Bazar - inovace

Je smutné, že zrovna tohle se tu musí řešit, že se najde takový dareba, kvůli kterému je narušena přátelská komunikace na tomto vebu. Pište prosím vše, čím by se dal bazar vylepšit, každé vylepčení odradí případné nové nepoctivce zde podvádět. Díky
12.12.2014 09:57:26

Hodnocení
Pravidlo, kde první posílá/platí ten s nižším hodnocením, mi přijde jako celkem přijatelný nápad.
"Potrestat" plošně "otazníčky"/ty, co nehodnotí/ty, co nenavštěvují/ty, co nemají hodnocení, protože ještě nic neprodali nebo nenakoupili, mi nepřijde jako dobrý nápad.
Nemyslím, že "musíš" přes SafeTrade je v delším časovém horizontu moc "prozatrolenkovské", ale jsem schopný vidět, že to může někoho odradit.
Podvodník si ale cestu najde VŽDY - aktivita není problém; hodnocení her není problém; fingované aukce, kterých se zúčastní fingované nicky, nejsou problém; falešné údaje nejsou problém, atd., atd.

12.12.2014 20:27:09 | Upraveno autorem (porovnej)

muj pristup a zkusenosti
Podle me by se kazdej mel ridit svým rozumem, protože zadne protiopatreni nezaruci 100% spolehlivost, to není o pravidlech,ale o lidech. Ja koukam na profili prodávajících,kupujicich i prodejcu a když se mi něco nelibi,tak to proste nekoupim. Stejne tak neplatim nikdy předem a uživatel muze mit sebevyšší hodnoceni na bazaru, ja sam mam několik negativnich, protože se proste muze stat, ze do toho něco vleze nebo se naskytne mnohem lepsi nabídka potom co je tady uz vydrazeno, nastane necekana situace (necekane vydaje třeba,taky jsem uz musel zrosil odkoupeni jedne hry protože jsem ten den nechal všechny peníze na veterine) atd atd. Stalo se to me i jinym co znam a muze se to stat komukoli.Proste hodnoceni pro me není ani trochu smerodatny. Vse si nechavam posilat na dobírku a ani ja sam si nenechavam posilat peníze předem,naopak to odmitam i když je mi to nabizeno, ale taky posilam pouze na dobírku, nebo samozdrejme osobní predani. Pokud po me někdo chce peníze předem a nesouhlasi ani s dobírkou,tak od obchodu odstoupim. Taky jsem uz udelil par negativnich hodnoceni,ale se stejnyma uzivatelema jsem potom stejne obchodoval a dal jim posleze kladne hodnoceni, protože jsem celkem chapavej.
Ale lidi jsou celkem hloupi a pozor si proste nedaj dokud na to nedoplatej, viz třeba ze se tu prodavaj hry (kolikrat i rozbalene) draz nez se daji koupit v obchode, nebo se cena v aukci vysplha na vic nez stoji nova hra v obchode a lidi to stejne kupujou a prihazujou,takze ja bych toto neresil. Myslim,ze Zeus to vyresil velmi dobře tim varovanim na uvodni strane a uvedeni profilu, klidne bych sem dal nejakej seznam podvodniku (falešných nebo sekundarnich profilu,ktere slouží na prihazovani na vlastní aukce atd) a dat jasne najevo, ze si komunita nepusti do svých rad takovato individua a dat jasne najevo, ze to nenechame jen tak - viz. třeba trestni oznameni. Ja sam jsem chtěl od RadkaM koupit hru,ale nestesti k tomu nedoslo, nejdříve jsem mu nabizel vymenu za hru jinou,ale jeho odpověď byla přinejmenším podezrela,tak jsem ho dal nekontaktoval...
Nebo nereaguji na inzeraty kde je receno ze neposila na dobírku coz nechapu,sice je to drazsi,ale postovny stejne platim ja jako kupujici,takze to prodávajícího v podstate nic nestoji a ja zaplatim az to dostanu. Když prijde něco jiného,tak to porste nepreberu a prodejci se to vrati zpet s tim,ze promarneny postovny zustane na nem,coz si zaslouzi vzhledem k tomu, ze poslal neci jiného nez slibil...

12.12.2014 20:51:37 | Upraveno autorem (porovnej)

Můj názor
Přesto, že jsem tu ještě nic neprodával, bych se rád vyjádřil ke dvěma věcem. Opatření, že nový účastník aukcí musí nejdříve 5 her koupit, aby mohl prodávat, by mě zaručeně od prodeje v tomto bazaru odradilo. Při počtu 2-3 nových her ročně dávám přednost hrám novým (přece se nepřipravím o vyloupání žetonků:-)) a proto bych nemohl ani nic prodat? A druhá věc je, jak snadno si někteří lidé zdůvodní, proč odstoupí od koupě po ukončení aukce. Přece, když se rozhodnu, že něco koupím, nemůžu zneužívat toho, že trvá nějaký čas, než to ke mně poštou dorazí a i kdybych v tu dobu našel výhodnější cenu, měl bych dodržet závazek vůči prodávajícímu. Pro mě naopak jsou hodnocení uživatelů a jejich zkušenosti s prodejem/koupí hodně důležité a vždycky jsem se snažil, abych měl 100% pozitivní hodnocení i přesto, že si nechávám posílat peníze předem.

13.12.2014 09:30:59

souhlas
Ale ono si vyber treba koupit hru nebo zaplatit napr.pokutu revizorum.v takovym nebo podobnym pripade ma proste prednost "povinnost" pred zabavou nebo jako mam ja osobne jeden pripad viz jedno z mych neg. Hodnoceni - vydraýzil jsem hru,domluvil jsem se na tom ze mi pocka,ale pred predanim se mi naskytla moznost koupit hru mhned a o 60% levneji,takze jsem usetril pulku penez a nemusel jsem cekat atdalsi tri dny nez to prijde,to mas dve vyhody z cehoz je jedna dost podstatna a to me osobne za ndg. Hodnoceni stoji,a prodejci jsem dal kladne protoze bylochoten cekat,navic muj prihoz byl jediny,takze nikomu jsem hru "nevyfouk". Ja veskery obchody rerim individualne a hodnoceni je pro me jen velmi orientacni.
Omezeni pro novacky jsou spise diskriminujici,povinnost vyplnit osobni udaje je nesmysl,to by zaroven muselo byt zabezpeceno aby se k nim nikdo nedostal nebo souhlas s jejich zpracovanim a to uz jsou dalsi z toho plynouci starosti. Proste kdyz nekdo nechce riskovat,tak at neplati predem a kdyz to prodejce vyzaduje,tak kupte jinde... Zadny pravidla nebo omezeni nic nevyresi,i naaukru je dost podvodniku.stejne je to s pc hrama,zadna bochrana nezabrani sireni piratskych kopii - vzdy se najde nekdo kdo ji prolomi kdyz chce...

Jak vidite,tak me nedela problem se priznat,ze jsem nejake transakce utnul ja a proc,dostal jsem spatne hodnoceni a tim to pro me konci,.rozhodne se nebudu citiunijak provinile-jde tu o deskovky a ne o zivot :-) a na to abych si vymyslel vymluvy jsem asi uz starej a ani nemam potrebu,proste reknu jak to je a jestli si nekdo mysli ze je to jen vymluva tak to je jen jeho pocit a ja mu ho brat nebudu,ma na to pravo a ja na druhou stranu nemam potrebnu nekomu neco dokazovat.

Takze ja radim opatrnost a premyslet.

13.12.2014 11:52:46

Peet
Je hezky, ze jsi si tady priral polivku, obhajil svoje negativni hodnoceni a pochvalil se jak sikovne nakupujes. Ale mas pocit, ze to je k tématu? Měl jsem pocit, že se tady řeší šmejdi, kteří shrábnou peníze a to jak se s nimi vypořádat a nikoliv nějaká jednotlivá negativní hodnocení když nastane něco mimořádného.
BTW řekl bych, že to bude hlavní schopnost "úspěšného šmejda" - vymlouvat se, natahovat všechno jak se dá, házet vinu na druhého atd. A ve finále se po měsíci u něho začne postupně objevovat pár negativních hodnocení (viz. příspěvek Dia ohledně toho, že dřív se hodnocení neobjeví pokud nehodnotí obě strany)? Není to málo? Přijde mi, že za měsíc by si tady (všeho)schopný šmejd mohl vydělat pěkný pár tisíc a ještě si mezi tím založit pár účtů které budou vypadat jako "komunikující"...

