Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 6 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Fantasy, Středověk, Zombie |
Herní kategorie: | kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Jean-Baptiste Lullien Nicolas Raoult Raphaël Guiton |
Rok vydání: | 2018 |
Sdílej: |
Startovní item: Svitek Telekinetic Blast
'''"""Po validní informaci od "Bastacka" upravuji v otázce range z 0-3 (chybně) na 0-1 (správně)Startovní item: Svitek Telekinetic Blast
Já se domnívám že hluk dělá jen samotné kouzlo protože když dveře vypáčíš taky nedáváš hluky dva ale jen jeden. Takže bych dal hluk jen k postavě.
Pravidlá
Urobíš len 1 hluk - zoslanie kúzla - na zóne kde si kúzlil. Predstav si to tak, že v tomto prípade ty dvere "otváraš" a "NEvylamuješ" :)
pravidla
Nemám ještě corebox, ale ve stažených pravidlech má toto kouzlo účinnost na vzdálenost 0-1 ,takže nemůže být použito přes 3 zony, jak píše vejcovod.
P.S. v tom případě je jedno kde dáte žeton hluku,na hrdinu nebo na dveře ,jsou to zony vedle sebe ,to zas takový vliv nemá.
Bastacka ma recht
Bastacka:
Aha už to tam vidím! "within range". THX. Takže můžeš vylomit jen na vzdálenost 0-1. V případě, že ale vylamuješ na range 1, tak to jsou ale přece 2 různé zóny. Zatím scénárka co jsem zkoušel nutí všechny zombíky se neustále rozdělovat a i kdyby ne, tak mi přijde dost markantní to, kam se ten hluk dává, jestli na dveře či postavu.
V BP byly ulice, takže cesta zombíků byla "téměř" předem určená, tady jsou to zatím jen samé keře (hraju zatím jen pár prvních scénárek), zombíci to mají mnoha směry stejně daleko a stále se jen rozdělují a rozdělují a rozdělují..... Práce s hlukem je tu pro mě prozatím ještě "důležitější" než v BP.....
Seladean + Phull1 :
V nemoderní Zombicide (BP) neexistuje možnost jak otevřít dveře potichu. Sic je v pravidlech psaný ten skill na tiché odemykání, tak afaik ani v kickstarter BP hrdinech tento skill (možná zatím) nikdo nemá. Mají to pouze hrdinové z moderního Zombicide. Stejně tak BP nemá doposud žádné kouzlo, které by se kouzlilo potichu. Tudíž se domníváte, že se u tohoto kouzla jedná o hybridní paradox, který popírá tyto mnou výše uvedené argumenty?
Kouzlím na range 1. Kinetická vlna na mém políčku způsobí jeden hluk a dveře na range 1 se potichoučkou polehoučku bezhlučně otevřou? Nějak mi to nejde do hlavy. To už mi přijde logičtější, že ta kinetická vlna překoná rychlost zvuku a kakofonie rány z překonání rychlosti zvuku a vylomení dveří z pantů se na na range 1 promění v jeden hluk. Tudíž ne pod kouzelníkem na range 0, ale pode dveřmi na range 1. Jak chcete kinetickou silou otevřít dveře tiše?
A nejvíc fér mi v tomto případě prostě přijde dát hluky dva, na range 0 za kouzlení na range 1 za demolici dveří. Na vylamování na range 0, bych se snad i zvládl uspokojit s jedním hlukem (stalo se to v jednu chvíli na jednom místě).
Vejcovod
Podľa toho čo píšeš: to akože aj Fire Ball hráte tak, že do zóny kde dopadne (lebo ohnivý výbuch do zombíkov asi urobí poriadny rámus) dáte token hluku? ;)
Zakopaný pes
Podle mě jde na to Vejcovod správně. Podle běžných pravidel čarování produkuje jeden hluk v zóně s přeživším a stejně tak produkuje jeden hluk jakékoliv vyrážení dveří. Logicky by tedy zmíněná situace měla produkovat dva hluky - jeden v zóně s přeživším za seslání kouzla a jeden v zóně s dveřmi za jejich vyražení.
@Seladean - takto to Vejcovod nemyslel. Neřekl, že seslání kouzla produkuje 2 hluky.
Každopádně jak už bylo několikrát zmíněno, Zombicide je hra, která drobné úpravy přežije, takže je na každém, jak to pojme. Já budu rozhodně hrát tak, jak mi to přijde logičtější, tj. se dvěma hluky.
Symbolika na kartě...
...se mi zdá jasná. Je tam znak pro hluk jak u kouzla (dole na kartě), tak u symbolu dveří (u obrázku). Dva žetony hluku, jeden v místě zakouzlení, druhý u dveří, jsou v pořádku.
adrie
A když je místo zakouzlení i dveře na stejném poli :+)
Dle pravidel
Tak podle pravidel dela jedna akce max. 1 zeton hluku
Nic vam ale nebrani si to upravit podle sebe (pridavat dva, pridat do prednetu sperhak, otevirat a zavirat dvere dane barvy, pokud mate u sebe zeton dane barvy ("klice") a podobne)
Dle symbolů
Mně to s těmi symboly přijde logické. Pokud to je na stejném poli, tak holt dva žetony na stejné pole. Budeme to tak hrát. Nicméně, každýho věc :)
z anglických pravidiel
place noise token in the zone where the survivor resolved the action - umiestni žeton hluku do zony kde preživší vyhodnotil akciu
a single action can produce only single noise token - jedna akcia produkuje len jeden žeton hluku
pravidlá green horde strana 15 dole
Jokky 6> To znamená, že dáš hluk na zónu ŕange 0, kde postava vyhodnotila akci kouzlení, nebo na zónu range 1, kde postava vyhodnotila akci otevření dveří :D :D :D
- Vejcovod
Ofiko odpověď
Tak jsem právě obdržel oficiální odpověď od tvůrců:
Hello Vejcovod,
Using the Telekinetic Blast spell produces 1 Noise token, put in the caster's Zone.
Happy zombie hunting!
Nicolas Raoult, for Guillotine Games
Takže tak :D Moje "logika" musí ustoupit mechanice hry. :)
U nás na dvorku
Zdravím,
je super, že tu to vlákno je. Některé argumenty jsem užil. Ale nevyužil. My dáváme žeton hluku do zóny s dveřmi, protože jsem v rámci hlasování (jeden proti dvěma, kdy čtvrtý se zdržel) musel uznat, že telekinetický útok hluk dělat nemůže. Útok silou vůle hlučný není. Hluk z proražených dveří ano.
Tolik za naši skupinku.
PS.: asi se raději vyhněte argumentu, že přítelkyně je také nehlučnější ve chvíli, kdy mlčí. V tu chvíli přestanou pravidla existovat.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Sid Meier's Civilization:The Boardgame 2002 ENG/CZ
Akt. cena: 1250 Kč
Končí za: 12 dnů