Ptejte se autorů - Uwe Eickert z Academy Games a Gunho Kim z Bad Comet

Ahoj,

v Říši her připravujeme několik dalších rozhovorů se zahraničními tvůrci a zastupiteli vydavatelstvích. V blízké době se chystáme na rozhovor s autorem Shaolie Gungo Kimem o Serengeti a s Uwe Eickertem nejen o nové hře Stellaris, ale zejména o chodu celého vydavatelství, tedy již dříve vydaných historických válečných hrách. Rádi bychom dali Vám, našim čtenářům, možnost se též autorů zeptat. Pokud chcete znát nějakou odpověď ke konkrétní hře, jejímu vývoji, mechanikám, či chodu vydavatelství, přispějte svou otázkou zde v diskusi, případně mi napište soukromou zprávu. (V případě diskuse zde níže pouze na začátku svého příspěvku uveďte, zda máte dotaz na Uweho či Gunha.)

Těšíme se na vaše dotazy.

 

#Stellaris Infinite Legacy #Fief: France 1429 #Tudor #Mare Nostrum: Empires #One Small Step #Freedom: The Underground Railroad 

#1754: Conquest – The French and Indian War #1775: Rebellion #1812: The Invasion of Canada #878: Vikings – Invasions of England #Strike of the Eagle 

#Conflict of Heroes: Awakening the Bear – Operation Barbarossa 1941 (Third Edition) #Conflict of Heroes: Price of Honour - Poland 1939 #Conflict of Heroes: Storms of Steel! - Kursk 1943 #Conflict of Heroes: Guadalcanal 

 

#Shaolia: Warring States #Wild: Serengeti 

 

ps: Zapomněl jsem zmínit třetího autora a sice pozvání přijal Petter Schanke Olsen z Tompet Games. Řeč bude o Halls of Hegra (2022). Nicméně se lze ptát samozřejmě i na #Kill the King #Donning the Purple #Donning the Purple: Votes & Virtue expansion .

9.4.2022 16:10:10 | Upraveno autorem (porovnej)

Zdravím, posílám pár návrhů otázek:

  1. Zda mohou říci něco o sobě (odkud jsou, co studovali, …)
  2. Zda to, co studovali se jim hodí při tvorbě deskových her?
  3. Zda tvoří hry v zaměstnání (na plný úvazek) nebo jako koníčka?
  4. Co hráli nebo hrají za hry? Jaké mají další koníčky?
  5. Hrají hry doma nebo v deskoherní komunitě?
  6. Jak se dostali k navrhování her?
  7. Zda používají při návrhu nějaké konkrétní zdroje informací nebo knihy? A jaké pro konkrétní hru?
  8. Co je pro ně největší výzva při navrhování hry?
  9. Co je při návrzích her dokáže překvapit?
  10. Jaké nástroje (např. programy) při tvorbě hry používají?
  11. Proč si vybrali konkétní téma hry spro svůj návrh hry? Co je inspirovalo? Kde berou náměty pro své hry?
  12. Jak tvoří koncept hry? Co k tomu používají?
  13. Na kom nebo s kým zkouší prvotní koncept hry jako první? Na manželce, dětech, spolupracovnících, testerech …?
  14. Co je na tvorbě hry nejvíce baví?
  15. Jak kompromisy ve hrách musí dělat, ať například z důvodou délky hry nebo kvůli výrobě?
  16. Co ve svých historických hrách upřednostňují, zda věrohodnost, realističnost, simulaci nebo hratelnost? Či toto vždy vyvažují?
  17. Co by na svých hrách změnili, kdyby mohli? Principy, materiály, příručku atd.?
  18. S jakými problémy se potýkají při převodu návrhu hry do výroby?
  19. Jakým způsobem přenáší dané téma hry do podoby obsahu hry (mechaniky, vzhled atd.)
  20. Lze tvorbu vašich her zvládnou v jednom člověku nebo už je to kolektvní výsledek? Když kolektivní, jak je důležitá atmosféra nebo role v kolektivu?
  21. Jaké typy her v tvorbě upřednostňujete? Solitérní či pro více hráčů?
  22. Jaké změny většinou přináší testování vašich návrhů?
  23. V čem si myslíte, že vaše návrhy vynikají nebo čím jsou unikátní?
  24. Jaké parametry hry či výroby jsou pro vaše návrhy limitující?
  25. Zvažujete při návrhu hry na jakou skupinu hráčů hra cílí nebo jaký počet hráčů má hra mít?

10.4.2022 07:10:21

Vybíráme z Bazaru

Savana + promo + obaleno
Savana + promo + obaleno
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 6 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas