Nations - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: neuvedeno
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Asmodée Editions
Asterion Press
Lautapelit.fi
Ystari Games
Autoři: Einar Rosén
Nina Hakansson
Robert Rosén
Rustan Hakansson
Rok vydání: 2013
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Překlad

nemá to někdo v plánu?
11.11.2013 17:15:46

Tak
trochu som pozeral fotografie a nie som si celkom istý. Bude stačiť preložiť pravidlá, alebo aj na hracom materiále sú nejaké texty? Zdá sa, že na tých kartách text nie je skoro žiadny a na hracích doskách neviem.

28.11.2013 23:10:06

springb
Ted jsem prosel veskery material a musim potvrdit, ze textu na nem je opravdu velmi malo a neni nutne ho prekladat - neanglictinari si tech par hesel snadmo zapamatuji. Zbytek je resen hlavne ikonami. Mimochodem - po graficke strance se mi hra moc libi, je to zase neco trochu jineho od vsech tech FFG artworku. Jen ty barevne okraje karet nemusely byt tak pestre, ale to je skutecne jen slaba vada na krase...

11.12.2013 20:12:17

Fúúú
Cena tej hry, nie je teda dva-krát nízka!

2.1.2014 20:04:39

Pokrok?
Dostal se někdo k překladu pravidel nebo je to stále pasé?

8.7.2015 11:57:04

Asi se do toho pustím
Dostal jsem se k hernímu materiálu a musím říct, že to vypadá na velice zajímavou záležitost, takže to zkusím. Víceméně jsem už začal, mám přeložené desky + karty událostí - přeložil bych tedy i karty, z nichž většina odkazuje na zajímavá data světové historie, takže potrápit trochu wiki je určitě na místě.
Bohužel nemám valné zkušenosti s úpravou fontů - na kartách je opravdu speciální záležitost, která by si možná zasloužila zachovat i v češtině.
Také trochu oříškem je zvolit správná hesla na kartách, aby se tam vešel důležitý text - přeci jen rozdíl mezi "All" a "Každý" nebo "Všichni" je veliký - čeština, sic bohatý to jazyk, není vždy přízniva podobným záležitostem, neb potřebuje prostě více prostoru.