Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
card cost
koketuji s myslenkou na vlastni karetni hru. i kdyz koketuji by mohlo byt trochu malo. docela dost veci uz je v pohybu (e;jako byvaly magickar....
....znam jak to resi MtG. aktualne hodne ujizdim na DreamBlade (obdobny system 'placeni' jako WH:I nejaky 'neutralni' zaklad (u DreamBlade konkretne spawn points) + aspect cost) a Netrunner (proste jen bity)
ovsem to by vam nemelo branit v popisu plusu a minusu tehle zpusobu reseni card cost
Karty hraju rád...
...ale jako už poněkolikáté nemám přesně ponětí, na co se ptáš :o) To Tě zajímá cena, jakou jsem ochoten za karty utratit?
Edit na základě předchozího postu: aha, takže sběratelné hry. Nezájem. Právě proto, že jsem bývalý magicář...
to PJ (e;
nn. system jakym se plati za zahrani karty
v magicu treba cervena a tri jakekoliv
to PJ Edit
nepredpokladam, ze vytvorim uspesnou sberatelskou hru (e;
ndru
Když si implikuješ neúspěch, nebylo by lepší napnout své úsilí jiným směrem?
to PJ
jinymi slovy - spise nepujde o hru sberatelskou
...
To je docela zvláštní dotaz. Zvlášť, když chceš vytvořit něco nového a ptáš se na "něco jako".
Každopádně systém ala M:tG byl vykraden už tolikrát, že jakmile narazím v pravidlech na "jednou za kolo přidám resource", tak pravidla zavírám a hra mě dál přestává zajímat. Spíš se mi líbí opačné varianty. Né, že už by se tu také párkrát neobjevily, ale nejsou ještě tak okoukané. Respektive mám nějaké resources a podle toho za co je utratím, to mám. Alespoň pak nevypadají hry tak, že v x-tém kole mám už tolik zdrojů, že nemám ani karty, za které bych je využil.
card cost
...by měl vycházet z principu hry. Když o něm nic nevím, nevím ani jak odpovědět. Platit se může v surovinách, maně, runách, penězích, kreditech, fufníkách, knoflíkách, pivních uzávěrech, energií, obětinami, časem, čímkoliv...
EDIT: Chápu, že to není rada, ale specifikuj prostředí, princip atd. Pak se bude čeho chytit.
to Havelock
nejde o jmeno, ale princip, zpusob, system
v Netrunnerovi je proste jen jedna stejna vec, rikaji ji bit a palti se s ni vsechno. dalsi veci je pak bit engine - tj. jak bity ziskavas
v MtG mas pet druhu a rikaji tomu barevna mana. kouzla pak plati barevnou (urcena cast ceny) a nebarevnou (neurcena, barevnelibovolna cast ceny) manou
v DreamBlade se kostkou generuji spawn pointy a ty utracis za pevne dany spawn cost a pripadne dorovnavas aspect cost (to same jako laajalita ve WH:I - kazda vylozena figurka, resp. karta, stejne 'frakce' ti slevnuje o jeden aspect cost)
to Sjone
kde pisu, ze se snazim o neco noveho (obzvlaste pokud jde o card cost)?
ndru
Já chápu, jak to myslíš, ale není se čeho chytit. A to, co jsem psal předtím nešlo tak ani o názvy, jako spíš nápady, jakým směrem se vydat. Hodně záleží na prostředí a tematice tvé hry. Třeba i když jsem nehrál Day & Night, tak tam se mi hodně zalíbil triviální princip. Střídá se den a noc, Kolo hráče je tedy půlka dne = 12 hodin = 12 bodů, za které hraješ různě drahé karty. Nevím jestli je to úplně doslova takhle, ale principielně určitě. To je třeba ta platba časem (viz níže). Dál můžeš platit obětinami bohům za jejich přízeň, MtG bych asi taky nechal stranou. Není to zrovna nic extra nápaditého jako třeba WH:I (ten princip se mi vážně líbí). Ale záleží na tobě. Pokud to pojmeš třeba civilizačně-budovatelskou mikromanagement hru jako Settlers, tak tam bych zase asi hru zahltil druhy surovin. Těžko říct takhle od nuly...
to Havelock
co presne ocenujes na principu ve WH:I?
AGoT
V Agotu se za karty platí zlatem. Většinou zlato produkují lokace (vyjímečně i charaktery) a karty zápletek. Takže kolik zlata budeš mít zavisí jednak na tom, jaké karty zápletek budeš mít (a kolik budou dávat zlata) a kolik zahrneš do balíčku lokací produkující zlato. Druhá možnost ve hře je pomocí slevovacích efektů. Kdy za odhození určité karty, nebo její pokleknutí můžeš snížit cenu o X zlata.
Ve Warhammeru je fajn, že si ten příjem můžeš regulovat jak chceš. Ostatně na tom managementu těch tří zón je ta hra založená a funguje to.
ndru
Jak říká vasekre. WH:I můžeš v průběhu uzpůsobovat svým potřebám. Často se víc vyplatí silného jedince nechat vybírat daně a podpořit tak ekonomiku, nebo ho poslat plnit úkoly v zájmu státu a získat tak více herních možností lízáním karet. Hodně se mi taky líbí princip, který by šel nějak do karetky taky propašovat a to je prvek z Puerta Rica a Small worldu, kdy se méně atraktivní varianty stanou po čase vysoce atraktivní díky bonusu, v podobě bodů/peněz z kol, kdy jimi bylo opovrhováno.
to Havelock
ad prostredi a tematika > tezko rici. asi by to spadalo pod urban fantasy (i kdyz by se mozna lepe hodilo new weird). zatim rekneme boj klasickych irskych/anglickych elfu (zadny idealizovany Tolkien ale sidhe ala Pratchett Damy a panove nebo Clarkova Norrel&Strange) vs. steampunkova 'anglie' (asi okrajove liznuta magii). kazda strana ma ve hre moznost zvitezit pres nejaky alternativni cil (nektery Sidhe treba ovladnutim urciteho mnozstvi protihracovych postav). kazda strana se jeste muze delit na frakce s urcitou ideologii (nektere karty stejne strany se spolecne na stole pak nesnesou - treba magie a nabozenstvi). a tech stran krom sidhe a steampunku asi bude trochu vic
ovsem tohle je ted early alfa
to Havelock
ad PuertoRico a SmallWorld > to asi predpoklada nejaky spolecny dobiraci balik. ovsem treba ve War for Edadh nejslabsi takticka karta umi trumfnout nejsilnejsi (neco jako marsal a spion)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Arkwright the card game EN+CZ
Akt. cena: 700 Kč
Končí za: 1 den