Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 6 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Z-Man Games |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2009 |
Sdílej: |
zmena denniho obdobi
Ahoj,Změna denního období
Co jsme zatím hráli, tak se nám celý balík ani jednou neotočil, jen při hře šesti hráčů a to úplně na konci hry. Denní doby jsou tím pádem zcela nevyužité a taky jsem přemýšlel, jak by se je dalo nějak lépe modelovat.
Odulinův návrh je zajímavý, ale už bych plynutí hry dalším hodem kostkou nepřetěžoval a spíše by bylo možná lepší to založit na součtu získaných Story a Destiny bodů, aby se den přehoupl do druhé třetiny opravdu v druhé třetině hry a do třetí třetiny v přibližně třetí třetině bodů.
Buď by se součet určoval pro konkrétního hráče, který si otočil Encounter závislý na denním období, nebo podle hráče s nejvyšším součtem. Já bych byl možná spíše pro to určovat to podle aktuálního hráče a pokud má součet 7 nebo vyšší, tak bych bral poledne, a se součtem 14 a vyšším večer.
Kadaver
To by slo. V zasade nic nebrani tomu, aby se pri hrani vic hracu stridaly denni doby i rychleji, treba po dotoceni kola. Ale na druhou stranu to nema nejakje zasadni vliv na hru mi prijde, takze proste hrajem jednu hru jako rano, jinou jako noc a tak. Proste se tim moc nezatezujem...
Tales
My ten balík rozdělili na třetiny.
Kadaver
Joo to zni taky dobre! Zalezi na preferencich. Mne asi bude vyhovovat, ze si pred kazdym tahem hodim na to, v jakem dennim obdobi "budu na cestach". Ale tvoji variantu urco zkusime taky. Pak me jeste napadlo rozdelit treba balicek na tretiny, ale to asi neni dobry reseni. A co treba ze by se kazdy hrac pred tahem rozhodnul sam, kdy se vyda na cesty? Zatim jsem hru nehral, takze nevim jestli ma denni doba vlastne na neco vliv nebo slouzi jenom k ziskani vetsi variability? Kazdopadne jdu hru vybalit :))
Denní doba
Mění se tím jen nálada některých setkání a popravdě ani nevím, jestli se nějak zesložiťuje, nebo jaký přesně to má na tu náladu vliv. Čekal jsem, že v pozdějších denních dobách budou ta setkání horší (ve smyslu zlejší), ale nedíval jsem se, jak na tom jsou.
Asi někdy zkusím Anekenův přístup, že prostě budeme celou hru hrát třeba ve třetí fázi a vyzkouším, jak jsou na tom fáze mezi sebou, jestli jsou opravdu setkání nějak zlejší.
Kadaver
No nam prave zlejsi nejak neprisly. Prijde mi, ze je to jen dalsi z faktoru, jak zvariabilnit celou hru...
hmm
Tak jestli je to "jen" faktor, jak mit vetsi variabilitu hry, pak jenom dobre a muze se hazet,rozdelovat balicek,hrat v jednom obdobi celou hru,rozhodovat se sam o obdobi apod...super..diky za info.
Mimochodem ted jsem rozbalil a opravdu komponentni kvalita!;)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Koupím Podmořská města
Akt. cena: 1 Kč
Končí za: 10 dnů