Fyft "odhalil" obrovský podvod fa Vallejo 😉

Ahoj, objednal jsem si nové Game color od Vallejo u Fyft. U jedné barvy místo z nové řady jsem dostal starou, kterou jsem nechtěl. Navíc se v e shopu už ani nedala objednat. 

Tak jsem reklamoval. 

A přišla odpověď :

Dobrý den, 
ani náš dodavatel nerozlišuje staré a nové verze, již jsme to s ním i řešili. Jednou tedy obdržíme dodávku nových, jindy starších.. Jedná se ovšem zcela totožné barvy, pouze obal je jiný.

Hm, takže

1.Vallejo jsou podvodníci 

2.Vlastně můžu být rád, že mi ostatní barvy přišly, tak jak jsem chtěl. Vždyť nakonec barvičku jsem dostal, že. 

Možná jsem narazil zrovna na nekompetentní děvuchu, no ale tu si zaměstnal Fyft. Kdysi jsem řešil podobný problém s Tlamou a tam byl diametrálně odlišný přístup a reakce okamžitá. 

 

 

8.4.2024 18:38:49 | Upraveno autorem (porovnej)

A z čím potřebuješ pomoci? Není to z tvého textu patrné. 

Nebo to byla jen info pro nás ostatní, abychom si dali pozor. 

Radovan "SirTonic" Navrátil
www.zatrolene-hry.cz

8.4.2024 18:59:01

Ne, díky. Bylo to míněno jako upozornění, že můžeš dostat staré barvy Vallejo místo nových s tím, že je to vlastně jedno. A za stejnou cenu, třeba fantasywelt.de už to rozlišuje rozdílem 0.3 €. 

8.4.2024 20:14:18 | Upraveno autorem (porovnej)

A je mezi těmi “starými” a “novými” skutečně nějaký rozdíl?

Ve složení či vlastnostech barvy, ne jenom v obalu, pochopitelně.

9.4.2024 00:03:43 | Upraveno autorem (porovnej)

Samozřejmě že je. Už z principu,firma s takovým renomé iako Vallejo by si nedovolila udělat podraz na barvíře, že by tvrdila, že vyprodukovala něco nového a přitom vyměnila jen lahvičky. 

Zde je recenze od člověka, který otestoval kde jakou barvu a hned ze začátku recenze píše :

Vallejo a Angel Giraldez zcela přepracovali recepturu a zdá se, že nové Game Colors mají matnější povrch, lepší kryvost a pigmentaci a delší dobu působení a schnutí.

Což test potvrdil.

https://taleofpainters.com/2023/01/review-new-vallejo-game-color-range-now-for-pro-painters-only/

Mě ke koupi ponoukl Michal "Vilge" na kanále Olitovači štětců, který k těmhle novým Vallejo přešel od AK a velice si je pochvaloval. 

Tož tak.

 

9.4.2024 06:00:08

Vallejo jsou podvodnící. xD

Včem byla dodaná barva jiná, že šlo o podvod? 

Mají to jednoduše na háku, podobné eshopy jsou pro ně zcela minoritní trh, kde nabízí zlomek jejich nabídky.
Prostě doprodávají zásoby co se k nim vracejí z evropy.


 

9.4.2024 07:14:54

Ano, odběratelsko dodavatelské vztahy resp. syndrom Nuttela, protože , jak už jsem psal tak třeba Fantasywelt.de to už cenově rozlišuje. Holt jsme periferie. 

Mě ale vadil přístup Fyftu ,že mi dodal jiné zboži než jsem si objednal na jejich e shopu a reklamaci mi neuznali.

 

9.4.2024 07:46:19

Pak není podvodník Vallejo, ale fyft, jestli to chápu správně. Ty sis něco objednal a dostal jsi něco jiného. Jako zákazníka tě nemusí vůbec zajímat, jaké zboží prodejce naskladnil od dodavatele. To je jeho problém. Nicméně ze zákona můžeš zboží z e-shopu vrátit bez udání důvodu do dané lhůty. Tak jakápak reklamace?

_______________________________________
Můj seznam her na prodej (pište SZ):
https://www.zatrolene-hry.cz/uzivatel/havelock-1536/seznam-her/na-prodej-3681/

9.4.2024 07:55:41

@ChosenOne  to bych ale z nadpisu téma nepoznal… 

Těšil jsme se na velkolepé odhalení :D Tak zboží vrať do 14 dnů ne? 

9.4.2024 07:56:00

@ChosenOne co má být syndrom nuttela? Proč reklamace? Normálně jde zboží vrátit.

9.4.2024 07:57:46 | Upraveno autorem (porovnej)

Ale já jsem chtěl novou barvu, kterou mají vystavenou na e shopu. Myslel jsem, že došlo k chybě při expedici a poslali omylem starou. Tak jsem chtěl  se  Fyftem domluvit jak tu chybu řešit a proto jsem to rovnou nevracel. 

zprofanovaná Fialova Nuttela. 

9.4.2024 08:12:02

@ChosenOne Sorry ale psát o ,,obrovském podvodu,, jenom pro to že ti obchod pošle nějakou barvičku která byla z předchozí serie a přitom je to defakto stejná barva jen má novou verzi to je trošku přitažený za vlasy ne :D ? Měl jsi to normálně vrátit a koupit si jí teda jinde. To že nějaký jiný obchod si to víc hlídá a dá na ní slevu pár korun ještě neznamená že se tu někdo snaží někoho podvádět. Hold některý shop to řeší a některý ne. Míchat do toho problém dvojí kvality potravin je naprostá demagogie. Ty tu máš problém se starou a novou řadou u totožného výrobku. Takže trošku humbuk kvůli prkotině…

9.4.2024 09:13:29 | Upraveno autorem (porovnej)

Já popravdě nechápu, čím si Vallejo vysloužilo oblíbenost, složení jejich barev je mix vícero složek, k pure pigmentu to má daleko, kryvost a vlastnosti různé, někde lepší, někde horší, ale doma je už nechci, to už spíš sáhnu po AP, když není zbytí a nemají zrovna skladem daný odstín od AK či Scale.

9.4.2024 09:30:28

@ChosenOne: Netvrď prosím, že nějaká firma odhalila podvod jiné firmy, když (podle mě) vůbec netušíš, jak je to ve skutečnosti. Vyvoláváš dojem, že jedna či druhá firma jsou podvodníci. Podle toho co píšeš, je chyba na straně prodejce. Jestli si vymýšlí o dodávkách, to nelze takto posoudit. Je možné, že FYFT netuší, že je v barvách jedné značky nějaký rozdíl a snaží doprodat naskladněný odstín ve starém provedení.

V tuto chvíli, pokud ti FYFT nevymění barvu ani ti neumožní odstoupení od kupní smlouvy je chyba na straně FYFT. Napiš jim email, že na ně pošleš ČOI a pokud ani to nepomůže, tak dej ČOI podnět.

Netahej do diskuse politiku (Fialovu Nuttelu), která s tímto absolutně nijak nesouvisí. Děláš zbytečné vlny. A prosím pěkně, ze svého příspěvku “8.4.2024 20:14:18” odstraň prázdné řádky (12!) na konci, zbytečně to natahuje stránku (děkuji).

A uprav první příspěvek - název diskuse, ať neočerňuje Vallejo, která je v tom dost možná nevině. Stávající titulek je jak "clickbait" z Novinek. :)

9.4.2024 09:34:07 | Upraveno autorem (porovnej)

Serenitka: To teda zírám, to je snad prvně, co jsem narazil na někoho, kdo preferuje AP. Sice mám taky některé jejich barvy v oblibně, ale Vallejo je kvalitou dost jinde.. aspoň teda řada Model Color.. pravda, ještě jsem nezkoušel ty nové AP, údajně se hodně zlepšili..

9.4.2024 10:10:36

@Serenitka Nebude to spíš tón od tónu, nebo jak se pozná pure pigment? :)

Je vidět krásně ta rozdílnost zkušeností, setkal jsem se už s několika odstíny od AP, které jsem skrz tragické krytí (naposledy Mythical Orange) musel nahrazovat jinými značkami, které tento problém neměli. Od té doby už mi nemůžou do domu.

9.4.2024 10:50:24

Néé, to nemůže být myšleno vážně :D
Je naprosto běžné, že výrobci v průběhu mění etikety nebo balení.
Z IT prostředí tohle dělá třeba TP-LINK. Pod stejným ale naprosto STEJNÝM označením (název + PN + EAN) ti prodá router V1 nebo taky V5.
Navíc prodejce se nejspíš bude řídit FIFO, nebude se přehrabovat v lahvičkách nebo krabicích.

Nedivil bych se, kdybys měl barvičky měsíc doma a pak jsi zjistil, že to vlastně nejsou ty pravé a teď tady děláš vlny a očerňuješ jak prodejce, tak výrobce.

Poučení pro příště - kup si ty barvičky osobně.

9.4.2024 11:24:51

@KaStanCZE 

můj příspěvek byl dobře míněným upozorněním na určité riziko při nákupu barev nové řady Vallejo Game color, nikoho jsem neočerňoval viz vlákno. 

A prosím nepředjímej, že jsem si to celé vymyslel, protože jsem podvodník. Je to takové… no nehezké. Každopádně Ti můžu pro uklidnění přeposlat fakturu s datem z minulého týdne. 

Tím bych  tuto poněkud nešťastnou diskuzi (za což se omlouvám)  která vlastně vůbec neměla vzniknout, za sebe uzavřel. 

9.4.2024 12:58:47

No kdyz do titulku das “obrovsky podvod”, tak se nediv, ze to jako ocernovani lide chapou.

9.4.2024 13:12:15

@ChosenOne V tom Tvém příspěvku uvádíš, že FIFT napsal “náš dodavatel nerozlišuje”.  Tím dodavatelem nutně nemusí být Vallejo. Vallejo vyrábí barvy, dodavatel dodává FIFTu, FIFT prodává Tobě. Může to tak být a nemusí. Jednoduše můžeš ve čtrnáctidenní lhůtě vrátit, pokud si objednal přes net. Objednávám pravidelně z netu a tohle se prostě, nikoliv u deskovek a spol. nepravidelně stává. Naprosto typická je situace, kdy výrobce nabízí do eshopů spotřební elektoniku či spotřebiče ve stopadesáti variantách, které se liší jen minimálně, a s oblibou je označuje několika způsoby a tvrdošijně uvádí zkrácené označení. Pak  eshopy vzájemně od sebe chybně opisují specifikace zboží. Chceš si např. dodatečně koupit zcela totožný druhý monitor, ale dojde Ti jiný, protože je to novější verze, kterou výrobce nepojmenuje v3, ale použije zkrácené označení které už tu verzi neoznačuje. Objednáš si mikrovlnku s tím že chceš jedno otočné kolečko a dojde Ti přístroj s orlojem, protože eshop tam vrazil fotku “EXHBTZ-32-bl” namísto  “EXHBTZ-32bl” a eshop to těžko může odhalit, když sám výrobce s oblibou dělá ve značení bordel a starší typy výrobků ukrývá na svých webovkách do archivu. Dnes je sortiment každého eshopu našlapaný až po strop a tohle se prostě stávat bude. Nejoblibenější jsou pro mně hobymarkety, kdy nakupující lojza vezme schodištový vypínač nebo bílou barvu v jiném odstínu do ruky z regálu a pak ji vrátí o kastlík vedle do přihrádky, kde je zboží které vizuálně vypadá naprosto stejně=vypínač jiného typu, o odstín jiná bílá barva. Odhalit to můžete např. čtením malého textu na průhledném obalu od vypínače. Je to chyba toho obchodu?

9.4.2024 13:25:17 | Upraveno autorem (porovnej)

@kkaarr 

no myslel jsem si, že publikum trochu té odlehčující nadsázky pochopí. 

No prostě tady to nezafungovalo :-(

9.4.2024 14:36:35

Kde, že je ta nadsázka?
Moment, podívám se tady … mmm, ne, tady není. Zkusím to třeba pod hrnkem s kávou. Kruci, taky ne. Ale, co to nevidím, tiskárna! Že by byla v ní? Hergot, zase nic.
Byl jsem se podívat i ve firemní ledničce, jestli ji tam nějaký vykutálený kolega neschoval ale taky nic …
No, co se dá dělat. Jdu hledat dál …

9.4.2024 15:06:50

@ChosenOne: Proboha, vždyť ty v nadpisu tvrdíš, že Vallejo jsou podvodníci a že to Fyft odhalil. Máš to podložené jedním emailem Fyft, který se může a nemusí pouze vymlouvat a vlastně ani onen dodavatel nemusí být Vallejo, jak tu někdo správně napsal.

Jakkoliv se můžeš cítit naštvaně, celé to lze v klidu vyřešit vrácením oné barvy, jak jsme ti tu svorně několikrát radili. Mám pochopení, pro to, že tě to žere. Mívám to také. Jenom je prostě potřeba si nechat poradit, nenechat se odradit. Pohrůžka ČOI zpravidla zabírá, pokud se prodejce vykrucuje nad rámec přípustného jednání.

@KaStanCZE: Trochu zbytečné, nevtipné, myslím.

 

Fakt nic ve zlým proti nikomu.

9.4.2024 15:07:46 | Upraveno autorem (porovnej)

@holysock pure pigment jsou třeba Kimera colors, hlavní je, že daný odstín je opravdu daná barva, u Valleja je každý odstín mixem různých barev a nikdy nevíš, co v tom je, když je pak mícháš, často vznikne něco co nechceš, na druhou stranu nemají tolik odstínů jako jiné běžné modelářské barvy jednoduše proto, že barvíř si namíchá co potřebuje, takže pro začátečníka mohou být třeba lepší tady ty. AP považuji za nejslabší barvy, přesto Valleja se mi nelíbily, měl jsem jich dost a nebyl spokojen, teď jedu jen AK Interactive, Scale 75 a od AP Speedpaintky či Contrastky od Citadel na deskovky. Ale obecně je fajn vyzkoušet více značek a každý si najde to své, tedy pokud vyhovuje tak cajk, nabarvit se to dá hezky se vším, když to člověk umí :)

9.4.2024 15:17:04

@Serenitka  Rozumím, některé Vallejo odstíny se při delším odložení začnou dělit na jednotlivé barevné pigmenty a některé můžeš používat téměř bez míchání, tak jsem si říkal, zda vtom není zakopaný pes.

Já kde můžu, tak doporučuji Vallejo skrz poměr cena/výkon a výběr odstínů, až teda na metalické a washe. S75 jsem chtěl zkusit, ale když jsem tvořil nějaký takový barvící základ, nebyla to u nás úplně dostupná značka.

Tu reaktivaci barev u speedpaintů už opravili? :)
 

10.4.2024 06:23:25 | Upraveno autorem (porovnej)

@holysock jo ty speedpainty už mají verzi 2.0 která to opravila, já ještě dojíždím některé odstíny z té předchozí a občas to umí potrápit, když ti to furt vystupuje :D celkem se mi zdá že na to zafungovalo dát přes to contrastku :) pak jsem to celkem dobře už přebarvil tam kde jsem potřeboval, ale lepší je být opatrný a vyhnout se přetahům.

10.4.2024 09:03:59

Vybíráme z Bazaru

Vúdú: Nindžové a lidojedi
Vúdú: Nindžové a lidojedi
Akt. cena: 190 Kč
Končí za: 8 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas