Hledám hráčskou skupinu - Praha

Ahoj, jsem relativně zkušený hráč deskovek, momentálně studuji v Praze a rád bych tady našel pár v pohodě hráčů, kteří by mě vzali mezi sebe s cílem se scházet třeba 1xtýdně/2týdny a hrát různé hry nebo klidně i kampaně (Descent). Doma mám dost her, ale bohužel jsem obklopen nehráči nebo causal hráči:/ (vlastním Arena, Talisman od Altaru, AH,Cosmic Enc.,Ascension, Touch of Evil, Galaxy Trucker, Dixit, Smallworld a jiné).

Na Zatrolené hry jinak chodím už více jak rok, ale pouze pasivně. A nedávno jsem dokonce zjistil, že 10m od mé školy je nově obchod Tomovyhry, tímto zdravím Syda a rbx, kteří mi už dvakrát pomohli při výběru nové hry (naposledy právě Ascension pro mě a moji přítelkyni).

Díky za odpověď.
23.12.2010 23:36:35

chápu
Jo, tak takovou skupinu se snažím najít nějmíň rok :) Několik jsem jich i vytvořila, ale všechno se rozpadne. Snad budeš mít štěstí.

24.12.2010 06:34:38

Cublajz
podle mě je dost těžký najít/vytvořit novou skupinku. nicméně na jednotlivý hry klidně piš sem (doufám, že to nebude jako reklama:-)) myslim, že se ti vždycky někdo ozve.

24.12.2010 06:49:41

rbx

Cublajz
ho hooo, tak tos byl ty? :-) To chodis do te skoly na rohu? Tak to musis byt neco jako verozvest a sirit herni nauku mezi spoluzaky :-) Jinak to asi nejde. A treba kousek je herna Outpost, kde se da hrat. Takze bude asi spis potreba dat vzdycky konkretni termin, co se bude hrat a on se nekdo chytne. Taky by bylo dobre jet na Zatrocon, kde spoustu lidi poznas osobne na jednom miste u spousty her.

24.12.2010 08:07:42

hrani