Pomoc s výběrem her

Ahoj, protože chci věnovat více času společně strávenému s rodinou, přestal jsem hrát na PC (a že to bylo let) a začal jsem se ohlížet po nějakých deskových hrách. Už několik večerů trávím na těchto i jiných stránkách a studuji recenze a hodnocení a čím dál tím méně jsem si jistý, jaké hry si koupit. Nuže, na PC jsem většinou hrál jen RPG nebo tahové strategie a raději mám fantasy než Sci-Fi. V rodině jsme tři a na nějaký společný herní večer se nás sejde i pět až šest. Jediné hry, které máme doma jsou Aktivity a Krycí jména a oboje už máme dost obehrané. Takže jsem začal hledat jak nějaké alternativy těchto tzv. party her, ale také něco hlubšího, u čeho bychom mohli prožít i nějaké silnější emoce či příběh. Jenže i ty nejlépe hodnocené hry mají po srolování v recenzích dolů dost negativních komentářů, které ale často znějí objektivně a zhusta hře vytýkají to, za co byla výše chválena a já jsem z toho pak jelen.
Moji dva kamarádi přinesli na zkoušku Settlers a nějaký Ostrov Skye a moc nás to tedy nebavilo, pořád jsem čekal, kdy už budu moci přepadnout souseda anebo mu aspoň vypálit nějakou vesnici, ale nešlo to. Čisté ekonomicko/budovatelské hry tedy asi nebudou to pravé.
Proto jsem si udělal jakýsi seznam možná dobrých her, které bych chtěl koupit, ale když je naklikám do e-shopu, je to suma dost přes deset tisíc a tak to raději chci ještě zveřejnit zde, abych nekoupil nějaký nesmysl. O některých hrách jsem se dozvěděl pouze z hodnocení jiné hry stylem "není to tak dobré jako..." a třeba na moje natipované kousky existují právě lepší ekvivalenty, které vůbec neznám. Proto vás prosím o zhodnocení mého výběru a hlavně tipy na jeho případné doplnění či změnu. Předem děkuji za ochotu pomoci.

Party hry a asi ty jednodušší :

Bang+ rozšíření Město duchů - prý ideální dvojice na zábavu s rychlým pochopením pravidel

Břink - to samé jako výše

Příšerky z podzemí - předpokládám, že by se mohlo lbit ženě i dceři (11 let) a ani já bych se nemusel nudit.