Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 30 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | Albi Awaken Realms |
Autoři: | Kamil 'Sanex' Cieśla Marcin Świerkot |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
Nasazení nestvůry
Ahoj,
řeším celkem důležitý nedostatek v pravidlech a to Nasazení. Vím, že podle fází v tahu má dojít k jednomu nasazení karty do oblasti nasazení a to jen tehdy, pokud je oblast volná. Nicméně další pravidlo říká, že můžu zahrát akci, respektive kolik akcí chci, pokud mám zdroje na jejich platbu.
Nicméně otázka zní: Mohu příslušnou akcí nasadit příšeru, pokud je nasazovací oblast obsazená, ale akce mi jasně říká "Nasaď"?
V pravidlech je přímo napsáno, že některé Akce či Schopnosti popírají pravidla a v tom případě má Akce/Schopnost přednost. Hledal jsem na BGG, nicméně odpověď nikde. V pravidlech není tenhle rozpor vůbec objasněn, což mi říká buďto, že jsem naprosto nepochopil interpelaci pravidel a nebo je to tak jednoduché, že není co objasňovat.
Díky,
24.6.2020 12:47:34
Nasazování a akce
Standardně jde nasadit jen jednu nestvůru. Víc jich jde nasadit pomocí akcí jiných karet.
Citace z pravidel:
1) Poté, co cenu zaplatíte, ohlaste, jestli chcete kartu zahrát jako akci nebo jako nestvůru. (viz str. 5)
2) Za normálních okolností můžete nasadit pouze jednu nestvůru za tah. Výjimku ovšem představují akce či schopnosti umožňující nasazování. (viz str. 5)
3) Pokud je vaše oblast nasazování volná a vy máte dostatek zdrojů na zaplacení ceny akce či schopnosti, můžete takto umístit či nasadit neomezený počet nestvůr. (viz str. 9)
Takže z pravidel to je podle mě zřejmé dost, je potřeba mít volnou oblast i při nasazování nestvůry přes akci.
0 | 24.6.2020 15:52:26
Sentient
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 19 hodin