EVE: Conquests

xxxxxxxxxo hodnoceno 7x (Seznam vlastníků)

EVE: Conquests - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: desková hra, strategická, budovatelská, diplomacie, ekonomická
Čeština: není
Vydavatelé: White Wolf
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2009
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

hrál někdo?

Jaké to je?
16.10.2009 13:50:51

Taky by me to zajimalo
uz jsem nekdy v pondeli bombardoval Syda o cem ze to jako je, ale taky to jeste nehral:-)

16.10.2009 14:17:04

nejhorší je
že prostě nikde nejsou anglické pravidla :), jen německé a ruské. Btw jméno autora je taky zajimavé - Pétur Örn Þórarinsson (nějaký týpek z Islandu, který má akorát ten EVE + EVE CCG a ještě jednu hru). Akorát jsem teď zjistil jednu věc, která se příčí s mojí pro zásadou (deskovky s názvem PC hry a inspirované PC hrou neberu) - EVE je založena na PC MMORPG EVE online :D, tak teď nevím, zachrání mě už jen to, že to je blbá hra

16.10.2009 14:31:13

...
to slovo pro před slovem zásadou tam nemá být :)

16.10.2009 14:32:02

Eve
Já to též nehrál, jen vím, že to má úchvatné karty a krabice je těžká jako prase. Furt kolem toho chodím jak mlsnej kocour, ale mám sotva na nájem, takže si až do Runewars nic nekoupím :(

16.10.2009 14:41:42

EVE
Na PC skvělá onlinovka s atmosférou, která vás nasává do vesmíru. Ale víc mě láká TI3, takže musel bych to vidět a zkusit. Ale pokud se povedlo autorovi dostat na stůl to, co se odehrává na monitorech, může to být skvělé. Jenom je potřeba si uvědomit, že EVE Online jako pc hru tvoří hráči sami. Aby to nebyl kámen úrazu, když tahle hra je max. pro 4. No počkám na vás odvážné a majetné a na vaše ohlasy :).

16.10.2009 14:54:38

Zajímavé
Taky by mě zajímalo, co to je. Kdysi dávno mě StumbleUpon přesměroval právě na stránku téhle MMORPG, ale jelikož jsem od dob UO zatvrzelý neMMO hráč, tak jsem to zahodil. Ale jako deskovka by to mohlo být zajímavé, i graficky to vypadá hodně zajímavě, až na ty poker-like chity (ty jsou pěkně hnusné). Asi si přečtu nějakou recenzi na Geeku, až budu mít trochu času.

16.10.2009 14:56:26

Beholder
tady vidis, ze kdyby ses nedozvedel, ze hra je inspirovana PC predlohou, tak to ani nepoznas a nepripravil by ses tak zbytecne o treba dobre hry..

16.10.2009 14:56:31

Ringo
tak já vím, že existuje PC hra EVE, ale myslel jsem že to je jen shoda jmen...

16.10.2009 15:06:43

pár postřehů
Jen tak narychlo jsem proletěl tuhle recenzi http://guiltfreegames.wordpress.com/2009/05/25/eve-conquests-impressions-and-review/ a zaujaly mě tyhle věci:

1. Na začátku hráči zvolí cíl vítězství a délku herní doby (přesně jsem nepochopil jestli délka hry závisí na victory condition nebo ještě na něčem jiném)

1. hra má extrémně jednoduchá pravidla, ale je kladen velký důraz na strategii, politikaření a nevím jak to přeložit vhodně do češtiny :) - border tension (jakési hraniční (ve smyslu hranice území) napětí :)

2.Velmi mě zaujak boj, který se řeší třemi typy kostek. Podle počtu lodí (předpokládám, že jsou to ty pocker chips, které se Kadaverovi nelíbí, ale mě naopak velmi :) ) se určí základní počet kostek a v závislosti na tomto počtu si hráč nakombinuje kostky útočné - dávají zranění, kostky obranné - ruší zranění a kostky taktické - umožňují manipulovat s výsledky hodů. Trošku mi to připomnělo Warriror Knights kdy se hráč v souboji rozhoduje jestli si nechá prevent karty, deal karty nebo victory karty.

