Middle-earth Quest

xxxxxxxxoo hodnoceno 94x (Seznam vlastníků)

Middle-earth Quest - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy, strategická
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
Christian T. Petersen
Rok vydání: 2009
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Komponenty - kvalita/zpracování

Právě jsem rozbalil svoji krabici s hrou. Velmi jsem se těšil a už pilně studuju pravidla.

Ale o čem bych chtěl napsat jsou plastové figurky ve hře. Nevím, jak ostatní, ale já mám dojem, že vícedílné figurky jsou poměrně lemplácky sesazené a slepené, navíc vinou transportu dorazily některé díly odpadené nebo nohy koníků uražené od podstavečku. Není to nic, co by lepidlo nespravilo, ale i tak to trošku kalí moji radost.

A teď to hlavní: FIGURKY nebo KARTÓN s podstavcem?
Můj osobní názor je (vzhledem k mizerné zručnosti a nulové zkušenosti s barvením, absenci barev, štětců apod.), že kartónový žeton s pěknou ilustrací je mnohem mnohem lepší než šedivá plastová figurka (s ohnutým mečem, předělem v pase apod.). Co vaše názory? Myslíte, že MEQ bez plastových figurek s kartóny ve stojáncích by bylo ochuzeno? Věřím, že by pak hra mohla být i levnější a o nic méně zábavnější.
14.9.2010 17:44:11

Hike
Mě se třeba u Arkhamu ty stojánky líbí víc, než figurky, jsou hodně atmosférické, takže MEQu byt o podle mě také neuškodilo. Ale takto je to přehlednější, jelikož by se to pletlo s Gandalfem, Sarumanem atd. Na druhou stranu, Devítka na figurce je super :)

14.9.2010 18:13:59

...
mě se líbí obojí (moje figurky byly sice taky zmrzačené, ale už jsou na cestě nové, tak snad budou už v pohodě) a jak podotl sydo, figurky zpřehledňují hru

14.9.2010 18:36:45

ohnuté meče
Dobrá, přesvědčili jste mě, už chápu, že alespoň z nějakého pohledu to může být přehlednější pro hru.