Star Wars: Rebelie

xxxxxxxxxo hodnoceno 222x (Seznam vlastníků)

Star Wars: Rebelie - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 240 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: desková hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Corey Konieczka
Rok vydání: 2016
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Základna rebelů/loajalita + další otázky

Zdravím, po pár hrách a zároveň když sem poslouchal i jiné lidi jakým způsobem hru hrají, tak mám několik nejasností nebo věcí se kterými si nejsem na 100% jistý...

1) Základna rebelů... Teoretický příklad: Základnu si dám třeba na Mon Calamari. V průběhu hry budu chtít získat loajalitu v dané soustavě a díky karty mise vlezu s hrdinou na Mon Calamari abych tam získal žeton loajality.

Lze vůbec získat další žeton loajality když tam je už s loajalitou základna? Lze pak vyrábět zároveň na základně i na mon calamari a tím pádem i vykládat 2x v základně a 2x na mon calamari i v případě že na té samé planetě je základna?

2) Lze stavět 2 hvězdy smrti zároveň? Hotová hvězda smrti se musí vyložit na stejné místo kde stála rozestavěná ?

3) V jednom svém tahu mohu poslat třeba dva hrdiny co mají každý svou JINOU misi do jedné soustavy? Sčítají se pak jejich dovednosti když protihráč tam dá někoho na blokaci? Lze poslat více hrdinů na blokaci, či vždy pouze jednoho? (hráli jsme že jen jednoho)...

4) Existuje nějaký limit na počet hrdinů v jedné soustavě?

další otázky případně ještě dopíšu...


12.5.2019 22:37:45

michaelnae
1) Loajalita je automaticky jen na poli základna rebelů, v Mon Calamari ji můžeš mít ty stejně jako Impérium (v tom případě je základna odhalena). Pokud tam loajalitu máš, tak si nabíráš jednotky do výroby klasicky z pole základna rebelů, i z Mon Calamari a to samé s vykládáním jak píšeš, což je samozřejmě výhoda na budování obrany základny, zas je to zranitelné právě tím, že narozdíl od odlehlých soustav se dá odhalit tím že tam Impérium získá loajalitu.

2) Rozestavěná může být jen jedna, je tam jen jeden model rozestavěné, a hotová se vykládá tam, kde je rozestavěná.

3) Ano, na pokus o misi sčítáš ikonky všech svých hrdinů v dané soustavě, můžeš si tak připravit půdu na důležitou misi, třeba do té soustavy přesuneš s někým jednotky nebo tam právě vyhodnotíš misi a příště v té samé vyhodnotíš pro tebe důležitou misi a sečteš si symboly všech hrdinů, to je samozřejmě jedna z užitečných taktik. Zabránit pokusu může být vyslán jen jeden hrdina.

4) Limit není, jen počet kostek na házení je pak omezený jejich počtem ve hře (každá strana může házet maximálně 10)

12.5.2019 22:55:17 | Upraveno autorem (porovnej)

Díky> Díky za vyjasnění. Mám ještě nějaké otázky k soubojům a taky ohledně filmového boje z rozšíření (píšu sem aby se nemuselo dělat nové vlákno).

(filmové boje) Zopakování hodu kostkami díky hodnotám taktiky velitele je možné v každém kole boje nebo se hodnota taktiky "vyčerpává" po celý boj a jakmile se se hodí znova třeba 6 kostkami a velitel má stejnou hodnotu tak už do konce boje v dalších kolech nejde házet znova?

Útočník je vždycky začínající hráč?

Bránění zásahů díky přímým zásahům nebo karty taktiky bránění funguje jen pokud na dané jednotce nejsou žádná zranění?
Příklad: můj snowspeeder dostal 2 zranění a když sem na řadě tak jak mohu zabránit zranění když hraju až jako druhý v pořadí?

Odstranění poškození díky kostkám se speciálním symbolem funguje pouze v připadě že jednotka není uplně zničena?
Přiklad: můj snowspeeder dostal 2 zranění (což je jeho maximum) lze tedy odebrat poškození nebo to lze jen v přápadě že již nemá uděleno maximum svého možného poškození?

- michaelnae

michelnae
Co se týče těch doplňujících dotazů tady dole z vlákna.

Filmové boje, opakovat hod kostkami je možné v každém kole. Jinak předpokládám, že i ty další věci se týkají boje z rozšíření, takže:

Útočník vždy začíná, ale zahráním jedné karty taktiky se to dá při boji otočit a začínat bude druhý hráč.

Bránění zranění funguje tak, že poté co si protivník hodí, tak mu jakoby sebereš danou barvu kostky s odpovídajícím symbolem, je to uvedeno i v příkladu v pravidlech. Co se týče příkladu, přímo zabránit aby dal zranění snowspeederu nemůžeš, jen mu omezíš kostky které může použít ke zranění, takže mu už pak třeba nezbyde žádná kterou by mu mohl přidělit, ale pokud jsi až jako druhý tak máš výhodu v tom, že budeš teprve házet kostkami a máš možnost si vyléčit jednotku.

Léčit můžeš i když má jednotka tolik poškození že by ji to na konci boje zničilo, tím ji můžeš ještě zachránit, proto je někdy lepší když jsi útočník a začínáš první dávat jí víc zranění než kolik má životů, aby si člověk pojistil, že ji fakt protivník nezachrání. Jen bacha na to, že můžeš léčit jen stejnou barvu životů jako má kostka se symbolem. Tady je pak i vidět výhoda toho být až druhým hráčem, protože ten má možnost ještě zachránit jednotku před zničením, první hráč což je obvykle útočník má smůlu protože už nemá šanci zachránit jednotku před případným zničením, házel už předtím a nemůže si kostky schovat až do této chvíle kdy druhý hráč přidělil zranění.

23.5.2019 10:00:13 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Activity Champion
Activity Champion
Akt. cena: 450 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas