Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Room 25 |
Počet hráčů: | 2 - 8 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 25 min |
Herní svět: | Sci-fi, Horror |
Herní kategorie: | kooperativní |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Matagot |
Autoři: | François Rouzé |
Rok vydání: | 2014 |
Sdílej: |
Brava místností
Ahoj, řešil někdo z vás nepatrně odlišnou barvu zadní strany místnosti? Když Season 2 smícháte se základní hrou, tak (pokud to víte) není problém odlišit které dílky mapy jsou z rozšíření a které ze základní hry, což se mi pranic nelíbí.barva místnosti
Ahoj
přesně tohle jsem řešil. Je to nehratelný. Požádal jsem obchod jestli by mi poslali opravné dílky že ty původní jsou špatný. Mno a poslali mi ty stejný jako opravný. Vyřešil jsem to tak ze jsem koupil tyhle obaly http://www.fantasyobchod.cz/obaly-na-karty-73-x-73-mm-ultimate-guard-supreme-p-14770.html
a pak jednu místnost naskenoval a tu pak namnožil nastříhal a vložil s destičkou do obalu. Výsledek perfektní. Akorád pruda, že musíš investovat další peníze a čas za něco co mělo být už v pořádku.
MATAGOT
Jo ale teď čtu na zahraničních fórech že už mají dílky opraveny. Tak můžeš kontaktovat přímo Matagot.
Díky
Díky za tip, zkusím napsat do Matagotu. Pokud to neklapne, tak to jistí ty obaly :)
Matagot
Psal jsem na podporu Matagotu a včera jsem dostal odpověď, že mi posílají replacement set :) Čekal jsem na ni sice skoro týden, ale hlavně, že je kladná. Uvidíme, kdy dorazí a jestli už bude barva OK.
Nicméně, pokud máte někdo stejný problém, tak tohle je cesta, jak ho vyřešit.
Behe
Super! Pak napiš co ti přišlo.
Dnes to přišlo
Tak dnes (resp. v pátek, ale to se pošta nějak neuráčila ani hodit lístek do schránky) mi přišla náhrada. Poslali komplet kartony z rozšíření plus plata místností ze základní hry. Zatím jsem to ještě nerozbalil, ale vypadá to, že barva už je ok. A kupodivu to ani dlouho netrvalo. Jdu na to hodit okouna :)
Tak po vybalení jsem zjistil, že jsou to komplet kartony z původní hry (asi z nové edice) a komplet kartony z rozšíření. Kvalita kartonů se mi zdá lepší, než to, co bylo a místnosti jsou konečně stejně barevné. Takže spokojenost. Jen ta malá krabička od původní hry je tak napěchovaná, že nejde zavřít :D
Příjemným překvapením je počítadlo kol, které v nové verzi už není na dvě části (které, aspoň u mě, po složení vůbec nepasovaly k sobě), ale je v celku. Takže staré putovalo taky do malé krabice a do skříně.
Jsem nadmíru spokojen.
Behe
Super
díky za info.. jdu do toho taky ! Byť jsem to řesil obaly, ale origo a ještě v obalu je origo a ještě v obalu :o)
Pomoc z
Mam tiez problem z farbou vedel by mi niekto poradit ako mam a co napisat na Matagot.. daky navod pre hlupych
Moja anglictina je nic moc :/
Ew
Ahoj já jim psal. Odpověď mě celkem naštvala, pravda, ale dál jsem to neřešil měl jsem to vyřešené obaly a skenem. Napsali mi, že opravné dílky už rozeslali do všech obchodu ve Francii. :o)) ať kontaktuju obchody ve FR. :o)))) to mi přišlo na hlavu. Takže jsem se tím dál nezaobíral. Nicméně možná to zkusím znovu záleží na lidech. Je to jednoduché na stránkách matagotu tě to přímo navede vybereš si tam v jejich servise přímo hru a problém čeho se týká. a pak asi musíš napsat problém. To napíšeš different shade rooms S1 vs. S2
Matagot
Tak po zakoupení hry i rozšíření (obě druhá edice) jsem měl též jiné odstíny zadních stran na dílcích s místnostmi. Tak jsem napsal dotaz na Matagot a odpověděli, že se mi velmi omlouvají za nepříjemnosti a že přeposílá moji připomínku. Myslel jsem, že to posílají k vyjádření někomu dál a že dostanu nějaké vyjádření a místo toho mi do týdne přišel balíček s dílky odpovídajících odstínů.
Jen škoda, že neinformovali o odesílání nových dílků. Napsal bych si o jeden poškozený, který se mi natrhnul při rozbalování .
Stejný problém
Ahoj,
bohužel mám také odlišné barvy místností. Mohu vás tu požádat o radu, kde přesně jste na stránkách matagotu žádali o pomoc a zaslání nových dílků?
Moc děkuji za pomoc! :(
Jak na to...
Jelikož se množí dotazy, jak se mi to povedlo, tak zde je můj postup.
Zkus to reklamovat přes obchod, kde jsi kupoval. Pokud to nepomůže, tak níže postup přes vydavatele hry.
Nejdříve jsem se proklikal jejich systémem na matagot.com
Services - poté jsem přepnul na angličtinu (americká vlajka) - open a new ticket - rozbalit help topic a vyber report a problem/ request for a game piece - rozbal Game a vyber season 2 - dále vyplň first type of piece - Pice type - boards a screens - description - room tiles - count 15 - type of issue je wrong part in shrink wrapped box
A do poznámek jsem napsal:
Good morning, I have room 25 (Base Game) and I bought Room 25: season 2 (expansion). There is problem with different shades on the back side of room titles. Can you send me some replacement set?
with best regards
jméno
create ticket
pak to po tobě bude chtít inicáli.
Snad od té doby nezměnili stránky
Problém odstraněn
Měl jsem stejný problém s rozdílností odstínu karet místností ... Napsal jsem dle uvedeného návodu na vydavatele a olala... dnes mi přišel balíček z Francie (nové karty místností Season 2, které jsou již se stejným odstínem jako v Season 1). Vše trvalo cca 10 dní a zdarma...Díky
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Deep rock galactic
Akt. cena: 3000 Kč
Končí za: 4 hodiny