návrhy

1. O přidávání her tady již diskuse byla - chtělo by to aspoň formulář, kde bych mohl napsat, které hry chci přidat - po schválení by se tu pak ty hry objevily.

2. Pokud má uživatel prázdný seznam her, které vlastní, při zobrazení stránky Moje hry to hlásí chybu.

3. Rád bych viděl u seznamu svých her (a her, které chci) hodnocení, které jsem jim dal (a případně i průměrné hodnocení ostatních) v přehledné tabulce.

4. Chválím pokus o vytvoření databáze her, ale stejná či podobná databáze je už na hrajeme.cz a samozřejmě na BGG. Co takhle domluvit s Hrajeme.cz možnost zkopírování databáze her (možná by to prošlo, když je toto nekomerční)...

5. Přivítal bych, kdyby existoval program či webová stránka, kde by byla databáze her, případně i s recenzemi, a já bych si mohl evidovat, které hry mám, které chci koupit (to už tady je), které mám půjčené či jsem je půjčil atd. Prostě evidence deskových her, které by mohl použít jednotlivec, skupina lidí, herní klub, případně i další spolky či organizace.

6. Jak opravit, případně smazat svůj inzerát v Bazaru?
25.6.2008 10:45:20

IN

Wishlist
Zjistim nejak u hry kdo ji ma ve wishlistu? Vim, ze zjistim kolik lidi ji ma ve wishlistu, ale kdo presne?

1.2.2016 10:32:03

Pelly, IN
Pelly: 1) O tomto právě diskutujeme. 2) Příklad, kdy ti 255 znaků nestačí?

IN: zatím toto není možné, stejně jako není možné zjistit, kdo konkrétně hru vlastní. Seznam vlastníků je přijatý k implementaci. Nadhodím totéž pro wishlist. Proč bys něco takového potřeboval?

P.S.: nebojte, čteme to.

1.2.2016 11:39:14

255 zejména u negativních hodnocení, kdy chceš něco popsat
aktuálně např. zde:

Nerad: - negativní - Nemůžu jinak. V inzerátu bylo, že kupující předá v Českých Budějovicích, říkám si, že to tam taky dávám, když inzeruju, kde je možné osobní předání. Tak se ptám, jestli uživatel pošle hru přes zásilkovnu. Napsal že preferuje osobní předání. Tak píšu, že o
Nathanael


JanPavel: - neutrální - Prodavajici vydrazil hru v odlisne jazykove mutaci - nemcine, aniz by na to upozornil ve svem inzeratu, ktera uvadi originalni anglickou verzi. Obdrzeli jsme tedy produkt jineho nazvu, vyobrazeni a funkcnosti, nez ktery byl drazen. Prodavajici napsal "Ste
StevensonJunior

atd...

1.2.2016 12:09:39

IN

re: Wolfsen
Duvod je jednoduchy. Kolikrat prodavam nejakou hru a nez ji drazit je samozrejme nejjednodusi nejprve oslovit lidi, kteri po ni touzi a dohodnou se naprodeji mimo aukci. Rada clenu jsem nechodi pravidelne a nesleduji bazar, takze se muze stat, ze se prodavajici a pripadny zajmce vlastne nepotkaji.

1.2.2016 12:36:48

To Wolfsen a ostatní admini - ToDo list
Pokud tedy čtete zde vznikající návrhy (a i v jiných vláknech), tak by tady na Ztrolenkách měl být odkaz na nějaký ToDo list, kde by bylo napsané na čem se pracuje, co je před dokončením, co je v návrhu a co bylo zamítnuto. Takhle to totiž vypadá, že se nic neděje a mnoho lidí už rezignuje na to vůbec něco navrhovat - viz diskuze nad bazarem.

1.2.2016 12:56:29

Joe

kren
Súhlas. Taký list naviac aj motivuje autorov/programátorov dokončiť jednotlivé projekty. No a informovanosť verejnosti pomáha ukľudňovať nálady.

Viem to sám na sebe - taký ToDo list mám na telefóne a keďže sa poznám, že detaily dosť rýchlo zabúdam, pomáha mi to spomenúť si, čo kde vybaviť, keď niekam idem...

1.2.2016 13:47:15

to-do
To-do list jsem tady zahlédl v některém článku, spíš bych rád připomněl odkaz dole (Úpravy ZH), který se zdá už skoro dva roky neaktualizovaný.

1.2.2016 14:09:13

reakce
IN: než ji dražit je jednodušší to vystavit jako "kup teď". Pokud sem nechodí pravidelně, tak pravděpodobně nebudou reagovat ani na SZ.

