Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 6 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | REXhry CMON Limited |
Autoři: | Alex Olteanu Marco Portugal |
Rok vydání: | 2022 |
Sdílej: |
house rules pro lepší zážitek
Po naučení pravidel a odehrání pár her, jakmile se to dostane trochu ko krve, začne být hra docela lehká. Na BGG je k tomu pár vláken, jak zvýšit obtížnost, pojďme se o tom ale pobavit i tady.
Aplikujete při hraní nějaká house rules?
Vypíchnu pár nápadů z BGG:
Mám ověřený bod 1, s tím hrajeme vždy i pro jednoduchost (počet potvor = počet černých kostek) a bod 2 (jen 3 místo 5 vzácných, to skoro nemá vliv). Bod 3 už pak začíná být místy masakr.
My zatím hrajeme pouze to, že celková dmg se nesmí při jednom útoku přelít z mobů až do jejich leadera, na toho je třeba pak dát samostatný útok jak se vyčistí mobové
Koukám, že to bude typická Cmon záležitost, ale tak dá se to brát i tak, že máte v základu takový ten “story” mód jak bývá u videoher pro ten zážitek a příběh a na vyšší obtížnost si musí člověk trochu přidat, ty první dva body znějí fajn, sice jsem pravidla ještě ani neviděl, zatím jen tisknu doplňky a barvím, ale už se na to těším :)
Je to úplně typický CMON, až na to, že tentokrát fakt vymakaný. Po prvních pěti zahráních nešetřím chválou, zbesile barvím a sháním 3D komponenty. A hodně doufám, že toho Rexíci prodají co nejvíc, aby případně mohlo být další rozšiřko a nemusel jsem to kombinovat s angličtinou.
Další možá variace, tentokrát víc hardcore:
Při hře dvou hráčů nechat ve hře i spawn point pro 3+, zato ale hráčům přidat +1 akci (vychází to pak 8 akcí na skupinu místo 9, ale zatí víc mobů).
Jj přesně tak, je to super. Bylo by fajn, mít i 3d tiskem stěny a jiné věci je hře 🤔 dá se to sehnat někde?
Není i špatné, pokud člověk hraje za střelce, tak při útoku, použije klasicky svoje kostky, ale obránce (příšery) užije místo černých, modré jako obranu. To vynahradí nesmyls, s udělením damage na dálku, pokud má příšera zbraně na blízko. Podle mého to jde, protože střelec má na svých kartách šípu, dost možností, jak snížit obranu a zranit nepřítele. Tohle může být možnost.
My si vetsinou pridame portal 3+ (kdyz hrajeme dva) nebo pak i ten 5+ (kdyz hrajeme tri nebo ctyri). Cerna kostka i pro leadera me trosku pridila, proze i pri min jracich se mohlo snadneji stat, ze hrdina zdechl pri protiutoku :)
Pak taky neni spatny hlidat par castych chyb (obsirnejsi vypis lze nalezt na bgg). Ale asi ty nejcastesi:
• nescita se extra mana/zivoty pri leveleni postav (mas base staty plus jenom ten bonus z aktualniho levelu)
• mobs se spawnuji i na fialovem portalu
• interakce s KAZDYM predmetem stoji 1 MP a v zone nesmi byt nepratele
• mob se pocita jako jeden nepritel
ja si planujem vytlacit tu alternativnu desku temnoty:
https://boardgamegeek.com/filepage/261404/alternative-mob-difficulty-scaling
a ak bude cas tak aj toto:
https://boardgamegeek.com/filepage/245223/dungeon-skills-challenge
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hadrianuv val
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 2 dny