Twilight Inscription

xxxxxxxxoo hodnoceno 25x (Seznam vlastníků)

Twilight Inscription - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 8
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 45 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: budovatelská
Čeština: vydání ohlášeno
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: James Kniffen
Rok vydání: 2022
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dojmy

..tak se podělte:)

14.10.2022 16:33:16

Pročetl jsem zatím půlku návodu, zatím dobry :D zkusím o víkendu zahrat sólo a pak nápisu první dojmy. Kdybych to nestihl tak mi přisla válka o prsten a studuju ji :D

15.10.2022 00:05:56

Tak jsem odehrál svojí první hru - sólo - s umělou inteligencí (která se ovládá dost jednoduše). Hrál jsem na tu nejlehčí obtížnost a uhrál jsem 42 bodů, což sice není prohra, ale nic slavnýho to taky neni. :D Ale dost mě to bavilo. Je tam toho dost na prozkoumávání. Na každým tom listu se dají vymýšlet různý strategie a je to docela zábava (ale občas i frustrující, když si vyberu list podle zdrojů na kartě, ale pak mi padnou kostky, který by se mi hodily někde jinde :D ). Navíc každej ten list má dvě strany, takže buď můžou všichni hráči hrát to stejný, nebo má každej jinou mapu, planety, atd. To znamená, že i pro sólo to nemusí být pokaždý stejný. 

No, jsem zvědavej, jaký to bude ve více hráčích, ale v rámci věcí, co jsem hrál sólo, mě tohle možná bavilo asi nejvíc, ale zas tak často sólo hry nehraju.

15.10.2022 13:57:10

první dojmy z prvního hraní ve dvou na variabilních stranách desek:
Není to samozřejmě tak epické jako TI4, ale první hra nám  trvala 1,5 hodiny a pri vyšším počtu hráčů kteří znají pravidla by se vždy asi dalo do dvou hodin vejít vzhledem k tomu že všichni hrají simultánně.