ToDo list (kren a Joe): navrhnu, ale neslibuju (třeba G.R.R.Martin na připomínky na svůj sice nezveřejněný ale jasný ToDo list, reaguje velmi popudlivě a kupředu ho, zdá se, nežene). V novince jsem něco takového psal, ale uznávám, že to je obtížně dohledatelné.

kjus: už jsem na to myslel. Dát do kupy poslední 2 roky ale bude obtížné. Ad měny - to je patrně chybka, nahlásím.

Pelly: takhle mi to přijde, že spíš si nevšimli omezení. Myslím, že to mohli popsat i stručněji, ale navrhnu.

morpheus: to je nepochybně užitečné. Hádám, že důvod, proč to ještě není, je obtížnost. Ale to je jen můj dohad.

1.2.2016 16:08:15 | Upraveno autorem (porovnej)

IN

Re Wolfsen
Řada uživatelů má upozornění na SZ na mail.

1.2.2016 18:22:07

IN: Upozorneni
No nejen ze mam upozorneni mailem na SZ, ale take mam zapnute upozorneni na hru z wishlistu mailem, pokud se objevi v bazaru.

Na druhou stranu, pokud se bude delat "seznam majitelu" hry, tak udelat i seznam lidi kteri hru maji na wishlistu uz musi byt trivialni a vicemene neni duvod takovy seznam nejak tajit nebo ho nemit.

1.2.2016 18:50:47

obecný názor
Nechci nějak prudit a zakládat nějaký flame, mám ZH rád, ale někdy mě opravdu mrzí, že tyto stránky vypadají, že se nijak nerozvíjejí. Chápu, že to stojí čas a zdejší lidi to dělají zadarmo, na druhou stranu dobrý web je potřeba dělat pro uživatele.
Jsem rád, že poslední dobou se ledy pohly - v létě a na jaře začli fungovat noví moderátoři a admini, teď v zimě se zveřejnily některé novinky a vylepšení. Jen tak dál a držím palce.

Většina návrhu mi přijde dobrá. Ovšem reakce typu "proč bys tuhle úpravu chtěl" můžou uživatele odrazovat "tady už nic navrhovat nebudu, očividně moc novinek dělat nechtějí". Na druhou stranu chápu, že asi moderátoři chtějí vědět důvod, aby se mohli rozhodnout, zda má význam tuto úpravu dělat (ale důvod od jednoho uživatele stejně není moc relevantní - beztak to musí rozhodnout admini podle toho, jaký by měla novinka přínos v porovnání s tím, jak moc to bude pracné).
Jeden příklad za všechny - ptát se, na příklad, kdy je potřeba rozšířit hodnocení u prodejů v bazaru z 255 znaků, když tato úprava určitě nezabere víc jak několik minut, je podle mě opravdu zbytečné.

Třeba mě na ZH nejvíc trápí systém diskuzí - není poznat, kterou diskuzi jsem četl naposledy a kde se objevil nový příspěvek. A to nemluvím o systému sekce Otázek, kdy je možné okomentovat odpověď, ale tenhle komentář už vůbec nikde není poznat, že tam přibyl, dokud si uživatel danou otázku neotevře. To je podle mě největší neduh zatrolenek... Bohužel předpokládám, že změna tohoto systému by byla velmi pracná. Třeba systém na Deskožroutovi je v tomto výborný.

Jinak se přídávám k žádostem: vytvoření to-do listu i s případnou sekcí "navrženo, ale je velmi pracné s ohledem na přidanou hodnotu, tak se nebude dělat"; možnost zobrazit seznam lidí, kteří mají hru ve wishlistu; zobrazit reputaci z bazaru na stránce daného uživatele (ne jen v bazaru).

1.2.2016 23:07:40

Duirin
No vidis - a mne naopak na Deskozroutovi nejvic ze vseho pripada neprehledny ten system "poslednich" prispevku. Mozna je to tim, ze mne tam 99% diskuse nezajima (protoze se resi nesouvisejici pitomosti typu LOL videa, existence vsehomira apod.).

Ale jako vzdy neni nic cernobile. Urcite by to i tady na zatrolenkach slo zprehlednit a pokud to nektere "prispevky v otazkach" skutecne "zatajuje" v tom seznamu aktivnich diskusi tak bych to dost mozna nazval i chybou.

Ale urcite prosim ne jako Deskozrout - to je peklo to jak to tam funguje a vypada.

