Nemesis - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Sci-fi, Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
MindOK - logo
Autoři: Adam Kwapiński
Rok vydání: 2018
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Karta události "Hluk v servisních chodbach"

Událost ukládá hod hluk, když je žeton hluku v šachtě. Hází postava i když je v boji a teoreticky tedy může přiskočit druhý vetřelec? 

4.6.2021 07:41:30

postava v boji nikdy neháže na hluk

4.6.2021 07:48:54

Existuje výjimka kdy postava háže na hluk i v boji a to když by útočila na vejce a spolu s ní by byl v místnosti i vetřelec.

10.8.2021 07:30:09

…v rozšíření psychonauti přibude druhá výjimka, kdy házíš na hluk v boji i v případě, že je v místnosti kokon…ale jen v rozšíření

10.8.2021 13:48:56

Potřebuji dovysvětlit. Píše se “Umístěte žeton hluku na pole servisních chodeb. Pokud už tam je, proveďte hod na hluk za každou postavu v místnosti, kam ústí servisní chodba.”

  1. Pokud hráč vyvolá vetřelce, hluk mizí? Podle mě střet a ano.
  2. Hází na hluk další hráč v pořadí? Podle mě ano a hodem může do šachty zas hluk přidat.
  3. Hází na hluk další hráč v místnosti s vyvolaným vetřelcem? Podle mě ano, karta neříká že ne. Jen už nemá žádný hluk, pokud je v místnosti ale ještě více hráčů, tak může být i více vetřelců

Spíš dotaz jestli si v tomto případě nejprve všichni nehází na hluk (všichni počítají s tím, že ho v šachtě mají) a až poté se vyhodnocují střety. Ale podle mě kdyby byly všichni hráči v jedné místnosti s hlukem všude, bylo by to moc náročné, takže spíš tak jak si myslím.

20.3.2022 20:37:08

Najviac konzistentný výklad pravidiel:

Pre prípad, že v servisnej chodbe sa žetón hluku nachádza:

  1. Na hluk hádže prvý hráč v poradí, ktorý sa nachádza v miestnosti so servisnou chodbou (bez ohľadu na to, či je v boji alebo nie).
  2. Ak je výsledkom stret a na základe pravidiel vyhodnotenia stretu sa žetón hluku zo servisnej chodby odstránil, ďalší hráči v miestnostiach so servisnou chodbou už na hluk nehádžu.

25.3.2022 10:26:48

Rozumím pokynů na kartě správně tak, že při otočení této karty události umístíme žeton hluku do všech servisních chodeb na celém pláně, kde ještě není? A pokud někde je a v té místnosti je nějaký hráč, tak háže na hluk a ten pak umístí do chodby podle výsledků hodu? Dík Petr.

22.7.2022 17:43:04

PetrBa - žeton hluku umístíš pouze na pole servisních šachet ( to velké kolečko v rohu hracího plánu), to značí, že je hluk ve všech místnostech se servisní šachtou , aniž by si musel do každé místnosti, kde je šachta umisťovat žeton hluku. Když hráč, který je v místnosti se servisní šachtou hází na hluk a vyvolá střet, tak se odstraní žeton hluku z pole servisní šachty a tím padám, již ve všech místnostech kam ústí servisní šachta hluk není a další hráč už na hluk nehází.

Musíš si představit, že je šachta jako jeden velký propojený tunel , to znamená, že když hluk odstraníš z jedné místnosti , zmizí z těch dalších :) Proto je tam velké kolečko (POLE SERVISNÍCH ŠACHET), které je tam proto, aby jsi nemusel do každé místnosti umisťovat hluk a naopak.

Takže pokud jsi v místnost se servisní šachtou a házíš na hluk a pokud ti zrovna padne číslo , kde je servisní šachta, umísíš žeton hluku do pole servisní šachty a tím pádem je hluk i v ostatních místnostech se servisní chodbou a naopak!

23.7.2022 08:48:55 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Lucidity KS Deluxe edice, Brno
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 4 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas