Twilight Imperium - megakonverze

Poslední dobou dost studuju různá house rule k Twilight Imperiu a napadlo mě, že by nemuselo být od věci udělat si v 6-8 lidech (ať je to pořádně epické :) ) sraz a zároveň play-test někde na chatě třeba přes víkend a tam si společně zahrát.
Účely tohoto vlákna by měly být dva, za prvé budu rád když se tu ozvou lidi, kteří by se chtěli zúčastnit (výhledově nejdříve podzim/zima, nechci to hrotit nějak narychlo).
Za druhé sem postupně budu nahazovat zajímavá house rules, která bych rád použil a samozřejmě totéž uvítám i od potenciálních spoluhráčů, stejně jako diskusi k tomuto tématu obecně.
Najde se dostatečný počet nadšenců ochotných obětovat některý budoucí víkend této geniální hře? :)
9.8.2011 21:28:02

Permonick
Tak tomu říkám opravdová výzva. Do toho bych šel. Jenom doufám, že mě někdo po 2. kolech nevyklepne a nebudu tam na Vás zbytek víkendu koukat. :)

10.8.2011 12:21:58

Permonick
Když budu mít vybraný víkend čas, tak bych přijel, tohle zní velmi dobře. ;-)

10.8.2011 14:29:20

Parxel
O vyklepnutí v prvních pár kolech by Permon po Warconu lecos zajímavého povyprávět, není-liž pravda? :-D
Šel bych do toho, když budu mít volný víkend...

10.8.2011 15:25:04

..
Eyron> hehe mozno chce tymi houserulez vymaknut, ako prezit aspon tie 3 kola! :P
Permon> prve plusko v titulke bolo vcera odomna, takze stale cakam, ze das datum do plena!! :)
..a daj aj tie house-rulez, som na ne zvedavy;) (ked som ich posledne spomenul pred Sydom v TI suvislosti, skoro som bol prekliaty na 10 pokoleni;)

10.8.2011 16:21:32 | Upraveno autorem (porovnej)

Muhaha
Do toho bych šel :)

10.8.2011 16:51:58

all
no vida a hned by nás bylo šest :)

pravidla nahážu asi během zítřka, to budu mít čas to všechno sesumarizovat do nějakého rozumného celku a pak můžeme zahájit fundovanou diskusi ;-)