Takže sice jak říkáš "opatrnost a přemýšlet", ale IMO to chce těm šmejdům naházet těch klacků pod nohy co nejvíc ... Protože radikální omezení pro nováčky je bohužel hřbitovem pro fungující bazar - jinak si tu bude prodávat hry pár lidí mezi sebou navzájem...

13.12.2014 13:43:14

omezení příhozu
Ochranu kupujícího ve formě safetrade považuji za užitečnou, paráda. Možná by ale stálo za to chránit i prodejce a když tak čtu Peetovi příspěvky, tak bych jako prodejce docela ocenil, kdybych mohl zakázat vybraným zájemcům přihazovat (např. všichni s negativními komentáři; ti s kterými mám špatnou zkušenost apod.)

13.12.2014 14:12:10

robkin
Myslim,ze to k tématu celkem je a ani se nesnazim se nejak obhajovat,spis naopak nabadam k vetsi opatrnosti., protože v podstate rikam,ze hodnoceni muze byt zavadejici, to jak dlouho je ucet zalozen také.omezeni ani pravidla nic nevyresi. Ano nahazes smejdum klacky pod nohy,ale zaroven i vsem ostatním a lidi jak vime toto neradi. Byla tu diskuze uz jen o zpusobu prilasovani a ze se místo nicku musí vyplnit celej email :) Jak uz bylo receno několikrát,tak osobní udaje si kazdej muze vymyslet atd.
Proto rikam, ze nejlepší je davat si pozor a premyslet protože od nikoho neočekávám 100% spolehlivost a ani ji sam nenabizim.
Pokud někdo chce vylozene nejake záruky od provozovatele webu,tak bych je poslal třeba na aukro.
Jak jsem řekl,chvalim pristup Dia viz. upozorneni a snaha o reseni a systém SafeTrade urcite taky vitam,nezavazuje a je na kazdem jake riziko podstoupi...

13.12.2014 15:36:30

...
Tak já bych v současné době další restrikce nezaváděl... SafeTrade je další prvek ochrany kupujících a prodávajících a nechal bych ho chvíli fungovat a dal mu tak možnost ukázat svůj smysl.... Je to jen jeden z dalších prvků, které sleduji při prodeji nebo nákupu her zde na ZH... Protože je pro mě důležité i hodnocení a doba působení kupujícího/prodávajícího zde na ZH. A Peet at se nezlobí, ale odstoupení od obchodu proto, že jsem hru sehnal někde levněji je dosti nefér vůči prodejci, který věnuje nějaký čas komunikaci, balení hry atd... A taky může díky tomu přijít o dalšího potenciálního kupce a hru pak již neprodá... Takže u osoby s takovýmto hodnocením si obchod rozmyslím a třeba ho ani nezrealizuji. Suma sumárum, systém hodnocení, info o prodejci/kupujícím a ted novinka SafeTrade je dle mého názoru zatím dostačující a zároveň neodrazující od obchodů na zdejším bazaru, který je prostě výborný a jedinečný :-)

13.12.2014 16:26:16

Divisek3
Ano,ty vis nejlepe o cem mluvim...jak jsem řekl,pro me to bylo rozhodujici a nemam problém to priznat a vim,ze fer to nebylo.
To hodnoceni prave svedci spise o spolehlivosti uzivatele, ale nespolehlivej není totez jako podvodnik.

A nezlobim se na tebe ani trochu, kdyby se mel někdo zlobit,tak ty na me :) :(

Proste se nas většina asi shodne na tom,ze soucasne reseni je dobre a podle me dostacujici pro tento typ webu.

13.12.2014 16:42:48

Peet
Souhlasím :-) Tak snad se to povede :-)

13.12.2014 16:48:35

...
EDIT: čistej ot, tak sem to smazal... jenom napíšu, že jsem také proti restrikcím pro nové uživatele, peet to vystihl dobře

13.12.2014 16:49:01 | Upraveno autorem (porovnej)

Farma trolu?
Diovy kroky a zamery jsou pro me silne netransparentni, nicmene je to jeho projekt a muze si to tu stavet a ridit jak chce.

Kazdopadne uprimne doufam, ze nebude zavedeno nic z toho, co zde bylo navrzeno. Systemova reseni sice muzou odradit malo odhodlaneho podvodnika, ale systemova reseni v prvni rade maji tendenci pretvaret neformalni vztahy na vztahy formalni a toho mam vic nez dost v praci.

13.12.2014 17:08:37

30 dní, moc času- zbytečně
Robkin
ten měsíc byl právě že moc, protože negativní hodnocení by se zobrazilo podle všeho zkoumání, tak ode dneška až cca za dva týdny nejdříve... Kdybych nezapátrala mohlo být obraných ještě víc. Takže rozhodně zkrátit dobu max na 10 dní. Hodnocení se uděluji až po obdržení zásilky, logicky. takže než proběhne kolotoč zaplacení doručení tak je to cca 10 dní, pak člověk začne vypisovet kde je zboží, prodávající se vymlouvá (služební cesta nemoc apod. a je z toho další týden. Pak dá kupující hodnoconí negace. A vida, od koupi zboží jsou to hned tři týdny..., prodejce ignoruje hodnocení a nehodnotí, protože doba je 30 dní a hleďme podruhé,jsou z toho dva metry než se všichni na bazaru dozví že je tu fiuluta. Toť moje nynější zkušenost. Za dva měsíce se dá ale nadělat škody...

Peet: jenom pro tvé info - RadekM tu byl přes 500 dní a měl kladné hodnocení v bazaru. Bohužel kdyby měl viditelnou historii svých všech inzerátů za poslední aspoň půlrok, tak to bylo poznat okamžitě. Protože já jsem nebyla první na stejnou nabídku. Nejsem idiot... Navíc novice si vždy proklepnu a pokud se mi to nezdá tak na to peču. Takže opatrnost je, ale lidi jsou různí.

PS: nováčky tu nesmíme diskriminovat, nebo nás bude spíš ubývat než přibývat. Jenom je potřeba trochen vylepšit systém. Myslím že každý je opatrný, ale napadlo by někoho, že pod několiky nicky číhá jeden neřád???

13.12.2014 18:17:56 | Upraveno autorem (porovnej)

Pamir
Ano ja vim,ze mel kladne hodnoceni a byl tu nejakou dobu.Proto rikam,ze pro me hodnoceni není tak uplne relevantni ani to jak je tu clovek dlouho :)
Prisel mi podezdrelej,tak jsem ho dal nekontaktoval.
A to ze za vice nickama je jeden clovek me napadlo celkem okamzite... To clovek nemusi narazit na podvodníka,staci obycejnej vychcanek(viz ty druhotne ucty na prihazovani na vlastní aukce)... Proto jsem zminoval nejen opatrnost,ale i premysleni :)
Ovšem historie inzeratu, jak rikas by byla taky fajn, svou mam k dispozici a kdybych se mohl podivat i na historii ostatních,tak by to bylo dobry.Jeste tam pridat info o tom jestli nabídka byla prijata/prodana nebo jestli byla zrusena z duvodu uplnynuti doby vystaveni bez kupce nebo bez prihozu...
Na druhou stranu,je ale otázka jestli je nekomu něco do toho kolik her jste prodal/koupil(kolik penez utratil/vydelal)...

13.12.2014 18:36:06 | Upraveno autorem (porovnej)

peet
...cenu bych určitě nechala schovanou, to je každýho věc. To by se snad dalo nějak udělat. Hlavně ať je vidět inzerát včetně datumu a cenu bych opravdu nezveřejňovala.Bezdebat. Nejde tu o to zkoumat za kolik se co prodá... Pokud uvidím, že někdo po sobě prodává stejnou hru, tak oslovím toho kdo to koupil přede mnou jak dopadl. Pokud tu s tím někdo obchoduje třebas jako Jan Pavel (tak to je jiný šálek kávy, ten má klaďáků hodně a může být v klidu) Já myslím, že s tímhle a Safetrade by zavládnul klid. Však je Safetrade nepovinný a to se mi líbí ať si každý vybere sám... A já bych zkrátila ještě tu lhůtu... A SafeTrade sem už sama měla u prodeje. Dle mě parádní věc.

13.12.2014 19:57:40

nespolehlivy kupec
A ted obráceně - minulý týden jsem prodal hru v dražbě - kupec se ozval že chce hru poslat a at mu pošlu číslo účtu. Už je to týden -peníze nedorazily, sem na ZH nechodí (nový účet), jiný kontakt ne něj nemám. Nevím jak se s ním spojit.
Naštěstí jsem hru neposlal. (jen jsem i zabalil a připravil k odeslání)
A řeším, jestli nemám hru dát do bazaru znovu ... nebo za jak dlouho.

16.12.2014 11:38:50

tomasV
já bych ji klidně vystavila, nemyslím, že s tvým titulem před tvým nickem je se čeho bát. Máš tam přátele, je koho se zeptat zdali jsi seriózní. Dáš možnost safetrade... Napsala bych negaci tomu týpkovi (přesně kvůli tomuto sem navrhla zkrátit dobu viditelnosti hodnocení. Aby bylo vidět že nepoctivec je někdo jiný...) Pokud se některé věci zprůhlední, bylo by to dobré pro obě strany. A kdo bude chtít podvádět, tak Safetrade nebude chtít akceptovat.

16.12.2014 12:47:55

Můj názor - OBECNĚ A NA PEETA ZVLÁŠŤ!
1) Je mi líto, že se objevil zmetek, který byl navíc v podstatě i úspěšný. Ještě víc je mí líto samotných podvedených. To prosím berme jako základní stavební kámen. Nicméně; na Zatrolených hrách jsem aktivní 1616 dní a za celou tu dobu je to PRVNÍ podvod, který vidím, že se řeší. Navíc jak je vidět, není to systémová věc (tím myslím, že by více lidí zneužívalo systém), ale jde o morální poklesek jednoho šmejda, kterého navíc Pamir odhalila a pokud to dopadne dobře, tak se chlapec se zlou potáže. Proto se ptám. Opravdu má smysl dělat kvůli jednomu ojedinělému problému takové brikule a ztěžovat život všem ostatním? Nebylo by lepší situaci dořešit a jako varování pro ostatní vyvěsit "rozsudek jménem republiky"? Řekl bych, že přes 5k se přehoupl, takže na soud už to je.

2) Už se mi párkrát stalo, že mi na hru přihazoval naprosto nový nick a pokaždé transakce proběhla k mé plné spokojenosti. Takže bych nebyl tak skeptický, ale je to subjektivní zkušenost (možná jsem měl štěstí).

3) Když kupuji, také sleduji co nejvíc údajů o prodávajícím. Neříkám, že to je záruka, ale větší jistota určitě ano. Nově se mi líbí i safe trade. Automaticky ho povoluji u všech svých aukcí a rád vidím, pokud stejně jedná i prodávající. Ještě po mě nikdo safe trade nechtěl a ani já ho nevyžadoval, ale je to prostě určitý vzkaz "Nebojím se jednat fér, ukazuji ti svou dobrou vůli, můžeš této záruky využít."

4) Peet ty se od podvodníka (jitusX, radekM nebo jak se jmenoval) NIJAK NELIŠÍŠ! Klidně se na mě sesypte, že na tebe budu nevlídný, ale jsi zmetek a dacan, který s ním patří do jednoho pytle. Jestliže jsi vydražil hru, bylo to tvé svobodné rozhodnutí a nikdo tě nenutil klikat na "přihoď." Laskavě si vytáhnu hlavu z p***le a uvědom si, že zvláště v situaci, kdy VYŽADUJEŠ hru na dobírku a pak si vlastně rozmyslíš, žes musel zaplatit za veterinu nebo ji jinde našel levněji, jsi prodávajícího připravil (čti OKRADL) o sumu, kterou musel dopředu zaplatit za poštovné. Navíc pokud jsi měl nečekané výdaje, kdo ti zakázal zaplatit ji z další výplaty? Kde mám navíc garanci, že to není jen blbá výmluva?
Už jen ta informace, žes hru nekoupil kvůli nutnosti chycení revizorem svědčí o tvých morálních kvalitách. Jezdi si načerno, chceš-li, ale i to je podvod, resp. takový malý zločin.
Já vidím, že systém hodnocení funguje velmi dobře!

30.1.2015 22:24:11 | Upraveno autorem (porovnej)

Spatnak
Nic ti vycitat nebudu, vrak ja se priznavam a kdo se mnou nechce "obchodovat" tak nemusi a taky to nikomu nemam za zle. Mas naprostou pravdu, je to otazka moralky. V jiste ojedinele (u normalniho cloveka) situaci pak i priorit.
A snad se na tebe nikdo nesesype, ja proti tobe ani tvemu nazoru nic nemam :-)

30.1.2015 22:54:01

OK
Je pozitivní, že ses přiznal. Nicméně představ si situaci. Tohle vlákno jsem nečetl. Vydražíš moji hru. Budeš trvat na dobírce. Já z nějakého nepochopitelné pominutí smyslů budu souhlasit, cvaknu plus mínus 70 Kč za poštu a ty mi pak řekneš F.U. Přišel jsem o 70 Kč. Není to to samé, jako když ti budu chtít prodat hru za 70 Kč, budu vyžadovat prachy předem, ty je pošleš a já ti pak řeknu F.U.? Taky přijdeš o peníze.
Je jedno podvod a druhé v pořádku? Nebo je to OK, protože ses "přiznal?"
(Beru, že neřešíme stejné peníze, ale princip stejný je. Oba bychom přišli o prachy.)

30.1.2015 23:30:57

Spatnak
A i v tom mas naprostou pravdu, chtěl jsem ti napsat v podstate to same...
Muzes me házet do jednoho pytle, ale ja se rozhodne jako zlodej nebo podvodnik necitim a svedomi mam ciste.
Nas obchod s Diviskem (na který jsi narazel) jsem odpiskal a to předtím nez jsem poslal peníze předem, kdyby na me hra uz cekala na poste, tak bych si ji vyzvedl i kdybych si mel pujcit, prave proto, ze nejsem zlodej a on by prisel o postovne , které by mu uz nikdo nevratil. Takhle jsem ho obral maximalne o cas, dobrou naladu a duveru ke me, ale nikdo se mnou nikdy neprisel o peníze a poskodil jsem tim vlastne jen sebe (povest,hodnoceni...), Divisek ode me dostal samozdrejme kladne protoze dlouho cekal. Další faktor je ten, ze jsem byl jediny přihazující a tudíž jsem hru ani nikomu nevyfouknul, ale toto všechno by ti musel potvrdit i Divisek, abys veril :). A zas v tomto pripade jsem si nechtel nikde pujcovat peníze kvůli hre, respektive v mem pripade usetrit peníze i cas (sobecky svuj). Tolik ode me o morálce a priorotach :)
Takze o me si mysli co chces, ale priste az budes kohokoli jakkoli označovat a este bej vulgarni, tak si předem zjisti dostatek informaci. To plati i opacne - muzes si o nekom myslet, ze je svatej a pak zjistis, ze je to zmetek...
Oznac me (a plnym pravem) za nespolehlivého, ale abych byl za zlodeje a podvodníka, to si nepreju...

A nic ve zlem :)

31.1.2015 03:34:20 | Upraveno autorem (porovnej)

.
Nenarážel jsem na nic konkrétního, protože pokud neprodáváš hru v bazaru, nemám možnost podívat se na tvou "obchodní historii." Bohužel. Při kritice tvého postupu (kdy jsem se opravdu nijak nehodlal krotit) jsem vycházel výhradně a pouze z informací poskytnutých tebou. Příspěvky vyznívají ve smyslu, že takto máš nastavená "svá pravidla obchodování", je to běžný, nikoliv ojedinělý postup.
Samozřejmě jestli nikdo nepřišel o prachy na poštovném, tak měním názor; nezasloužíš si kritiku, ale jen dlouhý, zkoumavý pohled :P

31.1.2015 09:21:15

...
Tak původně už jsem přispívat nechtěl, protože mě nějaké diskuse od přispívání odradily... Ale nedá mi to a naposledy se k té kauze vyjádřím .-) Také mě zde na ZH překvapují některé názory, třeba jako názor (jiná diskuse), že když někdo na hru přihodí a pak ji nekoupí, tak je to vlastně v pořádku, neboť se nikomu nic nestalo. Což mi přijde jako dosti "divný" názor, neboť takovéto chování poškozuje dobrou pověst tohoto bazaru, kde já osobně mám opravdu drtivou většinu dobrých zkušeností. O tom, že to nějakou formou poškodí prodejce je taky jasný, ale to už se rozebíralo níže i jinde. Nicméně si nemyslím, že zrovna případ "Peet" je případ srovnatelný se zlodějem zde ze ZH. Vycházím tedy ze zkušeností z našeho obchodu. Tady totiž bazar se svými mechanismy zafungoval dobře a Peet ve výsledku taky. Dostal totiž negativní hodnocení, a on sám naopak udělil pozitivní (což mě mile překvapilo, z aukra jsem měl naprosto opačné zkušenosti - ty dáš neg, tak já taky...). Každý si pak může při obchodu vybrat, zda do toho s takovým rizikem půjde, nebo ne. Každopádně věřím i tomu, že Peet to už takhle neudělá... Přeci jen z chyb se člověk učí :-) Takže já osobně s Peetem žádný problém nemám a asi bych šel s nim do obchodu znova... Přeci jen už také ikonou u svého nicku prokazuje, že to se ZH myslí vážně. S člověkem, který sem dával imaginární hry, aby okradl kupující, bych do obchodu již nešel. Věřím tomu, že chybička se někdy vloudí. Takže bych to zas nedémonizoval, páč fakt nejde o život :-) a hlavně dopadlo to dobře. A to nás vrací zpět, kdy si myslím, že Safe Trade zvýšil kvalitu služeb bazaru a je to dostačující. S otázníčky mám velmi dobré zkušenosti a hlavně ještě nedávno jsem mezi ně patřil taky a to už jsem na ZH nějakou dobu... A už mi to stačí, půjdu raději zkusit něco zas přeložit :-)


31.1.2015 09:46:15 | Upraveno autorem (porovnej)

...
Tak já řeknu, že Peeta rozhodně jako podvodníka nevnímám. Líbí se mi přímost jednání a vlastně díky tomu poznám, že to není v jeho zájmu někoho podvádět. Takže klidně obchodovat budu, jen mě taky zaskočil tak trochu důvod... je pravda, že když hru vydražím tak se zavazuji ke koupi a peníze si mám pohlídat... no rozhodně se ponaučil a je pravda, že je to jen hra, takže jak jsem napsal, rozhodně není pěkné házet špínu na někoho, kde nevím o co úplně jde a domnívám se tak jen z napsaných příspěvků zde v diskuzi... Měl by to řešit Divisek a Peet, nikdo jiný by neměl snášet soudy.

31.1.2015 10:29:52

.
Aby nedošlo k mýlce. Mě vadil ten princip obecně, ale to jsem vysvětlil, vracet se k tomu netřeba. Možná vlastní chybou, ale z Peetových příspěvků jsem jednoznačně pochopil, že to je v jeho chování norma, přičemž šlo o ojedinělý případ, zbytek byly terotie co by kdyby. Proto byla má kritika možná až příliš ostrá, ale vyjasnili jsme si to a cajk si myslím.
Obecně jsem chtěl říci, že obchodování na bazaru by mělo být čestné, zavazující, bez falešných příhozů, kupující by měl hru zaplatit a převzít, prodávající poslat. V tom se myslím shodneme. A pokud ji nepřevezme, OK to není a je jedno, jestli to je Špatňák, Peet, nebo ŠílenýJelen. A v tom se myslím shodneme taky.

1.2.2015 00:44:18 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Pakal
Pakal
Akt. cena: 110 Kč
Končí za: 3 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas