Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 5 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Wizards of the Coast |
Autoři: | Bill Slavicsek Mike Mearls Peter Lee |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
počet kariet pokladu za ťah
Viem, že je jedno koľko netvorov za ťah porazím, ťahám si vždy len 1 kartu pokladu (v kampani žetón pokladu). Minule sme ale potiahli kartu stretnutia, ktorá nám pridala do hry žetón resp. kartu pokladu, ktorú sme mali možnosť získať, tým že sme na konci fázy hrdinu stáli na tom istom diele ako karta.
Platí obmedzenie na 1 kartu pokladu aj v tomto prípade alebo sme mohli takto získať aj viac ako 1 kartu pokladu?
to all
Mám pár dotazů jak to hrajete
1)Legion devil- utočí každá figurka s útokem 11, nebo jako celek s jedním ůtokem +11?
2)2 taktika kobolda a duergara - Musí stát na neobjevéném okraji nebo stačí když stojí na dílu s neobjeveným okrajem kde není hrdina?
3) karta Surrounded enviroment - na konci fáze objevů, jestliže hrdina nekontroluje kartu netvora, líže kartu netvora...co znamená kontrolovat?
Dík za odpověd :-)
ad Mormacar
1) Bohužiaľ každý z troch LD útočí sám s útokom 11+ hod d20
2) Nemám pri sebe karty, ale myslím, že musia byť splnené obidve podmienky, teda diel s nepreskúmaným okrajom a bez hrdinu.
3) Kontrolovať znemená, že ho más pred sebou vyloženého (niekdy redtým na Teba zaútočil, je k Tebe priradený tzv. ho "kontroluješ").
2)
Ano, je tam: "If the Duergar is on a tile with no Heroes and an unexplored edge" Čili podle mě stačí, když stojí na jakémkoli squeru na tilu kde není hrdina a zároveň je tam neprozkoumaný okraj. Nemusí stát na kraji, přímo v neprozkoumané oblasti (podle taktiky by se tam dostával jen obtížně)
ad 108
Čo je podľa Teba "nepreskúmaná oblasť"? V pravidlách sa používa iba "nepreskúmaný okraj". Ale inak áno, stačí ak bude stáť netvor na akomkoľvek políčku dielu bez hrdinu a s nepreskúmaným okrajom, nemusí stáť priamo na políčku nepreskúmaného okraja.
2)
jj to jsem myslel, ten kraj kde dochází k průzkumu. V pravidlech na obrázcích je světle modře.
otázky
tak jsem zas hrál a mám nějaké nejasnosti.
1) Je – li hrdina omráčen(dazed), může použít vrhací štít(throwing shield) a zároveň se pohnout? Myslím, že ano, protože použití štítu se nepočítá jako útočná akce. Ale jen se chci ujistit.
2) Nepřátelé, kteří objevují podzemí, např. Duergard gard, když objeví komnatu a v ní se zjeví nestvůra, bude tato nově přidaná nestvůra ještě v tomto kole jednat?
3) Zabiju –li jednoho z legie ďáblů, budu brát kartu pokladu? Celkem tedy tři karty pokladu za jednu legii? Nebo stejně jako zkušenost až po smrti posledního jednu kartu za celou legii?
4) Předmět scroll of monster kontrol – smím jej použít na bellax gauth, či na jiného hlavního záporáka?
5) Stavy omráčení(dazed) a otrávení(poisoned), přetrvají i po použití oživovacího žetonu? Nebo se hrdina oživí již bez nich?
A ještě jeden příklad z poslední hry, hrál jsem paladina, útočil jsem nejčastěji Holy strike a vlastnil jsem Gauntlets of ogre power. Pokud jsem splnil podmínku na útočné kartě, zraňoval jsem za 2 + 1(rukavice) = 3 zranění v jednom útoku. K tomu ten vrhací štít, další útok navíc. A tím si nejsem jistý jdou rukavice + 1 dmg a vůbec další předměty požít i při útoku štítem?(podmínku na rukavicích jsme splnil, stál jsem vedle nepřítele).
Díky za odpovědi.
ad otázky
1) Áno.
2) Áno bude, pretože sa zaradí na koniec vyložených netvorov a tým pádom sa počíta akoby tam bola od začiatku.
3) Nie. Na to, aby si dostal kartu pokladu, musíš zabiť všetkých troch a potom si ťaháš jednu kartu pokladu (nie tri!)
4) Myslím, že áno nakoľko na karte nieje uvedené žiadne obmedzenie.
5) Dazed aj Poisoned markery ostávajú na hrdinovi aj po oživení.
-) Áno takýmto spôsobom môžeš urobiť 3 dmg za útok. Áno Gountlets of Ogre Power sú dosť ultimátny artefakt, lebo ich môžeš použiť s každou kartou na ktorej je uvedený attack+dmg. Tzn. aj s Holy Strike alebo s Throwing Shield :). Ale stiahni si preložený FAQ, tam je bod 22:
"22. Môže hrdina po zasiahnutí netvora využit viacero kariet
pokladu, ktoré pridávajú +1 poranenie?
Áno, ale iba vtedy, ak druhá resp. dalšia použitá daná karta nemá
žiaden bonus k hodu kockou. Možno použit napr. Gauntlets of Ogre
Power a zároven Vorpal Sword alebo Dragontooth Pick, nie však
Vorpal Sword a zároven Dragontooth Pick."
otázky
Díky moc za odpovědi. Jj o těch útočných a obraných bonusech to vím, že od každého jen jeden. FAQ vytištěné mám.
Zas dotaz
Ahoj, tak jsem zas hrál. Scénář s Hrozivou komnatou a 14-ti možnými zakončeními. Vylosoval jsem Treasure Hoard. Na začátku se píše, že mám na každou skvrnu v komnatě dát jeden žeton pokladu. A Goal je opustit podzemí s poklady v hodnotě min 2000 zlata. Jenže mě přišly jen tři místonosti(první hrozivá komnata byla v rohu) s čtyřmi poklady v hodnotě cca 600 dohromady. Co teď? Měl jsme u sebe nšjaké artefakty, je možné počítata i ty? Mají také cenu ve zlatě.
A ještě, na kartě je psáno že na díl hrozivé komnaty mám pokládat od začínajícího hráče každý po jedné nestvůře, totéž je v pravidlech u hrozivé komnaty. Znamená to, že každý pokládá 2 potvory? Nebo je to jen jakési připomenutí toho pravidla? Díky.
ad Zas dotaz
No ja som mal s touto kartou komnaty totožný problém, že som získal málo zlata. Keby si si prešiel toto vlákno, našiel by si aj odpoveď :)
"Osobně jsem se s tím nesetkal, ale podle diskuzí na BGG je to skutečně problém - vypadá to, že s touto kartou nebylo pro toto dobrodružství počítáno. Každopádně do těch 2000 se počítají všechny žetony pokladu co máš, i ty které jsi nasbíral předtím/potom co se objevila komnata."
--
A ešte k Tvojej druhej otázke. Za každého hráča dávaš len jednu potvoru, zopakované to je na pripomenutie :).
díky
Díky za odpovědi.
ked dojdu prisery
Hoj. Mam problem, hral som so svojim synatorom scenar, kde sme museli zdrhnut z dungu a bol tam zvyseny spawn kreatur a nestihali sme ich killovat, len sme hladali vychod ku koncu hry uz bol na hracom plane takmer kazdy druh priser... problem.. encounter vravel, najdi v kope monster abberanta a zvysne discardni. Lenze my sme uz mali obaja z kazdeho aberanta vytiahnuteho a pravidla hovoria ze hrac nemoze mat viac kariet rovnakeho druhu, takze co teraz?? ignorovat encounter alebo pridat druheho aberanta?
bakterius
Pokud už příšeru přidat nemůžeš, protože už jsou všechny venku, tak bych Encounter prostě ignoroval, určitě nepřidávat druhou stejnou, to je proti základní mechanice hry.
bakterius
Pravidla říkají, že pokud lízneš kartu monstra, které už máš, tak tu kartu odhodíš a lízneš si novou. Předpokládám, že jste dostali jeden z eventů Hall of the Orcs, Duergar Outpost, Kobold Warren, Spotted, Unnatural Corruption. Všechny v podstatě tvrdí, že máš vzít prvních pět karet monster, odhodit ty, které nespadají do jedné skupiny a zbytek zamíchat a uložit na vršek balíčku monster. Pak když by někdo z vás táhnul monstrum, které už má, tak by ho podle pravidla výše měl odhodit.
Dragon Fear Curse
Dragon Fear Curse - Paralyzing fear overcomes you. Whenever you move to a new tile, take 1 damage
postava je paralyzovana strachem - proste se boji jit nekam dal a pri presunu na jiny tile ziska zraneni -1hp (asi tim ze se premuze, prekona strach a misto opusti) co se stane pokud je postava s timhle prokletim donucena prejit na jiny tile nedobrovolne ... napriklad tim ze si ni paladin vymeni misto nebo ze dalsi encounter zpusobi na tilu vybuch ktery postavu odhodi na jiny tile? ziska i tak dalsi zraneni?
Scar
Takto.. Whenever YOU MOVE, takze by som to bral iba pri tvojej move action, teleport a odkopavanie priserami by nemalo by postihovane 1 dmg
Play immediately
Ahoj,
může mi někdo vysvětlit co znamená "Play immediately" na itemech? Je o často i na zbraních atp. co se nediscartují po použití.
Rozy
Znamená to "nedrž kartu v ruce a hned ji před sebe vylož". Divné, ale je to tak.
ad aradraug
Ty držíš nejaké karty pokladu na ruke? :)
Skrátka to znamená, že danú kartu je možné ihneď po získaní využívať a nie je viazaná napr. na fázu hrdinu a podobne.
acedrac
Nedržím :-)
play immediately
Ok, to mi asi nějak uniklo. Možná to bylo jen na blbé kartě. Předpokládám že ji teda mužů předat někomu jinému, když ji dostanu jako odmenu za kill.
Dotaz k nepříteli "Rage drake"
Ahoj, mám trošku nejasnost s menším z obou draků. Je mi jasné, že začíná na straně Rage Drake a dále, že když mu dám 6 dmg a má 0 životů, tak ho mám otočit na stranu Enrage Drake. A můj dotaz zní - zůstává na něm 6 dmg (tj. je to, jako když například otáčím hrdinu na 2.level) a musím mu vzít jen zbývající životy do 10? Nebo se dosavadní zranění zruší a musím mu dát komplet 10 dmg? Já hrál druhou možnost a měl jsem hodně problémů ho s dvojicí trpaslíků zabít (Thorgrim, Vistra - hraju hru smíchanou s Ravenloftem), ale když jsem po hře nad tím přemýšlel, tak bych řekl, že správně je to první, tj. že by na něm měly zranění zůstat, protože na tabulce ani na jedné straně není nic o tom, že se to ruší. Jak to hrajete vy?
pohyb monster
Zdravím. Hru jsem si pořídil před pár dny. Děkuju za diskuzi, vyjasnila mi hodně věcí. Jenom se chci zeptat na jednu věc: když stojím v chodbě a první dvě příšery ji zablokují, co dělají další příšery? Mohou říct "pardon", protáhnout se kolem těch prvních a postavit se na další volné pole a zaútočit na mě? Mohou střílet přes hlavy spolupříšer? A když jsou daleko, pohnou se vůbec blíž, když je cesta blokovaná jinými příšerami?
@ pohyb monster / Rage drake
Nakoľko si zrejme pochopil, že pravidlá nejdú do úplných detailov, išiel by som na to nejak tak, že tak ako sa hrdinovia môžu prešupnúť popri a útočiť ponad iných hrdinov, môžu toto robiť aj príšery. Nemôžu sa pohnúť medzi dvoch hrdinov stojacich na políčkach, dotýkajúcich sa rohmi, ani skončiť pohyb na stene, či políčku s hrdinom alebo iným netvorom. Priznám sa, že takáto situácia nám hádam ani nenastala a to máme nahrané hodiny, možno aj kvôli tomu, že sa príšery medzi dielmi hýbu po symboloch škvŕn. Upresnenie umiestňovania príšer je vo vlákne s domácimi úpravami pravidiel.
Kľudne sa pýtaj, ak som to nezodpovedal dostatočne :).
--
@ Greyhound: My sme to hrali tak, že na začiatku mu dáme na kartu 6 HP tokenov a pri zranení ich odoberáme, takže nemáme dilemu, či mu máme nechať 6 zranení a hráme to tak, že na druhej strane má ďalších 10 životov, spolu teda 16.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Lords of Hellas / KS Terrain expansion SUNDROP
Akt. cena: 1100 Kč
Končí za: 1 den