World of Warcraft: Desková hra

xxxxxxxxoo hodnoceno 252x (Seznam vlastníků)

World of Warcraft: Desková hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Fantasy Flight Games
Heidelberger Spieleverlag
PS-Games
Autoři: Eric M. Lang
Christian T. Petersen
Rok vydání: 2005
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

PVP boj

Včera jsme poprvé hráli tuto úchvatnou hru, avšak po ohromné zábavě přišel první PVP boj a zde přišla první nudná a nevyvážená chvilka. Hráli jsme War+Pala vs Šam+Mág---stejná úroveň a horda v trochu lepším vybavení. Po několika kolech, kdy Alliance dohromady ztratila 2 životy (a trvalo to asi 20 minut) jsme usoudili, že to nemá cenu dohrávat. Já osobně soudím, že kdyby boj pokračoval, Hordě by došla mana (což u Warriora s Paladinem skoro nehrozí).

Teď k otázce =). Nehraje někdo z vás jiné varianty PVP boje, kde by se: a.) Vyrovnaly síly mágů a "bojovníků na blízko" (problém many a ohromného množství obranných tokenů na straně bojovníků---tedy nejaká změna ve vyhodnocování "Modrých" kostek)
b.) Nějak užily Attriction body? (které takto víceméně všechny končí ve spárech zelených tokenů)
c.) PVP boj celkově zrychlil ?

=)

Teď jsem četl na BoardGameGeek variantu, kde se užívá iniciativa a celý boj se odehrává vlastně jako 1v1 (kdy si vybírá soupeře ten, co iniciativu vyhraje a zbylí dva bojují spolu)....tohle plánujeme vyzkoušet, protože se tím zamezí tomu, aby jeden dal do banku 7 obranných tokenů (Paladin například) a druhý jenom dělal DMG (ani ve hře to takto nejde)....
Ale i zde mi přijde, že jsou mágové znevýhodnění a boj se nijak víc nezkrátí.

Deadly varianta z pravidel mi nepřijde vůbec vhodná, protože to ještě o nějaký stupeň zazdívá právě spellery (kvůli tomu, že se modré a červené kostky dávají v konečném výsledku dohromady).

Za každou odpověď budu rád ;)....třeba se společně dobereme nějakého výsledku, který vylepší, podle mě, nudné PVP boje. ;)
5.3.2011 11:21:56

Nápad...
Napadl mě následující systém:
1.) Všichni si klasicky umístí tokeny.
2.) Všechny modré zásahy se vyřeší v poměru 3:2 (3 kostky=2 zásahy)...tyto zásahy rozmístí do vás váš soupeř (zbylé modré kostky se převedou do Attriction v poměru 1:1)
3.) Kostky obrany se odečtou s kostkami červeného útoku. Zbylé červené kostky dají za 1 dmg do soupeře (oni si rozdělí sami) a zbylé zelené kostky se převedou do Attriction v poměru (1:1).
4.) Attriction dá dmg do soupeře v poměru 3:1 (tři bodíky=1dmg), který si soupeři rozmístí sami

?? Co myslíte? =D

5.3.2011 12:23:35

Artemian
Já bych to neviděl tak tragicky, PvP není až tak uplně používaná věc v téhle hře. Víceméně to jen zdržuje a nevyplatí se utočit na ostatní hráče a to většinou ani tehdy pokud je za něj bounty odměna.
Tvoje upravy se mi líbí ještě méně než ty popsané v pravidlech. Attrition prostě není dělané na PvP a to má svůj důvod, stejně tak proč jsou zelené kostky tak důležité v obraně.

12.4.2011 12:36:25

vec dohody
My sme hrávali všetko normálne do chvíle ked nadišlo jedno PvP (nebolo to záverečné , nejak v 23kole ) a to nám trvalo ... sa podržte 3,5h !!! na jednej strane bol hunter a rogun - čo nakladali neuveriteľný DMG a na druhej srane bol šmejdne hraný druid a paladin - paladin bol healer čo mal postavený build že za 2 energie healoval až za 8, + každé kolo si vedel sebe abo paraťakovi doplniť 2 energie (jj combo)
Nakoniec hordu alíci uhrali na energiu , tak po 8-9tom kole došla energia aj rogunovi aj hutovi a tak nas potom dobili.

Od vtedy mame dohodu pred každou hrou, že nehráme PvP - lebo aj tak si chcú všetci zahrať PVE. ALEBO keď už je PvP tak sa dohodneme na zrýchlenej verzii keď každá modrá dava okamžite istý dmg(čo znevýhodňuje meelečka) alebo sa obrníme veľkou dávkou trpezlivosti a hramena pripadne pvp strety po starom , s tým že ak sa nám da boj vopred prehratý pre jednu stranu tak to skôr ukončíme , s tým že víťaz stratí prípadne množstvo energie a pod.

jednoducho PvP u nás nie je obľúbené

5.5.2011 11:06:39

Vybíráme z Bazaru

Cthulhu: Death May Die – Unspeakable Box
Cthulhu: Death May Die – Unspeakable Box
Akt. cena: 3850 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas