Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | kooperativní |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games Galakta |
Autoři: | Corey Konieczka |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Odkrývání karet až při průzkumu mapové dílu
Zkoušeli jsem na plán umisťovat karty až v případě, že na mapový díl vstoupí jeden z vyšetřovatelů. Ve dvou vyšetřovatelích to bylo opravdu hodně těžké, prohráli jsem dost brzo. Nicméně mi to příběhově sedělo daleko víc. Možná bych zkusil, že při této úpravě dostane Keeper každé kolo -1 threat.
poznatek
při hře dvou hráčů (jeden keeper a jeden vyšetřovatel) by keeper dostával 0 threat tokenů...to by si keeper moc nezahrál .))), ale jinak by to asi šlo použít, ale jen pro určitě množství hráčů
to Eyron
A v čem se Ti to zdálo takové složitější? Co jsme zatím hráli, tak nám bylo celkem jedno, jestli je v místnosti jedna karta, nebo víc, případně jestli je tam nějaká barikáda. Stejně jsme tam šli, abychom to prohledali, protože tam mohla být šikovná věcička. Jediná výjimka jsou zámky, u kterých většinou počítáme, že se o ně zaseknem, ale stejně se do zamčené místnosti jdeme podívat, aby bylo jasné, jestli to náhodou není jenom nějaký fake zámek (Dark Room, Jammed Door, apod.). Kdybychom zámky neviděli, tak bychom s tím alespoň nemohli počítat, jako ve včerejší hře. To jsme si říkali, že tam stejně neprojdem a tím pádem ztratíme jenom jeden pohyb. Jaké bylo naše překvapení, když jsme zjistili, že tam projdeme a museli jsme tam za ten pohyb dojít. Tím jsme ztratili dva pohyby, abychom se dostali zpátky a už nezbyly akce na zastřelení kulťáků ve vedlejší místnosti :-)
re
No bylo to tím, že jsme byli jen dva a začínali v podstatě uprostřed mapy. Neviděli jsem tedy, kde jsou zámky a kde jen překážky. A protože stopy tady nenapovídají ani trošku, kam se hnout. Bloudili jsme po mapě a odhalovali zamčené dvěře, od kterých jsme neměli klíče...
takze
radeji doporucujete hrat s kartama na mape jo?
cSf.L
Ne, mě to víc bavilo takto, příběhově a atmosférou mi to sedělo víc. Jen to bylo lehce nevyvážené, Keeper byl moc silný. Chtělo by to testnout nějaký vyrovnávací mechanismus.
re
Další úpravou, kterou navrhuji je NEODHAZOVAT páčidlo (crowbar) po jeho použití na otevření krytu/poklopu. Nechápu, proč je podle karty ho discardovat, když se dá používat jako ruční zbraň. Pravděpodobnost zlomení páčidla mi přijde mizivá...
páčidlo
já bych ho třeba otočila, že už jím nejde páčit, ale na zmlácení čehokoliv super věc :-)
to Eyron
Aha, třetí scénář jsem ještě nehrál, takže tam nemůžu soudit, ale u prvního, druhého a čtvrtého scénáře to bylo celkem jedno a stopy velmi čitelně naznačovaly, kde by měli vyšetřovatelé dál jít. Když vyšetřovatelé nevidí karty, tak to pravda mají trošinku těžší, protože se můžou rozhodnout neprohledávat místnosti s jednou kartou, ale můžou tak minout dobré zbraně. Ale ztráta threatu pro Keepera by byla rozhodně značně nevyrovnaná volba, protože by ho to v některých scénářích velmi dobře zařízlo.
Kadaver
Jak říkám, střílím od boku a chtělo by to rozhodně vyzkoušet. Nicméně se dá určitě vymyslet víc vyrovnávacích mechanismů (lepší staty, stamina/sanity nebo vybavení postav atd.)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
The Coldest Night
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 21 hodin