2.2.2016 00:05:32

soubory ke stažení
dalo by se doplnit k souborům ke stažení ?
1) počet stáhnutí -

jednak protože jako autor jsme rád když uvidím zpětnou vazbu jestli si můj výtvor vůbec někdo stáhnul a zadruhé když budou dva soubory podobného obsahu jako například přelepky cz a jedno bude mít více stáhnutí než druhé je to pro mě orientační ukazatel, který je lepší

2) s tím souvisí možnost hodnotit soubory ke stažení.

zase abych si mohl rychle vybrat kterému souboru dát přednost pokud budou dva nebo více podobného obsahu.

2.2.2016 00:25:49

robkin
Co člověk, to názor.
Já třeba na DŽ některé diskuze vůbec nečtu, takže mě existence všehomíra netrápí :)

Ovšem nynější stav na ZH, kdy byl vypnut odlišný font u navštívených odkazů (píše o tom Wolfsen ve vedlejší diskuzi o chybách ZH), je dost bídný a nepřehlednost zdejší diskuze se ještě zhoršila :(

4.2.2016 20:47:05

kontraproduktivnost
Pokud mám pochybnosti, tak se prostě zeptám. Myslím, že je to lepší než kdybych rovnou napsal, že nic takového navrhovat nebudu. Nejde jen o namáhovost a časovou náročnost implementace, ale také o to, zda daný návrh není kontraproduktivní. O návrzích diskutujeme ve čtyřech a vidíme je tak z více úhlů pohledu než samojediný navrhovatel.

Zvýšení počtu znaků u hodnocení je podle mě kontraproduktivní, protože by výčet hodnocení zbytečně zkomplikovalo a tudíž znepřehlednilo. I Twitteru stačí 140 znaků a je za to vyzdvihován. Chybou je, že (pokud) se uživatel nedozví, že limit přesáhl a jeho komentář bude zkrácen. Totéž se týká komentáře u hodnocení hry. Navrženo k řešení.

Seznam uživatelů, kteří si hru přejí, by byl podle nás kontraproduktivní právě kvůli důvodu, který uvedl IN. Děkuji INovi za upřímnost, ale nepřejeme si podporovat obcházení bazaru, kdy není možné udělit obchodníkům hodnocení. Opakuji, že pokud se někdo nechce zdržovat dražbou může hru vystavit jako "Kup teď". Pokud ji má někdo ve wishlistu a zapnutého Hlídače bazaru, SZ dostane. Jsme si vědomi toho, že k obcházení bazaru dochází a že mu nezabráníme, ale opakuji - nepřejeme si jej přímo podporovat. Zamítnuto. Pokud ale někdo přijde s relevantním argumentem proč ano, můžeme to opět otevřít. Mě takový argument nenapadá.

Hodnocení a/nebo počet stažení, todo list a označení přečtených diskuzí jsem navrhnul.

5.2.2016 10:43:28

Edice - verze - rozšíření
Ahoj,

určitě jste to tu už někdy řešili, ale protože nemám čas se prokousávat těmi stovkami připomínek, tak se ptám (možná) znova... Omlouvám se tedy za případný spam.

1. Proč nejsou u Pána prstenů LCG založeny vlastní stránky pro jednotlivé balíčky či velká rozšíření? Lépe by se diskutovalo k jednotlivým kartám (či scénářům) v diskuzích a byl by i lepší přehled o tom, kteří hráči mají jen základ a kteří propadli hře a investovali i do dalších rozšíření.... Toto obecně platí pro všechny LCG hry.

2. Proč hra Fury of Dracula (Fury of Dracula) má založenou jak anglickou, tak českou verzi (Běsnění Drákuly)? U české verze se píše, že se jedná o třetí edici, ale hra je to stejná, ne?

3. Teď si budu protiřečit k předchozímu bodu, ale.....neměly by mít některé hry, u kterých byla vydána nová edice, založenou vlastní stránku? Např. Stronghold? Hru jsem sic nikdy nehrál, ale co jsem se dočetl, tak ta druhá edice je dost přepracovaná....zároveň by byl opět přehled o hráčích, kteří vlastní kterou verzi hry...

Děkuji za vysvětlení, jak to tedy je :-)

Filip

5.2.2016 17:55:01

Wolfsen
Jen prosím o menší vysvětlení. Když o změnách diskutujete ve čtyřech a něco zamítnete (jako zmíněný seznam zájemců o hru), chápu to. Když o něčem píšeš, že to navrhneš/jsi navrhl, znamená to, že k té diskusi (ve čtyřech) ještě nedošlo, ale je to v plánu? Chápu to správně? Nebo ve čtyřech probíráte, jestli něco vůbec má smysl navrhnout někam "výš"? Nějak v tom plavu, pardon...

5.2.2016 21:53:57

Bazar index
Mozna, ze se to tu uz resilo, ale neslo by aby byl bazar index i v profilu kazdeho hrace ne jenom pri aukci?

4.3.2016 23:28:50

hledání starých článků
Ahoj,

určitě by se hodilo lepší hledání ve starých novinkách.. nebo vyhrazení nějaké spešl záložky například Trolímu palci.
Chtěl jsem se dnes mrknout na výsledky za 2014 a nebyl jsem schopný to zaboha najít.. možná dělám něco špatně:)

8.3.2016 11:18:28

reakce
Pozdě ale přece.

fstibo:

Ad Pán Prstenů: LCG je "živá karetní hra", tzn. se všemi rozšířeními se tak nějak dopředu počítá a je to vlastně jedna hra vydávaná na pokračování. Podobně jako třeba MtG nebo kdysi romány na pokračování v novinách. Narozdíl od románu se LCG (nebo CCG) dá hrát i nekompletní, ale tak nějak to není ono...

Ad Drákula: mezi různými vydáními hry mohou být značné rozdíly a proto mají některé hry více profilů. Některá vydání (zpravidla pozdější) vyšly nebo vyjdou česky - např. Hra o Trůny (Desková i LCG), Descent nebo právě Běsnění Drákuly. Proto se vyskytují české i anglické profily.

Ad Stronghold: ono je dost těžké posoudit, kdy si ta která edice vlastní profil zaslouží nebo ne. Pokud si myslíš, že si ho zaslouží, tak směle použij formulář pro navržení nové hry.

Obecně: profily her mají na starosti Savager a Cauly. Můžeš zkusit podiskutovat přímo s nimi (po SZ).



kjus:

že něco navrhnu znamená, že to předložím do diskuze 4 adminů (Cauly, Špatňák, Kew, moje maličkost a měl by se k nám přidat i Savager) a pokud to projde, tak to postupujeme Diovi, který má jako majitel a programátor webu vždy poslední slovo.



BMAJTZ:

Ano, o tom diskutujeme.



Sheva:

Profil Trolího Palce je v plánu. Novinky tagujeme podle vydavatelství a dají se tak (profiltrované) najít v jejich profilech. Vyhledávání v novinkách je opravdu smutné a zasazuji se o zlepšení.

8.3.2016 15:04:19

no..
vyresil jsem Googlem:)
i tak, je to zvlastni, ze nejdou hledat clanky primo na strance..

EDIT: Diky;)

8.3.2016 15:23:04 | Upraveno autorem (porovnej)

délky některých příspěvků
Všiml jsem si, že některé příspěvky jsou omezené délkou.
O hodnocení v bazaru se tu už psalo (u těch negativních mají někteří potřebu se rozepsat a je pak škoda, když se uloží jen část).
Komentář k hodnocení u hry je taky omezen (na 1024 znaků ... je mi jasné, že když se chce někdo tolik rozepsat, tak už má rovnou napsat recenzi).
Bylo by dobré to nějak ošetřit, aby uživatel věděl, že mu příspěvek neuloží celý.

15.3.2016 22:24:51

Délka příspěvku
Víme o tom.

17.3.2016 10:08:18

Odkaz v súkromnej správe
Dúfam, že je to tá správna diskusia, alebo môj príspevok zmažte, či ignorujte.

Dalo by sa zariadiť, aby sa v súkromnej správe inému hráčovi zobrazil odkaz na hru? Mám na mysli špeciálny prvok [ g:000 ] ...odkazujúci na konkrétnu hru. Myslím, že to funguje len pri komentároch v diskusiách, ale pri posielaní správy sa po zadaní tohoto prvku dotyčnému, odkaz na hru nezobrazí...

22.3.2016 17:45:08 | Upraveno autorem (porovnej)

"':%*/+=) (@#$&_-
Reminder v bazaru, třeba 24 hodin před skončenim by byl pěkný, treba jen ve formě zprávy tady na zh.
Bonus: Ostranit nutnost vyplňovat název postu. Srsly, nikdy sem nepochopil proč tady něco takového je.

30.4.2016 20:48:23

Vybíráme z Bazaru

Jak nedostat infarkt
Jak nedostat infarkt
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 3 dny

Offcanvas