nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Jambo

Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 45 min
Herní svět: Období kolonizace
Herní kategorie: karetní hra, ekonomická
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Filosofia Editions
Kosmos
MindOK
Rio Grande Games
Autoři: Rüdiger Dorn
Rok vydání: 2004
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

emv

Pravidlo - :)

Prvni faze, dobiram si kartu.. Karta se mi libi, necham si ji.
Zacina druha faze.. Odehraju prvni kartu, druhou kartu, treba i treti a zbyvaji mi jeste dve akce.
Muzu znovu vyuzit Prvni fazi a dobirat si karty ? Nebo dobirani karet je mozne jen jednou a pokazde si vezmu maximalne JEDNU kartu ?

Ted ma pritelkyne v ruce jen jednu kartu a pokud by si v kazdem kole mohla dobrat jen jednu kartu,, moc moznosti by k hrani nemela. :)

Dekuji

30.12.2012 18:54:30

karty...

Na začátku hry máš 5 karet a většinou si jednu dobereš. Začínat kolo s jednou kartou.....doberu jednu, klidně za všechny akce. Třeba se ujme jedna dobrá. Soupeř musí hrát agresivně, aby jsem měl třeba právě jen tu jednu kartu a nic dobrého na stole. Většinou to ale hraju blbě, pokud mam jen jednu kartu, dvakrat jsem koupil a prodal a čumim jak puk.....:o)
Každopadně se to poddá a jambo vas bude určitě bavit. Tak dobrou hru a nepropadej malomocenství. Někdy s tím nejde nic udělat pokud je poloha slunce,vítr a dokonce i rosný bod proti mě.

30.12.2012 20:18:33

aa

jj taky uz sem na par karet narazil, i tak me to zarazilo, ze muzu hrat na zacatku kola jen s jednou kartou.. ze se nedobira vic najednou.
:)

30.12.2012 20:05:01

karty...

napočítal jsem asi 12 druhů karet,které ti karty během hry nějakým způsobem přidají. A v tomhle případě stařešina vede. :o)

30.12.2012 19:49:41

ok

gg

30.12.2012 19:32:14

a

:))) ted uz to uplne chapu. dekuji.

tady jde spis o moje spatne vyjadrovaci schopnosti, abych spravne napsal, co po vas chci a vy to pochopili

30.12.2012 19:29:40

klidně

si však může přidat další efektem karty na stole ...

soutisk s firem ... :)

Upraveno autorem (porovnej)

30.12.2012 19:26:58

emv

V balíčku je spousta karet, které když se zahrají, tak přinášejí do ruky karty. Takže za první akci si vezmeš kartu. Líbí se ti, tak si ji necháš. Máš další 4 akce. Máš třeba z předešlých kol vyloženou kartu Zásoby. Takže ji použiješ a můžeš otáčet karty z dobíracího balíčku a když otočíš kartu zboží, můžeš si ji nechat (za penízek). Takže už jsi v tomhle tahu +2 karty. A karet, díky kterým můžeš získat další karty je tam víc. Tahle hra je dobrá, ale chce si ji několikrát zahrát a trochu poznat karty a jejich výhody.

Upraveno autorem (porovnej)

30.12.2012 19:26:51

důležitější je,

co má na stole ...

30.12.2012 19:26:08

e

jasny, akce muze pouzivat, ale ona ted drzi v ruce jen jednu kartu :))

ted ji vypotrebuje a v ruce nebude mit zadnou kartu. pak pojedu ja a az se dostane rada na ni, vezme si z balicku jen jednu kartu ;) pac vic nemuze. do ruky si z balicku vezme pouze jednu

Upraveno autorem (porovnej)

30.12.2012 19:25:20

ale jinak jak psal petrin

je dobré plánovat dopředu a myslet na to, že se to může stát ...

30.12.2012 19:25:05

pozor

karty se používají za akci! takže to klidně může vypadat tak, že:
nedobere nic
použije oprvní kartu
použije druhou kartu
použije třetí kartu
a vezme valoun ... není tak v pytli...

30.12.2012 19:23:09

:D dekuji

jojo, o valounu vim :D

supr. takze ted bude pritelkyne hrat treba tri kola jen s jednou kartou.. zajimave, moc moznosti mit nebude :)

30.12.2012 19:21:29

Ne

mužeš si vzít valoun ...

30.12.2012 19:20:05

posledni karta

dve akce utratim na dobirani karet.. necham si teda druhou kartu co byla v balicku.

po te, co jsem si nechal kartu hned nastava faze dve hrani karet. Odehraju ve fazi dve jednu akci..

Ted mi zbyvaji jeste celkem dve akce... Muzu tedy znova tyto dve akce vyuzit k dobirani karet ?

TEd sem to myslim napsal nejsrozumitelneji :))

Upraveno autorem (porovnej)

30.12.2012 19:12:54

emv

máš k dispozici 5 akcí, nejprve se mpžeš rozhodnout některé utratit za dobírání, příčemž si necháš jen poslední kartu

zbylé akce si neseš do fáze dvě

30.12.2012 19:11:59

a nezapomínej

na možnost utratit dvě akce za valoun ... siece slabá záplata na rozervané srdce, ale někdy je to těsné.

30.12.2012 19:10:12

emv

asi se nechapeme :)

Hra se nam libi..
Muzu v kazde z peti akci vzit do ruky jen jednu kartu ? To nevime.. Nebo za tech pet akci, co je na stole muzu vzit do ruky vice karet ? :)

Upraveno autorem (porovnej)

30.12.2012 19:09:56

smolik....

Nemuze. Musis se rozhodnout. Ta karta je super. Ale ted ji potrebuju,kdyz mam jen jednu na ruce? Nekde byla chyba. I na tohle behem hry musis myslet. Dost lidi tuhle hru zatracuje. Nedej na image a hraj ji. Ma svoje kouzlo. U nas je dost oblibena.
Musis holt premyslet dopredu. :-)

30.12.2012 19:03:20