doporucuji shlednout bonusove materialy. Zakladne jsou nejspis jen u sberatelske edice ale urcite se daji nakrast z nejakych ulozist.
Popisuji tam docela zajimave proc delali nejaka rozhodnuti + fluf kolem.

31.5.2012 11:54:29

moje dojmy
už sú to asi tri mesiace čo som si kúpil d3. Zo začiatku ma to veľmi bavilo, presne ako som aj očakával, ale držalo ma to max. dva týždne. Teraz si na diablo 3 už ani nespomeniem. Vlastne teraz som si spomenul, lebo sa ma pýtal kamarát, že ako som s D3 spokojný. Jeho pocity boli veľmi podobné. Zahral zo dva týždne a koniec. Zhodli sme sa že by sme od blizzardu najradšej vypýtali peniaze späť. Viac menej čo sa mi na tom na začiatku pred kúpov nepáčilo sa zmenilo prvými hrami na "páči sa", ale teraz zisťujem že jediné plus zostalo to, že si to zachovalo svoju akčnosť, neexistuje spoločný loot a peniaze majú väčšie využitie. Ináč hra ma už nemotivuje hrať ju znovu. Nemám chuť si rozohrať nové postavy, ani hľadať predmety, keďže aj tak h*vno padne. Drop item je tragédia. Toto nemám len z vlastnej hlavy keďže to nemám až tak nahraté. Dá sa ale povedať, že som si to za tých zopár hraní na inferne všimol. Bez AH sa tá hra nedá prejsť. Alebo dá, ale musela by sa hrať dlhé a podotýkam nudné mesiace, len kvôli tomu aby si hráč niečo normálnejšie našiel na seba. Prvé dni bolo nadšenie, ostatne ako som aj očakával, potom prišlo veľké sklamanie. Ako je to s vami?? Baví to ešte niekoho?

Kamarát mi spomínal, že na officiálnom fóre toho chlapíka (nespomeniem si na meno) čo je zodpovedný za tvorbu D3 fanúšikovia riadne karhú za to akým smerom sa D3 ubralo. Očakáva sa podobná EXP ako to bolo v D2 v podobe LOD. Dokonca počet hráčov ktorý to hrajú ževraj prudko upadá.. Ak je to pravda čo som sa dopočul, tak ma to teda vôbec neprekvapuje..

Amen :))

27.10.2012 12:39:20

PJ

Zklamání a frustrace...
...oboje jsem si naštěstí užil při pročítání recenzí a názorů, takže jsem ušetřil čas, peníze za hru i nervy ;-)

27.10.2012 13:41:23

stOKYi
Ja sa divim ze si na to prisiel az po tak dlhej dobe. "RPG" od Blizzardu su len tupy grind, ci uz je to WoW alebo Diablo.

27.10.2012 13:43:22

stOKYi
Kamarád si zahrál to "demo" s omezenou úrovní postav a v podstatě řekl, že mu to stačilo.

Jinak to nacházení předmětů to mě vadilo už u Diabla 2 a proto mě Diablo 3 nechalo celkem chladným.

27.10.2012 14:48:23

Vybíráme z Bazaru

Vinohrad + kovové mince
Vinohrad + kovové mince
Akt. cena: 1200 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas