Nemesis: Den poté

xxxxxxxxxo hodnoceno 28x (Seznam vlastníků)

Nemesis: Den poté - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Nemesis
Nemesis: Lockdown
Počet hráčů: 1–5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
MINDOK - logo
Autoři: Adam Kwapiński
Rok vydání: 2019
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Laika

Když Laiku přesunu do místnosti která není prozkoumaná, tak jí odhalí? A pokud ano, hází na hluk děkuji. 

24.4.2022 22:29:32

Když Lajka vstoupí do neprozkoumané místnosti tak ji odhalí. Protože je braná jako postava, tak by měla házet i na hluk. Dle FAQ na stránkách výrobce platí i to, že při vstupu do místnosti s Lajkou příchozí postava nemusí házet na hluk.

25.4.2022 15:32:28

Díky.

26.4.2022 22:34:33

Mám ještě dva dotazy k Laice

1)Mám aktivovanou speciální kartu agresivní režim, kde se se píše "Když by se Laika měla přesunout z místnosti, kde stojí lovec odměn, můžete udělit 1 zranění jakémukoliv vetřelci v dané místnosti namísto pohybu Laiky"

Přesunout Laiku můžu její vlastností na začátku kola nebo akční kartou “vem si ho!”

 V pravidlech se píše ke speciální kartě agresivní režim “..když by se Laika mohla přesunout a nepřesune se ( použitím karty vem si ho! nebo vlastností Laiky…)”

Nevím jak se popasovat s akční kartou “vem si ho!” když budu mít s lovcem v místnosti vetřelce. Podle symbolu na kartě se nedá použít v boji, tím pádem tu kartu nemůžu použít k přesunu(udělení 1 zranění) Laiky a k přesunu (udělení 1 zranění)  mi zbývá tedy jen vlastnost na začátku kola.

2) Když Laika vstoupí do místnosti se slizem, tak předpokládám, že sliz dostane postava Lovce.

 

17.7.2022 14:56:02

@rigoni 

1.) Áno, jediná možnosť využitia tejto karty je trait Laika.

2.) Nie, zo žiadnych písaných pravidiel to nevyplýva. Sliz sa v tomto prípade ignoruje.

19.7.2022 16:15:05 | Upraveno autorem (porovnej)

@ebm_plays díky, dalo mi práci dohledat relevantní odpověď na BGG, a shoduje se s tou tvojí.

Pohravam si ale s myšlenkou, že nebudu používat jeho vlastnost a u karty go girl-vem si ho! budu brát že se dá použít v kdykoliv. 

19.7.2022 21:39:40

@rigoni U mňa je to rovnaké. Ikonka “not in combat” na tejto karte je skrátka chyba v dizajne. Ale je to home rule, na ktorom sa musíte dohodnúť.

19.7.2022 22:56:00

@ebm_plays, @rigoni - jojo s možností zahrát kartu Go Girl! i v boji při aktivovaném Aggro Override dává smysl.

Ona nemožnost Go Girl! zahrát v boji dává smysl, jen když Aggro Override aktivované není. Takže správně by asi na kartě Aggro Override ještě mělo být, že Go Girl! je možné použít v boji.

---------------------------------------------------
správce katalogu her, vydavatelů a autorů

20.7.2022 19:53:56

@Ellenar Mne to zmysel dáva aj bez Aggro Overide. Ak Bounty Huntera napadne votrelec a Laiku má niekde preč, môže si ju pomocou Go Girl! privolať k sebe (verný psík ti vždy príde na pomoc :) a potom použiť napr. Sentinel.

Čo sa týka balansu hry, Bounty Hunter nemá ani jeden takýto typ karty (keď nerátam Interruption a Demolition, čo má každý) a Psychologist, Android, CEO aj Convict majú aspoň 1 kartu použiteľnú v boji aj mimo, bolo by to fér.

21.7.2022 13:02:33

Vybíráme z Bazaru

Carcassone - základní hra
Carcassone - základní hra
Akt. cena: 225 Kč
Končí za: 4 hodiny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas