Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra |
Čeština: | undefined |
Vydavatelé: | Wizards of the Coast |
Autoři: | Chris Dupuis Kevin Tatroe Peter Lee Rodney Thompson |
Rok vydání: | 2012 |
Sdílej: |
Saiwer
Hrál jsem to na warconu a do značné míry to splnilo moje očekávání, že mě to nebude až tak bavit. Figurky jsou parádní (použité v DaD miniatures a Heroscapu). Horší je to s díly herního plánu, ty do sebe nijak skvěle nepasují, nicméně je prý možné použít díly mapy z Legend of Drizzt apod., což je zajímavá možnost. Skirmish by se měl sice odehrát za krátkou dobu, ale nám to trvalo dost dlouho a ke konci bylo jasné, že soupeř už ztrátu nedožene. Přestože hra neužívá kostek, tak jde dost o náhodu (určité kombinace karet jsou smrtící). Mě přišlo, že se jedná o tradiční taktickou figurkovku ala SW miniatures. Přináší to málo nového, aby to mohlo skutečně zaujmout. Jako zajímavější alternativu bych sledoval Mage wars
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/101721/mage-wars
Stepan
Diky za nazor, presne toto potrebuji slyset, ze herne je to prumer (protoze to nadherne zpracovani figurek by me jinak zlomilo).
Mage Wars me tematem nejak nezaujaly, ale alternativa Mythic Battle rozhodne ano. Ta zkonci u me na polici.
dojmy
Ja mam teda po prvnim solo-testicku dojmy zcela opacne... herne je to v podstate kombinace klasickych skirmishovek a magicu, popisem Descent do kapsy se Radek podle me presto docela trefil. System mi prijde prijemne plynuly, tematicky a nabizejici hromadu moznosti, kazdokolnich zasadnich taktickych dilemat... A atmosferu to ma jako krava, byt jsem hral sam se sebou tak jsem se od toho fakt nemoh odtrhnout, bylo to vyrovnany az do posledniho kola, na kazdou liznutou kartu jsem se tesil... Samozrejme nenecham prvotni nadseni cloumat mym majestatem a pripadnou recenzi splodim az po nekolika partiich, ale prvni dojem je presne opacny od Stepanova.
Polylux
tak to jsem rad. Rikal jsem si, ze tobe presne by se to mohlo libit.
rbx
Bud tobe dik, je krasne kdyz se produkt setka se svou cilovou skupinou :)
cielova skupina
som dlhorocny fanusik svetov forg.realms a dragonlance, teraz to zacina vyzerat na trosku aktivnejsiu a dynamickejsiu zmenu starsich klasickych schem.Vsetko bolo dobre pre fanusikov, snad to teraz nabere spad, ze to zacne bavit aj nepostihnutych hracov. Roky presadzujem figurgove rpg hry, ale statistika je kruta, ine hry to stale v skupine prevalcuju.Carodejnici z pobrezia konecne hladaju moderny a zaujimavy system, ktory nabazi aj beznych hracov stolovych hier. Je to novy radikalny krok , som sam zvedavy, ako sa podari ...
Tak co?
Furt to nikdo jinej nehraje? RonBones, Descent I, ted tohle... zacinam si v unikatnosti svych deskoherniich preferenci pripadat jako uchyl :)
Po par hrach nadseni stoupa, co me ale skutecne mile potesilo, ze narozdil treba od LotRa (kde jsem uz po trech hrach nutne potreboval vic karet a stavet vlastni baliky) tu ten vlastni deckbuilding, teda predne nutnost kupovani dalsich (ci duplikovani tech jiz vlastnenych) packu vnimam spis jako nepotrebnou komplikaci. A to i potom co jsem prolezl fora na bgg, kde se stavi o sto sest. Ty balicky se mi libi jak jsou, ruznorode, vyvazene, fungujici... a hlavne zatim kazda hra byla ouplne jina. Takovej pocit kompletnosti clovek kolikrat nema ani u "normalnich" her :)
Prvidla
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, zda jsou k této hře někde na internetu pravidla??
ok227
a co treba zkusit BGG, pane kolego? ;)
http://www.boardgamegeek.com/weblink/134740/rules-english-pdf-wizards-of-the-coast
hraní ve 3
Tak jsme konečně vyzkoušeli hraní ve třech, bylo to trošku delší než hra ve dvou (více se táhnou kola protihráčů, ale zážitek parádní. Hráli jsme Cormyra, "Drowy" a nemrtvé. Po prvním "oťukávání" začala nelítostná řež. Po úspěšné likvidaci značné armády Cormyrovců nemrtvími, přistál na bojišti drak Cormyr zničil půlku nemrtvé armády jediným útokem. Nemrtví zničující úder sice oplatili, ale byli rozmetání Drowskými jednotkami, které opatrně vyčkávali. Parádní herní zážitek.
foto zde: http://www.zatrolene-hry.cz/spolecenska-hra/dungeon-command-curse-of-undeath-3001/obrazky/
Cena je relativně příznivá, nejlevnější předmalovaná figurkovka co znám. Figurky i prostředí jsou nádherné. Akorát kolísá kvalita tištěných komponentů (zohýbané karty z výroby). Jediné co mi chybí je větší barevná variabilita prostředí, je jen šedé podzemí a zelená louka. Bílá ledová pláň a žlutá poušť by byli fajn.
Kdybych měl hru shrnout v jedné větě: Taktická karetka/figurkovka s přiměřenou náhodou a rychou přípravou.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Ostrov pokladů
Akt. cena: 860 Kč
Končí za: 19 hodin