3. nejlepší je hrát ve 2 nebo 4 (aby se nestalo klasické - 2 se perou třetí se směje), což je pro mě obrovské plus.

Recenzi jsem jen tak na rychlo proletěl, takže jsem jen vypíchl, co mě nejvíce zaujalo :)

16.10.2009 15:45:20

pár postřehů
Jen tak narychlo jsem proletěl tuhle recenzi http://guiltfreegames.wordpress.com/2009/05/25/eve-conquests-impressions-and-review/ a zaujaly mě tyhle věci:

1. Na začátku hráči zvolí cíl vítězství a délku herní doby (přesně jsem nepochopil jestli délka hry závisí na victory condition nebo ještě na něčem jiném)

1. hra má extrémně jednoduchá pravidla, ale je kladen velký důraz na strategii, politikaření a nevím jak to přeložit vhodně do češtiny :) - border tension (jakési hraniční (ve smyslu hranice území) napětí :)

2.Velmi mě zaujak boj, který se řeší třemi typy kostek. Podle počtu lodí (předpokládám, že jsou to ty pocker chips, které se Kadaverovi nelíbí, ale mě naopak velmi :) ) se určí základní počet kostek a v závislosti na tomto počtu si hráč nakombinuje kostky útočné - dávají zranění, kostky obranné - ruší zranění a kostky taktické - umožňují manipulovat s výsledky hodů. Trošku mi to připomnělo Warriror Knights kdy se hráč v souboji rozhoduje jestli si nechá prevent karty, deal karty nebo victory karty.

3. nejlepší je hrát ve 2 nebo 4 (aby se nestalo klasické - 2 se perou třetí se směje), což je pro mě obrovské plus.

Recenzi jsem jen tak na rychlo proletěl, takže jsem jen vypíchl, co mě nejvíce zaujalo :)

16.10.2009 15:45:26

rbx

Beholder
jaj, to zni dobre. Ja se vetsinou orientuju spis podle toho, jak to vypada a takto jsem prave narazil na White Wolf. Rozbalil jsem od nich zatim jen Murder City a to vypada perfektne a uz se tesim, az si to nekdy zahrajeme. Jenze bohuzel nemuzu rozbalit vse, ackoliv bych moc chtel.:-( Takze Eve je krabicove i komponentove nadherna, herne bohuzel nevim :-( Me se treba ty chipsy libi a kdyz jsem videl fotky na Geeku, tak si nedokazu predstavit, jak jinak to udelat.

16.10.2009 16:03:42

rbx
taky si myslím, že by to jinak nešlo a mě se to tak líbí. Ty pocker chips představují lodě a zároveň vliv v území galaxie a když lodě/vliv přibývá tak se zvětšují komínky, mě to přijde jako ideální řešení.

16.10.2009 16:13:20

EVE
EVE hraju na PC skoro 3 roky, je to hardcore záležitost, proti které je WoW hrou pro malá děcka... Desková varianta je pro mě, jakožto aktivního hráče, naprostá šílenost, která nikdy nemůže dosáhnout hloubky PC předlohy... Ovšem pro hráče bez znalostí tohoto universa, to může být jedna z dalších dobrých her se scifi tematikou... Já osobně zůstávám ve vesmíru se stovkami galaxií, hráčů a neskutečnou virtuální zábavou... :-)

16.10.2009 16:50:50

...
tak po pozornějším přečtení recenze...Ve hře jsou 3 typy akcí, které mohou být upgradovány. Upgrade se provádí za zdroje, které hráč získává z území které kontroluje a navíc má na něm základnu. Ty akce jsou produkce, vývoj a logistika. Pod produkcí a vývojem si asi každý představí o co jde a logistika je velmi důležitá pro mobilitu flotil jak pro útok tak pro rychlé stažení do obrany důležitých pozic.

Hráči tedy rychle produkují, rozpínají své uzemí a hranice, tak dlouho dokud se nestřetnou právě na těch hranicích. Rozhodováním se co vylepšit dříve a jak utratit logictic actions je otázkou života a smrti :)

Hra se navíc odehrává v průběhu skutečného roku, tedy rozlišují se měsíce a roční období, což je velmi zajimavé, zvlášť když se jedná o sfi-fi hru :)

16.10.2009 16:58:29

me hodne odrazuji ty divne kasinovske zetonky
ale ty postrehy ze hry zneji vice nez zajimave.

16.10.2009 21:16:11

Ad poker-like chips
No, mohli je udělat alespoň třeba tak, jak jsou lodě udělané v novém vydání Cosmic Encounteru (http://www.boardgamegeek.com/image/417294). Tam alespoň vypadají jako létající talíře a taky se hodně dobře stackujou. Takhle to opravdu nevypadá moc hezky.

17.10.2009 17:37:53

rbx

Kadaver
Jenze pak by museli predelat herni principy, protoze jich stackujou tolik, ze v podobe lodi z Cosmicu bys mel kominek 15 cm vysoky.

17.10.2009 18:10:29

pocker chips
já si myslím přesně to samé co rbx, z obrázků na BGG jdou vidět komínky s 10+ žetony a ty z cosmic encounteru by takhle vysoko asi nedržely

17.10.2009 23:09:58

Parxel
koukám, že máš EVE, co na to říkáš?

6.11.2009 18:10:48

Beholder
Právě překládám pravidla, ale ještě jsem to nehrál. Mám za sebou asi první třetinu. Zatím jsem si všimnul pár věcí, ale ne vše je na 100 procent. Takže ber tenhle příspěvek s rezervou.

1. Krabi ce je těžká jako kr.... Když jsem jí dones domu, tak jsem měl pěkně vytahané ruce. Tak tohle je na 100%. Má to nádherně nakreslený plán. Bytelný a asi nejmasivnější jaký jsem u deskovek zatím viděl. Tvoří asi většinu váhy.

2. Na začátku si hráči vybírají startovní regiony (planety). Vtip je v tom, že si mohou vybrat z regionů, které jsou snad označeny zeleně a ty se všechny nacházejí poblíž středu.
Takže hráči jsou hned od začátku hezky poblíž. Tohle není na 100%.

3. Větší váhu mají útočné kostky. Když jsem na ně koukal tak kostky pro obranu mají celkově větší počet prázdných míst než ty útočné a menší hodnoty. Jestli to chápu dobře tak souboje vypdají tak, že si vybereš mix kostek útočných, obraných a hodíš. Co tečka na kostce to zásah nebo ubránění. Čili když se vrátím zpět, tak to vypadá, že se vyplatí víc investovat do útoku než do obrany. Ale to je také můj intuitivní dojem.

4. Karty v EVE mají naprosto temnou a pochmurnou atmosféru.

Hned jak přeložím víc tak sem dám popis hry a až to testnem doma ve dvou tak pak budu shánět lidi na vyzkoušení v plném počtu. Jediný problém je váha.

6.11.2009 19:15:32

rbx

Beholder
Ja ti rikal, ze to vypada dobre :-))

6.11.2009 19:48:37

Parxel
tak to se budu těšit na ohlasy. četl jsem, že to je výborné hlavně ve dvou (popřípadě ve 4)

6.11.2009 20:03:41

rbx
jj, láká mě to strašně moc :)

6.11.2009 20:03:57

Beholder
Já četl spíš trochu kritiku, ale nakonec jsem si řekl že do toho jdu i tak. V černém rytíři mi říkali, že se potom jenom zaprášilo tak uvidíme. Atmosféru tahle hra rozhodně má a je to úplně něco jiného než hry, které zatím doma mám.

6.11.2009 20:31:39

Beholder
Řikáš výborné hlavně ve dvou (popřípadě ve 4)? Pokud ve dvou, tak mě to znovu zajímá mnohem víc. Čtyři dám dohromady málo kdy, ale pro 2, to by se mi líbilo. Tak sem s nějakýmy postřehy! :)

7.11.2009 00:40:20

Vybíráme z Bazaru

Zboduj město + promo
Zboduj město + promo
Akt. cena: 390 Kč
Končí za: 17 hodin

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas