Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | válečná |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Devir Heidelberger Spieleverlag Nexus |
Autoři: | Piero Cioni |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
o hře
četl jsem nějaké preview o hře, ale nikde jsem se nedočetl (nebo jsem to přehlédl), jak se pohybuje jednotkama po mapě? Neví někdo? Je to jako v Battlelore nebo BoW? Byl už jsem na 90% rozhodnutý, že chci BoW, protože mi přijde propracovanější a méně o náhodě než Battlelore (bez zón) a taky zatím nemá milion rozšíření. Jenže já bych tam chtěl trochu té fantasy (elfové, trpaslíci, kouzelníci atd...). A to jaksi od tohoto světa nemůžu očekávat jak mi bylo napsáno :). Navíc první dvě rozšíření to zatím potvrzují. Tohle mi na první pohled přijde jako dobrý kompromis. Mapa bez zón (akorát teda zatím nevím jakým způsobem se budou jednotky pohybovat) jako v BoW a kouzla a fantasy jako v Battlelore, tohle přesně hledám.o hře
teď jsem právě taky četl něco na BGG a z toho, že "hráč nebude mít plnou kontrolu nad pohyby své armády, ale bude silně ovlivněna magií" usuzuji, že to bude něco jako v Batllelore, kde pohyb určují command karty. Jak to je ale řešeno by mě taky moc zajímalo, protože stejně jako Beholder chci BoW, ale požaduju magii. Batllelore mám a spíše s ním začínám, ale je tam plno aspektů, které mi nepřijdou dotažené nebo nějak prostě nepasují. Jednotka s jednou figurkou dokáže vyřídit jedním hodem plnou a silnější jednotku? Hm, no tak jako je to v pravidlech no, ale je to jenom o náklonosti Fortuny.
Btw BoW i Magestorm bude mít pěknou řádku rozšíření. To nebuďme naivní. Přesto chci vědět víc :)
Havelock, ad rozšíření
S tím já samozřejmě počítám, ale je rozdíl, začít kupovat hru která má, já nevím 15 rozšíření, a hru, která zatím nemá žádné ;)
rozšíření
Jo jo, to je sakramentskej rozdíl. Když máš zpětnou vazbu v podobě herní komunity, tak zároveň poznáš, která rozšíření smysl mají a která ne. Když je hra nová jako BoW, tak si koupíš základ a pak už chceš všechno, co vyjde. Já mám Battlelore a vím dopředu, že třeba draky vážně rád přeskočím - figurky se mi nelíběj, protože všechny BL figurky jsou tak nějak v pohybu a dodávají bojišti akční vzhled, ale draci sedí na kameni a přitom jejich síla je v tom, že poletují po mapě tam a zpátky. Vůbec by mi nevadil vzhled ala Warhammer - roztažená křídla a v prostoru na průhledném stojánku. Jejich cena v poměru na figurku je fakt výsměch. Navíc stejnak jsou rozšíření jen volitelný doplňek, který hru nemění od základu, ale umožní hráčům změnit pár předdefinovaných elementů hry podle svého gusta.
Na Magestorm jsem zvědav fakt dost, například se mi líbí, že kouzelníci mají jakýsi vývojový strom kouzel a navíc každý jiný. A hlavně, že jednotlivé jednotky do sebe zapadají na principu zámečků puzzle, tudíž žádné honění figurek po hrací ploše jako u BL, nebo přenášení na cílový hex po jednom. Na druhou stranu mě troch děsí ten bombastický konzumně-komerčně stylizovaný vzhled artworku. To kvůli artworku musím složit velkou poklonu BoW.
Havelock
Já to spíš myslel tak, že kdyby se mi zalíbil Battlelore, tak bych chtěl určitě všechna rozšíření (ať už jsou jakákoli) a to je celkem hutný výdaj :).
Jj, ten vývojový strom kouzelníků je super. Navíc vybrat si odlišnou rasu a k tomu ještě kouzelníka odlišných živlů od soupeře, to vypadá moc lákavě. Ty zazámkované jednotky na mě působí dvojcečně. Věc praktičnosti je více než zřejmá, ale vzhledově se mi spíše líbí mírně volnější rozmístění figurek Battlelore a BoW. Nicméně mi stačí pokud mi bude vyhovovat princip pohybu jednotek a jdu do toho určitě s tím že BoW asi kupovat nebudu
zámečky
Beru zpět, asi jsem se zmýlil kvůli málodetailním snímkům. Žádné zámečky u figurek pravděpodobně nejsou. No celkový grafický dojem ze hry je pro mě dost rozporuplný. A čísla místo nějakých ikonek na standardách taky nic moc.
Havelock
tak asi to ty figurky úplně nezamkne ten podstavec, ale udrží je srovnané pospolu a jdou přenášet všechny naráz. S číslama na banerech souhlasím, ikonky by byly lepší, ale asi to bude mít nějaký důvod proč tam jsou čísla (snad ne nějaký náhodný pohyb:( ). Jinak se mi grafika karet líbí (sice si to dost zjednodušli, že některé karty které se stupňují podle síly mají vždy stejný obrázek, ale co už)
figurky
figurky jsou sice prťavé, ale na obrázku vypadají dobře a celkem detailně.
figurky
Mně příde, že ty čísla jsou tam proto, že každá jednotka je složená z různých figurek a každá má svoje atributy. Proto jednotka č. 1 se skládá npř. ze 2 kopiníků a 2 štítonošů a někde stranou u č. 1 jsou osobní karty těch figurek z jednotky. Tak to vypadá podle prvních obrázků. Jestli je to pravda nevím, je to spekulace. Ale jestli to tak je, bude to asi hukot všechno sledovat.
Magestorm
Vypadá to hezky ta hra. Jediný co mě zatím odrazuje je ta grafika. Ale na to se dá zvyknout. Třeba bude čas ukázat Battlelore pápá.
figurky update
Tak podle všeho jsem nakonec asi měl pravdu ve všem. Číslo znázornňuje o jakou jednotku na poli se jedná a jaké má složení. A jednotlivé figurky se podle tvaru podstavce nasadí na jakýsi stojan, čímž vytvoří stabilní řadu 4 (různých) figurek.
viz: http://www.nexusgames.com/zoom.asp?id=7180
figurky
Ty figurky se mi líbí...:)
Pohyb
"Pohyb jednotek je řešen pomocí cílových žetonů: oba hráči umístí na hrací plán cílové žetony, tak aby označovaly cílové pole jeho jednotek. Jednotky se pak pohybují směrem k nejbližšímu cíli."
viz: http://www.nexusgames.com/read.asp?id=3711
chilly
Díky, tohle jsem nějak přeskočil při čtení těch preview :). Pro mě to je zásadní informace, pohyb tedy není nějaký náhodný nebo něco podobného, takže tuhle hru asi chci :). Ještě mě bude zajímat cena :)
Pravidla
ftp://ftp.nexusgames.com/download/MAG001-Rulebook_EN_web.pdf
Havelock
už jsem si je myslím minulý týden stahoval, ale zatím jsem neměl čas si je pročíst. Už je někdo četl a mohl by poreferovat jak to vidí? Mě to na První pohled přijde jako mix Battlelore a Battles of Westeros s velkou dávkou magie. Což je přesně to co hledám :)
datum vydani
Mate nekdo info o tom, kdy to vydaji a pripadne chysta-li se to nekdo dovezt i k nam?
Bezy
Do distribuce by to melo jit kazdym tydnem, Nexus toho mel v Essenu spoustu. A k sehnani to bude asi v kazde specialce, nic nesehnatelneho to nebude;)
Beholder
asi nekde v ulickach Whitechapelu :-) Stejne jako Letters of ...
Beholder
Nevim, ale co jsem na to koukal v Essenu, tak lepsi nez Battles of Westeros to stejne nebude, takze na to nak nespecham;)
aneken
pro mě to asi bude lepší. Je mi bližší herní svět a to kouzlení
O_o
Přestože to vypadá dost slibně, tak je to pořád jenom takovej klon bez pozadí a prostě úplně nová hra z nového, absolutně nicneříkajícího a podle mě ani nijak nápaditého světa. Ta cena mě odrazuje. Musela by být podstatně nižší, abych o tom uvažoval. Škoda... jestli vůbec...
Havelock
aby mohla byt cena nizsi, tak by toho v te krabici muselo byt mene. U Westerosu jsem tuto poznamku nejak nezahledl a pritom to je jeste drazsi.
rbx
A třeba v Battleloru je tam toho dvakrát víc při stejné ceně. Hmmmm.
Westeros by mohl stát klidně i víc a pořád by se to prodalo. Hru táhne, ruku na srdce, halvně téma (přesto věřím, že je v lecčem lepší než BL - to abych byl spravedlivý).
Havelock
a battlelore se uz 2 roky nevyrabi, protoze FFG nejsou schopni tuto hru za soucasnych podminek vyrobit za stejnou cenu, co tenkrat DoW. Myslim, ze kdyby byla na Magestormu pecet FFG, tak by zadne namitky proti cene nebyly. Ale to je fuk, pockame si spise na nejake ohlasy a pak muzeme diskutovat o hre a ne o dolarech.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rone
Akt. cena: 750 Kč
Končí za: 5 dnů