nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Twilight Imperium (Čtvrtá edice)

Počet hráčů: 3 - 6
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 480 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: strategická
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
Dane Beltrami
Christian T. Petersen
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Strategie Vystavba


Už se tu řešilo ale vlákno bylo uzamceno, tak se zeptám jinak. Přes primarku neplatim žádný zeton a ani žádný neumistuji = postavim suchý dok a v dalším tahu aktivuji systém kde jsem stavěl a muzu verbovat jednotky. Naopak přes sekundárku beru zeton rozkazu ze zásoby hráče (nikoliv z velitelského centra), umistim do systému, postavim dok a tudíž už nemůžu v tomto kole verbovat (pokud tedy zeton přes strategii válečnictví neodstranim) je tak???

13.2.2019 14:11:40

Nyiziel - Zeton rozkazu

Ano, na sekundarku karty strategie se vzdy* plati zetonem ze strategickeho useku z velitelskeho centra.

*sekundarka karty c. 1 (Vedeni) se neplati zeton rozkazu

krom ustupu jsou i jine, mene caste efekty, kdy umistujes zeton ze zasob misto z velitelskeho centra, napriklad karta akce Ruseni signalu (nevim jestli se tak jmenuje presne cesky, v originale Signal Jamming)

Oskar,
občas se objevuju v JOUOB.castu

Upraveno autorem (porovnej)

0 | 13.2.2019 15:06:53

Zeton rozkazu

Jediný případ, kdy tedy použiju zeton rozkazu ze zásoby, je když ustupuji během bitvy.. v ostatních případech dávám vždy z velitelského centra

0 | 13.2.2019 15:00:30

Aaa

Už jsem doma, umístí je tam prave proto, ze jako jediný se umisťuje do systému (u ostatních zeton rozkazu odhazujes)

0 | 13.2.2019 14:57:13

Karta strategie - Vystavba

Pres primarku zdarma postavis jedno POS nebo dok, pote zdarma postavis jedno POS. (muze byt na libovolnych planetach)

(Ostatni hraci) Pres sekundarku zaplatis 1 zeton ze strategickeho useku do systemu, kde chces vybudovat dok nebo POS.

vysledkem sekundarky je aktivovany system s novou stavbou (dok nebo POS), tzn uz v tom systemu ten hrac nemuze nic delat.

sekundarkou muzes vybrat i jiz aktivovany system, nasledne se aplikuje pravidlo 88.6 (Pokud by některý herní účinek hráči nařídil umístit žeton rozkazu do systému, ve kterém již žeton rozkazu má, namísto toho vrátí tento druhý žeton rozkazu do svých záloh.)


Oskar,
občas se objevuju v JOUOB.castu

0 | 13.2.2019 14:55:16

Mnauk

Mne prave přišlo divné ze u všech karet strategie je psáno u sekundarek UTRAŤ zeton rozkazu a pouze u výstavby je UMÍSTI zeton rozkazu.. tak jsem měl za to, ze se nedává z úseku strategie

0 | 13.2.2019 14:53:13

re: Strategie Výstavba

1) Přes primarku neplatim žádný zeton a ani žádný neumistuji = postavim suchý dok a v dalším tahu aktivuji systém kde jsem stavěl a muzu verbovat jednotky.

ANO

2) přes sekundárku beru zeton rozkazu ze zásoby hráče (nikoliv z velitelského centra),

NE, bereš žeton z velitelského centra, úsek strategie

3) umistim do systému, postavim dok a tudíž už nemůžu v tomto kole verbovat (pokud tedy zeton přes strategii válečnictví neodstraním)

ANO

0 | 13.2.2019 14:46:42