Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 45 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | desková hra, strategická |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Games Workshop |
Autoři: | Richard Halliwell |
Rok vydání: | 1989 |
Sdílej: |
Úpravy a vlastní modifikace Space Hulka
Prostor pro seznámení s vlastními úpravami pravidel, modifikací a možných dílčích vylepšení hry.kartový SH
to mě to zase docela zaujalo- hlavně kvůli menší časový a finanční náročnosti. Taky možnost hraní v šesti hráčích kdy každý ovládá svůj tým zní zajímavě... Nevíte někdo předpokládané datum vydání?
karetní SH?
To je, u Císaře, výmysl nějakých kultistů vzývajících špinavou rasu Tyranidů.
mě to asi taky neosloví
karetní SH
Tak mě to naopak zaujalo, jsem zvědav co z toho bude. Pokud to bude podobný dice fest jako klasický SH od GW, tak od toho dávám ruce pryč, ale když to dělá Conieczka, tak by to mohlo být jiné. Kostky tam sice jsou, ale vypadá to, že budou se symboly (lebek) a to už mi vyhovuje více :)
Btw tohle je první Space Hulk hra od FFG ne?
karetní SH
uvidíme, jak to bude vypadat až zveřejní pravidla, ale zatím to vypadá nadmíru zajímavě... zatímco 3rd SH mě nepřesvědčila, tak pokud tohle nebude těžká zhovadilost, tak asi podlehnu. V FFG se nejspíš rozhodli mě zruinovat.
FFG dělalo z W40K dříve jen RPG (Roque Trader, Dark Heresy, teď nově Deathwatch - jaká škoda že na takovýhle RPG orgie nejsou lidi). Ted vrhli na trh Horus Heresy a nově i tenhle Death Angel.
Morthe
jo jasně to jsou hry ze světa Warhammer 40k, ale konrétně téma Space Hulk - Death Angels vs. Genestealers, je to první hra od FFG. Reagoval jsem na martův příspěvěk "Voilá. Fantasy Flight Games chystají v létě vydat další Space Hulk" :), asi tím myslel další hru ze světa W40k, trochu mě to zmátlo a myslel jsem, že mi něco uniklo :)
oprava
Blood Angels :)
Beholder
Spíš tím 'další' myslel, že jeden vydal GW a FFG teď vydá vlastně druhý... tedy další jako vůbec ;) (jenom místo figurek budou kartičky)
Morthe
jo to je taky možné :)
Morthe
Dark Heresy hrajeme, kdybys byl schopný si sehnat další dva lidi a vyhovoval bych jako GM tak můžem zahrát. Samo, že bych radši hrál, ale bohužel znám všechny připravený dobrodružství.
Lictor
Zdar lidi,
SH nám nějak chátrá, a proto bych rád zčeřil vody warpu. Přesněji řečeno, chtěl jsem trochu oživit SH a dát hráči Tyranidů trochu více možností pro taktizování. Nakonec jsem pro tyto účely vybral liktora, což si myslím, že je figura ideální. Vytvořil jsem pro něj i pravidla, ale zatím jsem neměl možnost provést pořádný playtest, takže uvítám jakékoly komentáře či náměty jak pravidla optimalizovat. Přeju příjemnou zábavu.
--- Lictor ---
Nasazuje se jako „lictor blip“ podobně jako ambush blip viz Chameleonic skin.
Má stejné pohybové dispozice jako stealer, je však silnější a odolnější.
Pro útok hází 3k6+2, lze ho zlikvidovat pouze střelbou, při které padne hodnota 6 (sustained fire bonus se tedy nepočítá). Neunikne však devastujícím účinkům plamenometu a assault cannon ho sestřelí na hodnotu 5 a 6.
Je odolný vůči Psychic Storm, nemůže být napaden z boku ani zezadu => automaticky se natáčí k útočníkovi
Během jedné hry lze nasadit maximálně jednoho Lictora.
Chameleonic skin
V reinforcement fázi Tyranid hráč nasadí místo všech ostatních blipů jeden lictor blip a to na jakékoli pole na hrací ploše v minimální vzdálenosti 6 polí od nejbližšího mariňáka.
Stealth
Lictor blip se na mapě může pohybovat stejně jako obyčejný blip s tím rozdílem, že může vstoupit i do LOS mariňáků. Mariňáci nemohou na lictor blip v žádném případě střílet a to ani v overwatch, ale jakmile se lictor blip dostane do LOS, tak za každý pohyb o jedno pole v LOS, Tyranid hráč hází 1K6 a při hodu 2 a méně ztrácí lictor Stealth a je nucen ke konverzi (4 a méně na 1K6 při pohybu v LOS knihovníka). Jakmile Lictor ztratí Stealth, tak mariňáci mohou střílet normálně. Marina v overwatch střílí na lictora již na poli, kde lictor ztratil Stealth.
Pakliže se lictor blip nachází ve fázi mariňáků v LOS některého z nich, tak při pochybu mariňáků nedochází ke konverzi lictor blipu a mariňáci tak nemohou na lictora střílet. Pakliže některý z mariňáků dojde k lictor blipu až na sousedící pole a lictor blip je v jeho LOS, tak dochází k automatické konverzi a lictor tak ztrácí Stealth mode. V LOS knihovníka, automaticky ztrácí Stealth jakmile se k němu knihovník dostane na vzdálenost tří polí (nemusí být v LOS).
Lictor blip se může k mariňákovi přiblížit až na sousedící pole a na mariňáka zaútočit. Při útoku v Stealth modu lictor automaticky ztrácí Stealth, ale při tomto útoku získává bonus => bránící se mariňák nemůže využít žádné výhody aktivní obrany (guard, seržant se štítem ...).
Lictor blip nikdy neblokuje LOS. Za lictor blip se nemůžou „schovat“ jiné stealeří blipy. Lictor samotný samozřejmě LOS blokuje. Lictor blip neblokuje ani pole, na kterém se nachází, takže ostatní tyranidi mohou tímto polem projít, nesmí se však na něm zastavit.
"Where'd it go?"
Lictor, který se nachází mimo LOS může za 3 akční body přejít opět do Stealth modu a v podstatě se zpět konvertovat na lictor blip.
"It's after us!"
Pakliže lictor zabije některého z mariňáků, tak se jeho pohyblivost (počet akčních bodů) zvyšuje o jeden bod permanentně. Tento bonus lictor získává za každého zabitého mariňáka.
Lictor
Tohle vypadá docela prima!
Za sebe bych asi upravil pár atributů - pro atak "jenom" 3k6+1. Dle codexu je totiž slabší, než Broodlord.
Hod na Stealth posílit (odhalení pouze na 1 při hodu v LOS mariňáků) a nechat vzdálenost v platnosti proti všem mariňákům vč. knihovníka, přičemž Stealth bude automaticky ztracen až v momentě, kdy se Lictor dostane na sousedící políčko s vybraným mariňákem a to i během své vlastní fáze.
Nicméně chtělo by to otestovat, která verze je lepší a průchodnější.
Lictor
Pravidla W40k nemám moc zažitá, ale vycházel jsem z toho, že dle kodexu má lictor větší sílu než lord, ale lord má více útoků a je obecně drsnější. Proto pokud by oběma padly tři jedničky, tak lictor dostane výsledek 3 a lord 2. Jakmile se ale dostanou na slabší průměr (tři trojky), tak lictor dostane 5, ale lord už 6. No a při maximu by měl lictor 8, kdežto lord 12. Je to všechno hypoteticky vzato a je dost možné, že v reálu 3k6+2 by bylo až moc drsné. Jak jsem psal, tak bohužel jsem ještě neměl příležitost to otestovat. Každopádně tvůj návrh zní docela dobře. Alespoň by se tím vše trochu zjednodušilo.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Codex naturalis
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 10 dnů