mod aliance - finalni boss Malaphyas/mistnost (truni sal)
mozna by bylo lepsi pro kazdou otazku zalozit vlastni vlakno pro prehlednost?
Plz jak je to s posledni mistnosti a bojem s Malaphyasem(=boss)?
1)
a) Boss - pokazde pred hero phase (tj. po DM phase - pohyb/respawn nestvur(coz v posledni mistnosti asi respawn uz neni) se hazi 2 kostkama pro objeveni 2 nestvur v mistnosti s trunem (a tedy hlavnim bosem) + hod 1 kostkou pro urceni, kde dojde k zasahu ted mi vypadlo to kouzlo bo co to je - no proste ty 'paprsky' tzn. ze po kazdem kole se objevi znovu dve nestvury (v tomto pripade jsem teda zapomnela na limit mistnosti, takze jsem si to asi zbytecne jeste ztizila, ale presto, ten hod 2 kostkami na nestvury je pokazde? V pravidlech je, ze se ty dve nestvury objevi nezavisle na ostatnich - pokud to prekladam spravne.
b) A k tomu limitu na mistnost, predpokladam, ze pokud tedy je limit, tak je to pro kazdou tu 'cast' tohoto velkeho dilu, tj. 5 mistnosti a kazda ma svuj limit 4 minor bo 2 major, kde boss je jako major?
2) Modra strana bosse - pred zacatkem boje hazim jeste jednou kostkou pro major nestvuru? Tj. krom tech pripadnych dvou ze zacatku kola se objevi jeste jedna, pokud primo zautocim/resim boj s tim bossem?
Opet ale asi zapusobi limit na mistnost ... respektive alespon na tuto jednu vyvolanou v ramci boje? A nebo je to zas tak, ze pokud je to urceno nejakym efektem, tak se limit nepocita (zmineno v pravidlech, ale je to spis podle me pro pohyb, ze pokud je nestvura nejakym efektem premistena do mistnosti, kde uz je limit, tak se tam presto muze pohnout - bez toho, aby se odstranila nestvura s mensim XP).
3) Pokud se v ramci hodu tema dvema nebo jednou kostkou na zacaktu utoku na bosse (jako special vlastnost toho bosse) objevi kultista tak pokud to hrdina prezije :-), hybe se kultista a nebo na nej plati to obecne pravidlo v ramci teto mistnosti, ze boss a kultiste se nepohybuji? A nebo ty kultiste jsou jenom ti co byli na zacatku, pri 'objeveni' mistnosti?
4) Mistnost s jamou - za pohyb/symbol stop (1 pro minor a 2 pro major) je psano, ze se muze dana nestvura automaticky dat jako defeated - uplatni se i v tomto pripade opportunity attack a nebo to je tak, ze do ni strcim a uz nestihne zareagovat, tudiz mi nic neudela? V podstate neco jako range utok?
5) Pokud zbude jen jeden kultista - objevena major nestvura - Dark Watcher - uz se normalne pohybuje (podle popisu se nepohybovani vztahuje jen na bosse a kultisty, takze to beru jako ze jo, ale pro jistotu :-)
6) Stale se otaci a resi evil card (predpokladam, ze ano, je to stale 'klasicke' reseni kola, ono tomu asi i odpovida ten odpocet 21 kol)
moc diky za odpovedi a omlouvam se za dlouhou 'plachtu', pokud myslite, ze je to lepsi, rozhazim to do jednotlivych vlaken, jeste jednou diky
6.2.2017 13:04:37 | Upraveno autorem (porovnej)