Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 6 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | ADC Blackfire Entertainment Fantasy Flight Games Heidelberger Spieleverlag PS-Games |
Autoři: | Eric M. Lang Christian T. Petersen |
Rok vydání: | 2005 |
Sdílej: |
PVP boj
Včera jsme poprvé hráli tuto úchvatnou hru, avšak po ohromné zábavě přišel první PVP boj a zde přišla první nudná a nevyvážená chvilka. Hráli jsme War+Pala vs Šam+Mág---stejná úroveň a horda v trochu lepším vybavení. Po několika kolech, kdy Alliance dohromady ztratila 2 životy (a trvalo to asi 20 minut) jsme usoudili, že to nemá cenu dohrávat. Já osobně soudím, že kdyby boj pokračoval, Hordě by došla mana (což u Warriora s Paladinem skoro nehrozí).Nápad...
Napadl mě následující systém:
1.) Všichni si klasicky umístí tokeny.
2.) Všechny modré zásahy se vyřeší v poměru 3:2 (3 kostky=2 zásahy)...tyto zásahy rozmístí do vás váš soupeř (zbylé modré kostky se převedou do Attriction v poměru 1:1)
3.) Kostky obrany se odečtou s kostkami červeného útoku. Zbylé červené kostky dají za 1 dmg do soupeře (oni si rozdělí sami) a zbylé zelené kostky se převedou do Attriction v poměru (1:1).
4.) Attriction dá dmg do soupeře v poměru 3:1 (tři bodíky=1dmg), který si soupeři rozmístí sami
?? Co myslíte? =D
Artemian
Já bych to neviděl tak tragicky, PvP není až tak uplně používaná věc v téhle hře. Víceméně to jen zdržuje a nevyplatí se utočit na ostatní hráče a to většinou ani tehdy pokud je za něj bounty odměna.
Tvoje upravy se mi líbí ještě méně než ty popsané v pravidlech. Attrition prostě není dělané na PvP a to má svůj důvod, stejně tak proč jsou zelené kostky tak důležité v obraně.
vec dohody
My sme hrávali všetko normálne do chvíle ked nadišlo jedno PvP (nebolo to záverečné , nejak v 23kole ) a to nám trvalo ... sa podržte 3,5h !!! na jednej strane bol hunter a rogun - čo nakladali neuveriteľný DMG a na druhej srane bol šmejdne hraný druid a paladin - paladin bol healer čo mal postavený build že za 2 energie healoval až za 8, + každé kolo si vedel sebe abo paraťakovi doplniť 2 energie (jj combo)
Nakoniec hordu alíci uhrali na energiu , tak po 8-9tom kole došla energia aj rogunovi aj hutovi a tak nas potom dobili.
Od vtedy mame dohodu pred každou hrou, že nehráme PvP - lebo aj tak si chcú všetci zahrať PVE. ALEBO keď už je PvP tak sa dohodneme na zrýchlenej verzii keď každá modrá dava okamžite istý dmg(čo znevýhodňuje meelečka) alebo sa obrníme veľkou dávkou trpezlivosti a hramena pripadne pvp strety po starom , s tým že ak sa nám da boj vopred prehratý pre jednu stranu tak to skôr ukončíme , s tým že víťaz stratí prípadne množstvo energie a pod.
jednoducho PvP u nás nie je obľúbené
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Cthulhu: Death May Die – Unspeakable Box
Akt. cena: 3850 Kč
Končí za: 1 den