nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Pán Prstenů: Putování po Středozemi

Počet hráčů: 1 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Fantasy Flight Games
Autoři: Grace Holdinghaus
Nathan I Hajek
Rok vydání: 2019
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dojmy po mnoha scénářích

Chtěl bych znát váš názor. Stále jste ze hry tak nadšení, jako při prvních scénářích?
U mě radost z hraní geometrickou řadou upadá. Pravda, scénáře se s časem stávající více košatější a zajímavější. Vše je ale založeno na neustále se opakující mechanice testu a to mě začalo silně nebavit. Hru si přestávám užívat a celkem se i těším na její dokončení a prodej v bazaru.
Možná to zabíjí i netématické zařazení do Středozemě, nevím.
Každopádně tento typ her nebude pro mě a pro příště se podobným titulům obloukem vyhnu. Nemyslím si, že DLC a další rozšíření by to měla nějak zásadně zvrátit.
Jsem skalním fanouškem J. R. R. Tolkiena a od daného tématu jsem si sliboval rozhodně daleko více. Pro mě bohužel zklamání roku, jasně - očekávání bylo veliké.

Upraveno autorem (porovnej)

27.9.2019 17:25:18

@MikeDundee

Aplikace by toho mohla mít opravdu hodně. Ale jelikož jde na prvním místě o prachy, tak si o tom nech leda zdát.

4.10.2019 09:35:43

Mé dojmy

Co mně osobně vadí:
- příliš krátké texty, scénu pořádně ani nevylíčí, takže o nějaké atmosféře (alespoň pro mě) nemůže být řeč.
- velmi se točí kolem žetonů inspirace. Až mi to přijde neinspirativní :-) a netematické (plním postraní questy jen abych získal inspiraci, kterou ale musím použít pro splnění questu). Ta inspirace mi přijde strašně abstraktní a neuchopitelná.
- neustále mě to nutí pospíchat, protože mě za prvné furt honí nepřátelé, za druhé za každý tah navíc se posouvá počítadlo stínu a až přeteče prohráli jsme. Tohle mě strašně irituje, mám raději pokojnější průzkum.
- nevyváženost při hře ve více hráčích - ta hra je strašně těžká a vynikne rozdíl mezi nabušeným Aragornem a křehkou elfkou (jméno si teď nevybavím).

Přitom ta hra má velký potenciál. Aplikace by mohla mít 2 módy - stručný (stávající) a příběhovější, který by nabídl víc textu, lépe scénu popsal a víc vtáhl do děje. Předělat systém neinspirativních inspirací. Udělat slabší postavy zajímavější, ne že jen poskytne okolním inspiraci a pak se musí držet dál aby ji nedejbože něco nebacilo... A udělat mise různorodější (někde ponechat stávající spěch, ale jinde se úplně vykašlat na stupnici stínu a prostě nechat zkoumat či nutnost rozklíčovat nějaký rébus atd. - nejsem si jistý - třeba to už dělá rozšiřující expanze či DLC... ?). Pokud by tohle bylo ve verzi 2.0, tak by to byla skvělá hra. (pozn. předchůdci Runebound to dotáhl na 3. edici a Panství hrůzy na 2. edici, takže otázka jestli něco podobného neudělají i zde...)

Upraveno autorem (porovnej)

2.10.2019 09:08:44

Dokonceni tak tak

Ano, je pravda, ze nektere scenare davaji zabrat a jejich uspesne dokonceni je doslova o chlup, ale take existuji takove, kdy v polovine mas uz dokonceny hlavni cil a z mapy prozkoumanou tak tretinu a predcasne ukoncenou hrou se tak zbytecne zbavujes sance poridit nejake zajimave vybaveni nebo vlastnosti. Toto vsak predem nelze nikdy odhadnout a tak te hra vlastne nuti neustale pospichat, coz nekdo muze vnimat take jako velke minus. Toto mi ale osobne nevadi.

27.9.2019 23:39:06

co další kampaň?

Já očekávám zlepšení.

27.9.2019 23:30:03

Baví


My máme před sebou poslední dva scénáře a baví mě pořád hodně. Líbí se mi, že většinu scénářů jsme dokončili " za 5 minut 12" a byly tak napinavé opravdu až do konce. Hodně to taky táhnou upgrady vybaveni a dovedností(nebo jak to nazvat), na které se člověk těší. Ale po 12. scenáři už máme vlastně vše na max, tady by pomohlo nějaké rozšíření. Nemám problém ani s příběhem, i když souhlasím, že je hodně generický a kdyby ho nezasadili do Pána prstenů, vlastně by se ani nic nestalo... Ale aspoň jsou tam ty postavy a lokace.
Co mě moc nebaví, je většina setkání na mapě - jsou často o ničem, všechny na jedno brdo a vzhledem k tomu, že za ně je většinou jen inspirace (kterou před tím člověk spálil, aby uspěl v testu setkání), tak je to spíš otrava.
A také jsme narazili na 2 nebo 3 scénáře, které byly vyloženě slabé a až trapně jednoduché.
Po stránce mechanik je to také pořád stejné, ale ta hra je jednoduchá oddychovka a s dobrou partou je příjemně atmosferická.
Osobně se těším na DLC, pokud bude někdy přeloženo, ale hlavně na nějaké větší rozšíření, které přidá víc všeho - postav, vybavení, skillů, nepřátel atd.

27.9.2019 18:08:22

Dojmy

Moje dojmy sice jsou "po mnoha" scénářích, ale tím způsobem, že se třemi skupinami mám rozehráno a se všemi jsem kolem 5. scénáře.
Takže sice mám za sebou už 15 her, zatím mne to ale pořád baví. uvidím co přinesou další scénáře.... :-)

27.9.2019 17:36:33

Vybíráme z aukcí

Koupím Twin Tin Bots
Koupím Twin Tin Bots
Akt. cena: 1 Kč
Končí za: 10 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>