Třetí hra od FFG - DungeonQuest?

http://fortressat.com/index.php?option=com_kunena&Itemid=712&func=view&catid=10&id=51979

DungeonQuest nebo Gears of War? doufám, že DQ, GoW mě vůbec nelákají.
5.1.2010 22:34:29

to Beholder
Přesně tu modrou kabelu mám na mysli. Ideální velikost, jen vyzkoušej.
ad Descent: Pro mě zase byl poměrně zklamání, ale asi jen kvůli tomu, že jsem od něj očekával dost na základě toho, jak o něm lidi básnili. Ale svoje výtky jsem již vyjádřil v aréně, kde se utkal s Arkhamem, tak se zbytečně nebudu opakovat. Odvážlivci si jej dokáží vyhledat a ostatní to stejně nebude zajímat :-)

6.1.2010 22:14:16

Kadaver
Tak jsem si to znovu přečetl, protože si to už nepamatuju :). A ač respektuju tvůj názor, tak já za sebe ho nesdílím :). Atmosféra zatuchlé kobky plné monster a postupně se probíjejích hrdinů vpřed na mě doslova stříkala (co stříkala, lil ji na mě někdo z vrchu z kbelíku :) ). Ihned jsem si vzpomněl na všechny rpgčka a dungeony co jsem hrál na PC. Co se týče scénářů, možná máš pravdu, ale je jich tam 9, v každém rozšíření jsou další a myslím že i nějaké kvalitní a odzkoušené půjdou stáhnout. Ale každopádně replayabilita scénáře v Descentu je imho 10x větší než replayabilita scénáře ve Space Hulku :). Co se týče obtížnosti a kdo má převahu, jestli hrdinové nebo overlord, tak v to my problém mít nebudeme, protože já jako overlord jsem se snažil hrát tak aby hrdinové došli na konec, protože jsem to sám chtěl a byl jsem zvědavý co bude dál (nechtěl jsem za každou cenu vyhrát jako v nějaké eurovce, chtěl jsem si to užít do konce :) ). A rozšíření RtL tuhle věc řeší tak, že hrdinové vyhrají vždy, ale hraje se na body a musí se snažit umírat co nejméně. Co se týče těch truhel, je to pravda trochu divné, ale je podle mě kvůli vyváženosti aby každý hrdina našel nějakou silnější zbraň a měl šanci v boji proti silnějším potvorám, tohle je pro mě detail, který neřeším. Co se týče vylézání nestvůr "odnikud", na to jsem zvyklý z PC dungeonů, tam je to naprosto běžná věc :). Btw hrál jsi na PC Wizardry VII? Tam ty potvory vycházely snad z boku monitoru nebo co :) (proto mě tenhle dungeon moc nechytl a nebyl jsem schopen ho dohrát do konce a asi se tak už ani nikdy nestane, ale to sem nepatří...)

6.1.2010 22:32:45

Beholder
hele, do W7 neryj, to je jeden z nejlepsich dungeonu na PC vsech dob. A nikdo boku monitoru nevyskakoval, proste normalni random bitky, jako byvaji napr. v JRPG.

6.1.2010 23:31:31

to Beholder
W7 byla vynikající hra, ačkoli tam pár věcí nebylo úplně domyšlených (a to bohužel ani v Gold edici), a co se týče těch random soubojů, tak se vyskytují v mnoha RPG a... (fanfáry)... Nemám je vůbec rád... Zdá se mi hodně divné, že prolézám dungeon, pěkně ho po cestě čistím a najednou mi do zad vpadne nějaká mrcha. Kde se tam sakra vzala, když jsem to tam vyčistil? Pokud by bylo nějaké vysvětlení, že třeba přišly posily zvenku nebo tam byla nějaká tajná chodba, tak to beru, ale když se potvory zjevují odnikud, to mi prostě nepřijde moc reálné a nevtáhne mě to do toho světa.
A můj názor na Descent je takový, že si raději zahraju nějaké papírové RPG. Ale je pravda, že na to se dost špatně shání dobrý PJ (nic proti PJovi, který se v této diskuzi naštěstí nevyskytuje :-) ), takže Descent může být schůdnější varianta, i když zdaleka nedosahuje takových kvalit.

6.1.2010 23:47:27

Kadaver
Jo, tak A Song of Ice and Fire bych bral vsema deseti!!!

6.1.2010 23:49:06

aneken, kadaver
Přesně, tak doufám v A Song of Ice and Fire.

6.1.2010 23:52:27

:)
*taky

6.1.2010 23:53:07

Kadaver
já to taky příliš nemiluju, ale řekněmě že jsem se přizpůsobil, ale ve W7 mi to vyloženě vadilo a taky mi tam vadila ta prázdnota (jasně bylo tam všechno textově popsané a nějakou tu atmosféru to mělo, ale prostě to byly prázdné krychle ve kterých se náhodně zjevily potvory (a vizuálně to opravdu vypadalo jak kdyby lezly z monitoru, to mi nikdo nevymluví :) )nebo se tam textově napsalo co tam je. O restování party, u kterého jsem si mohl zajít uvařit kávu ani nemluvím...Ale to je fuk, prostě mě tenhle dungeon nechytl a nechápu co na něm nekteří jedinci mají :).

Co se týče papírového RPG, tak to prostě nehrozí, není na to čas, lidi atd. Takže pro mě je Descent více než dobrá alternativa. Ale jinak tenhle argument jde použít i na všechny ty WoWka, Runeboundy, Talismany, Dorny a atd... ;)

7.1.2010 00:06:42

ad W7
ale když už jsme se do toho W7 tak pustili a tohle vlákno se netýká žádné konkrétní hry (myslím založené hry), tak zas až tak strašně nespamujem...

Ještě mě neskutečně štval ten šíleně neintuivní inventář a nutnost zapisovat si všechny části zbroje a zbraně každého hrdiny na papír, protože jaksi nezůstaly po identifikaci identifikované. To měnění povolání (z kouzelníka mohl být ninja z válečníka zloděj a podobné reinkarnace :) ) mi taky moc nesedlo. Spousta neintuitivních a těžkopádných věcí jde svést na rok vydání té hry, ale i tak. Možná, že to má dobrý příběh, ale vizuální a technické zpracování mi zabraňovalo jakkoli ten příběh vnímat a prožívat...

Ale na druhou stranu Wizardry 8 mám v plánu někdy zkusit :)

7.1.2010 00:20:09

Beholder
taky se mi nechce spamovat nejakym sahodlouhym postem abych tu popisoval, ze nic z toho, co tu kritizujes, neni tak kriticke a hrozne, spousta veci je pro dungeony prvni poloviny 90. let naprosto standardnich a beznych a ja s tim problem nemam, me cely system W7 plne vyhovoval k me naproste spokojenosti. Potvory vybihaly z krovi, nevim co jsi to hral ze ti vyskakovaly z kraje monitoru. Inventar jsem si zapisovat nemusel, prisel mi celkem prehledny. Odpocivani, ze sis mohl zajit na kafe, to je pitomost. Samozrejme pokud jsi odpocival zpusobem jako v Beholderovi, tak to mozna dlouhe bylo, ono staci kdyz pouzijes kouzlo heal a mana uz se nedoplnuje tak dlouho jako HP. Meneni povolani byla naprosta dokonalost a tezko bych pohledal neco lepsiho, mozna Final Fantasy 5, ktere bylo v tomto podobne. Tim bych to uzavrel, proste mas na W7 hodne podivny nazor a nechapu proc sis vybral tady tohle misto abys tu hru tady tak nesmyslne sepsul:-)

7.1.2010 06:52:24

a co na W7 nekteri jedinci maji?
jednoduse to, ze jde o jeden z nejlepsich dungeonu vsech dob a tvoje smula, ze te nechytl:-)

7.1.2010 07:09:52

W7
W7 je dost možná vůbec nejlepší dungeon všech dob (když už se řeč stočila) :)

7.1.2010 08:31:39

Ringo
Já jsem za prvné nic nesepsul, jen jsem napsal svůj názor proč se mi W7 nelíbí a ani jsem to nějak nechtěl rozvádět, jen mě napadl pěkný příklad pro objevování nestvůr od nikud. Ty ses toho hned chytl (což jsem samozřejmě čekal :) a Richmonda jsem taky každou chvilku očekával :) ). Tímto to tedy ukončuju to co jsem začal a přestaňme se tady o tom nejlepší dungeonu všech dob bavit ;)

7.1.2010 09:19:15

Beholder
nechtel jsi to rozvadet, tak jsi to napsal na dva docela dlouhe posty...:-) Nesepsul, ale nechapes co na te hre vsichni vidi a pripojil jsi k tomu vycet tvych negativnich dojmu. Strasne ti vadi objevovani priser od nikud, ale dal jsi ho jako priklad, kde se to tak deje, pro Descent, ktery chvalis a nedela ti to tam problem. Tak bud nejsi konzistentni nebo tomu fakt nerozumim, co jsi tim srovnanim s W7 + pripojeni x duvodu proc se ti W7 nelibi chtel vlastne vubec rici. Jeste by me zajimal rozdil (kroime vizualniho) mezi tim, kdyz se nepratele zjevi od nikud, nebo se odnikud respawnuji 5 kroku od tebe, aby mohli simulovat, jako ze k tobe jdou a cekaji tam na tebe uz drahnou dobu abys mel pocit ze jsi je jako potkal:-)

7.1.2010 09:42:57

Beholder
Jak přenášet krabici velikosti dětské rakve ala Descent:m Vezmi igelitku s pevnými uchy a strč do ní krabici. Přes krabici natáhni druhou igelitku, aby byla chráněná proti sněhu, dešti (druhou igelitku samozřejmě strčíš do první, aby ta měla volný ucha). Vezmi horolezeckou smyci a protáhni ji uchama tašky a zajisti (můžeš si vypomoci třeba i HMSkou) - když to uděláš chytře, můžeš krabici nosit i přes rameno, když máš přes druhý rameno sportovní tašku plnou jiných her a na zádech krosnu ;)

8.1.2010 12:29:12

Morthe
po to strčení do igelitek jsem to pochopil, dál už ne :D. Ta Ikea kabela nebo sportovní taška je asi nejideálnější :)

8.1.2010 12:34:44

beholder
No prostě vezmi kus silnýho špagátu a svaž ty ucha tak, aby se to dalo držet - já používám horolezeckou smyci nebo odsedávku, páč když to udrží mě, tak i descent.

8.1.2010 13:14:05

ted je nasnezeno
tak by se to dalo vezt i na sanich:-)

8.1.2010 14:39:48

Dobré zprávy?
Na stránkách FFG se objevila pozvánka na Terrinoth Event do jejich nově otevíraného Event Centra (http://new.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=1106). Předpokládám, že do Minnesoty se asi jen tak někdo z nás nepodívá, ale součástí této akce má být seminář o novém připravovaném produktu ze světa Terrinoth. Že by to byla ta poslední otazníčková hra, která zbývá? Jak se tak dívám na datum (16.-18.4.), tak snad ne, takže naděje na A Song of Ice and Fire stále přetrvávají :-)
Ale i tak ta zpráva vypadá zajímavě. Bude to RPG, LCG, kniha, film, komiks, artbook nebo deskovka (FFG má poslední dobou celkem dobrý záběr)? Nechme se překvapit.

13.2.2010 12:44:43

rbx

Kadaver
Spekuluje se o rozsireni k Runeboundu, což už tady dlouho nebylo a úplne novy produkt. Každopádně kdyby to bylo neco úplne nového k Runeboundu, třeba něco, co by rozšířilo herní plan a zároveň dalo možnost rychlejšího cestování třeba na koni, tak to bych si nechal líbit :-)

14.2.2010 11:50:18

Battles of Napoleon - The Eagle and the Lion
Na stránkách FFG se objevila novinka o nové připravované hře The Eagle and the Lion z připravované série her Battles of Napoleon (http://www.fantasyflightgames.com/edge_minisite.asp?eidm=104). Objevují se spekulace, zda to je ta poslední otazníčková hra nebo ne, ale proti tomu tvrzení stojí velikost krabice, která nevypadá být standardní Arkhamovská. Na hlavní stránce FFG je stále otazníčková krabice neodhalená.
Když už jsme u toho Arkhamu, tak jsme my závisláci měli probděnou noc, protože FFG včera v noci oznámilo vydání dalšího malého rozšíření The Lurker at the Threshold, které obsahuje samé chutné věcičky (http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=1107). Jak se píše v jednom komentáři, jediný problém, co s tímto rozšířením mám, je ten, že ho ještě nemám doma :-)

16.2.2010 09:37:41

Kadaver
Však už je to tu v novinkách :) BoN rozhodně není ta tajná hra, jelikož to nevyvíjí FFG, ale Nexus.

16.2.2010 09:42:03

to Sydo
Bohužel už jsem si taky všiml... Nejprve střílím a potom si až čtu novinky. A havran dí: "Už víckrát ne!"

16.2.2010 09:47:55

Odhalení
"Jen pro ten dnešní den, stojí za to žííííít..."
A proč začínám svůj příspěvek takovou odrhovačkou? Protože dnes FFG konečně odhalí poslední mystery box. Teda, pro nás to bude vlastně až zítra, protože k odhalení dojde na akci ke slavnostnímu otevření jejich Event Centra v 6 PM CST (což by mělo být dle mých propočtů 1 hodina ráno našeho času). Bude odhalena pro účastníky té akce, ale určitě se po tom začne identita hry šířit po fórech a FFG taky dlouho nebude otálet s odhalením na stránkách. Už se těším jako malý!

20.2.2010 09:23:17

rbx

Battle of Westros
It's the Battle of Westros, the "Core Set" for a new line of BattleLore games.
Takže další battlelore. Tak nevím, pro mě spis zklamaní a nezbývá, než se těšit na tu Terinoth akci, kde snad oznámí rozšíření k Runeboundu.

21.2.2010 08:07:59

Vybíráme z Bazaru

Kvedlalové z Kvedlinburku: Alchymici (CZ)
Kvedlalové z Kvedlinburku: Alchymici (CZ)
Akt. cena: 10 €
Končí za: 6 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas