Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Autor: Wolfsen | 18.1.2021 | 23
I v roce 2021 na Zatrolených hrách stále pracujeme. Pojďme si shrnout několik úprav, které jsme letos zatím provedli.
Zatím největší změnu nahráváme na web dnes, 18. 1. Jednak jsme upravili podobu notifikací na mobilních zařízeních a odstranili tím chybový stav, kdy se ikona oka, kterou lze notifikaci označit za přečtenou, dostávala mimo okno a nebylo možné na ni tapnout.
Dále přidáváme ikonu oka i k dalším tlačítkům v notifikaci, a to jak na mobilních zařízeních, tak na počítačích. Pokud kliknete nebo tapnete na toto oko přidružené ke tlačítku, vykoná se funkce tohoto tlačítka a zároveň se notifikace označí jako přečtená. Tímto dáváme všem uživatelům na výběr, jestli notifikaci ihned „odklidí“, nebo jestli si ji nechají „svítit v megafonu“.
Všechny notifikace jsou nadále dostupné pod tlačítkem Všechny notifikace v panelu nepřečtených notifikací.
V sobotu 16. 1. jsme obnovili mecenášům Zatrolených her možnost nahrát si avatara, která byla dostupná v dřívejším pojetí mecenášství a v tom současném dosud chyběla.
Avatar bude aktivní po dobu aktivního mecenášství. Např. pokud jsem mecenášem roku 2021, tak po celý rok 2021. Pokud uživatel přestane být aktivním mecenášem (protože např. začne nový rok), zůstane avatar uložený na našem serveru a bude se stále zobrazovat v profilu uživatele, nebude se však zobrazovat v diskuzích.
Připomínáme, že možnost nahrát si avatara mají uživatelé Zatrolených her běžně po dosažení 50 bodů významnosti (tj. bodů za tvorbu obsahu). Druhou možností je tedy nově mecenášství (už od bronzové úrovně).
Recenze z recenzního programu jsou od neděle 17. 1. na titulce webu doplněny přední stranou krabice hry (na mobilních zařízení výřezem z přední strany), které se týkají. Takto plánujeme doplnit i další typy obsahu, ale programovým recenzím necháme v tomto na čas exkluzivitu.
V sobotu 16. 1. jsme také vytvořili seznam všech programových recenzí. Na ten se aktuálně dostanete z hlavičky libovolné programové recenze.
Od středy 13. 1. pak při nahlášení nevhodného diskuzního příspěvku žádáme nahlašovatele o zdůvodnění. To jednak vyjasňuje situaci, kdy jsme v některých případech nad důvodem nahlášení tápali, a jednak je to dodatečná ochrana proti nahlášení omylem.
Dostupné důvody jsou:
Předposlední důvod je dostupný pouze u zakládajícího příspěvku vlákna.
Vývoj
Pěkně na tom všem makáte! Za poslední rok se to tu novinkami jen hemží a já jsem s naprostou většinou z nich velmi spokojený. Díky!
Avatar
Díky, že na tom takhle makáte. Akorát jsem se chtěl zeptat na ty Avatary pro mecenáše, nějak jsem z textu nepochopil o co jde ani kde to najít.
---
Time Slug Studio
Jen dotaz ohledně obsahu na webu
Když se tu řeší novinky na webu. Jak to je se schvalováním obrázků? Některé mi tam visí už přes 14 dnů, ale zamítnuté také nebyly. To jsou ty herní. Ale také jsem udělal několik snímků z rozšíření pro IWW, kde zatím žádné obrázky nejsou, a ani ty zatím nebyly povšimnuty.
Rád bych se ZH taky pomáhal, ale třeba novinky dá vždy někdo dřív.
- - -
Deskové, počítačové i mobilní hry, baví mě všechny.
Bedikk
Avatarem se myslí obrázek v uživatelském profilu, ty tam máš svou (předpokládám) fotku. Možnost nahrát si avatara mají uživatelé co získají nějaké minimum bodů za přidaný obsah. Mecenášové pak nemusí mít ty body, ale po dobu aktivního mecenášství mohou mít avatara nahraného jako kdyby ty body měli.
Super změny :-)
Dobrá práce, návrh na drobné vylepšení ... do toho seznamu všech programových recenzí přidejte taky obrázky přední strany krabic her ;-)
Miner
Aha, díky za objasnění. Nějak jsem zapomněl, že je tohle omezeno. To by mě snad ani nenapadlo.
---
Time Slug Studio
edit
Do článku jsem přidal objasnění Bedikkovy nejasnosti.
-----------------
šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák
Dobrá práce
Je fajn vidět jak se tu po letech relativní stagnace věci hýbou :-)
Upozornění
Dneska se mi nová podoba upozornění konečně ukázala a musím říct, že je to fakt UI šílenost :D. Intence za tím je prima, ale je to podle mě uděláno celé špatně.
Kdybych to stavěl já a chtěl to uživatelsky přívětivější, tak bych si vzal základní logiku, že když někdo klikne na detail daného upozornění, tak ho viděl a mohu ho schovat.
V ojedinělých případech, kdy se někdo chce zpětně podívat, co že to měl vlastně dneska za upozornění, bych buď ta viděná nechával 24 hodin v přehledu jako zešedlá... nebo je schoval třeba pod roletku.
---
Time Slug Studio
Bedikk
Souhlasím, taky jsem to tak psal do návrhů na zlepšení. Přece běžné všude je že když něco rozkliknu/otevřu tak se to automaticky označí jako přečtené. Zde je ta logika přesně opačná. Při běžném otevření se neoznačí jako přečtená ale jen při kliknutí na speciální tlačítko pro otevření a zároveň označení. Navíc si neumím představit že někdo nechce aby se mu oznámení označilo jako přečtené když si to přečte. Ještě když se k těm oznámením pohodlně zpětně dostane když se k nim bude chtít vrátit. Je to podle mě matoucí a zbytečně složité když by stačilo pouze jedno tlačítko na otevření oznámení. Ale jinak aspoň chválím že se snažíte něco dělat a nějak to tu zlepšovat.
:+)
Proč dělat něco jednoduše, když to jde složitě.
Název
Ja uz se ted naopak skoro tesim, az mi nejaka notifikace vyskoci a budu se zas moct pokochat tou sadou tlacitek ;)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Úlomky nekonečna včetně rozšíření
Akt. cena: 410 Kč
Končí za: 21 hodin