Duchové ostrova: Rozervaná země

xxxxxxxxxx hodnoceno 37x (Seznam vlastníků)

Duchové ostrova: Rozervaná země - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Duchové ostrova
Počet hráčů: 1–6
Doporučený věk: od 13 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: kooperativní, strategická
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Fox in the Box & REXhry
Greater Than Games, LLC
Pegasus Spiele
Autoři: R. Eric Reuss
Rok vydání: 2020
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Duch: Vábení hlubokých lesů

Vrozené schopnosti: Opustit společnost kvůli honbě za sny, bod první: potřebné jsou dva žetony elementu Měsíce: Nahraďte 1 průzkumníka za 1 průzkumníka. 

Nerozumím tomu, co mám vlastně udělat?

8.4.2024 22:07:43

To, co se píše. Jasně, mate to, taky jsem se divil, ale je to proto, že na to odkazuje efekt výše. Takže sice reálně situace vypadá stejně, ale pokud jsi 1 průzkumníka měnil za 1 průzkumníka, tak ho pak můžeš přivolat na své území.

Kdybys měl i vzduch, můžeš 1 osadu vyměnit za 2 průzkumníky a pak oba, jednoho z nich či žádného přivolat na své území (tedy to, které s tímto sousedí).

_____________________________________________
· šéfredaktor aktualit, schvalování a správa videí
· mám deskoherní IG kanál www.instagram.com/solo_boardgaming

9.4.2024 00:07:17 | Upraveno autorem (porovnej)

Týká se to stejného ducha (vabení hlubokých lesů), tak se zeptám zde. Hrál jsem za něj poprvé a musím se přiznat, že mi přišel docela silný, bylo to proti Braniborsko-pruské lvl 3. Kolonizátoři se nedostali prakticky k žádný akcím, duch mel přes své vrozené schopnosti skvělou kontrolu ale i ničení. Pak došla silná schopnost na ničení měst a byl rychlý konec. Proto se zeptám na dvě věci, u kterých sice tuším, ale nejsem si úplně jistý.


1) duch má základní schopnost na své kartě, ze na cílové území přidá pustinu a v dosahu 1 zeton zvířat. V dosahu jedna znamená striktně 1? Nebo 0 a 1? Podle pravidel se klonim k 0 a 1.


2) vrozená schopnost kdy mění vesnici na 2 pruzkumniky dále říká, ze je mám přesunout na svá území. To je mužů přesunout úplně kam chci, v jakémkoli dosahu? A ještě každého na jiné? Takhle jsem to aspoň pochopil. Protože dosah vlastnosti se bere na území, které cílim a pak je tam jen přesun na svá území. Takže podle mě kamkoli, kde mám přítomnost.

Za tohohle ducha se hrálo opravdu dobre a přišlo mi, ze to mám celou dobu pod kontrolou, ale jako úplně. Dost mě to zarazi, protože na obtiznost cca 6 si naprosto výjimečně připadám, ze to mám alespon jakžtakž pod kontrolou :). Děkuji za odpověď.

20.5.2024 21:40:09 | Upraveno autorem (porovnej)

@jerryNBK 

1) ano 0-1
2) V originále gather se vztahuje jen na sousední území. A ano můžeš je rozdělit, pokud s tím územím sousedí víc tvých území.

20.5.2024 22:34:46 | Upraveno autorem (porovnej)

@Froggery 

Děkuji za odpovědi. Tudiz jsem si to trochu ulehcil, ale zase ne tolik. Opevnit se uprostred ostrova a tahat to tam. Nehral jsem teda ještě všechny duchy, ale tenhle mi přijde zatim jako jeden z nejsilnějších a zároveň ne úplně těžkej.

20.5.2024 22:51:59

Ja mám otázky k rovnakému duchu: 

1.Ak si počas rastu zvolím zisk 1 žetónu elementu a nevyužíjem ho, tak ho na konci kola vyhodím? 

2. Asi sme to zle hrali, ale keď sa na cieľovom území nachádza 1 osada a 1 prieskumník a vrodenou schopnosťou zmením osadu na 2 prieskumníkov, presúvam teraz 2 alebo 3 prieskumníkov na svoje územie?

12.6.2024 22:18:18 | Upraveno autorem (porovnej)

  1. pokud v kole nevyuzijes, tak odhodis, protože ani elementy ze zahranych karet se do dalšího kola nepřenáší, bez ohledu jestli vyuzijes vrozenou schopnost nebo ne
  2. Pokud vyměníš 1 osadu za 2 pruzkumniky, pak můžeš přesunout na svá sousedici území jen ty dva. 

13.6.2024 06:36:59 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Na Křídlech - Opeřená Oceánie CZ
Na Křídlech - Opeřená Oceánie CZ
Akt. cena: 635 Kč
Končí za: 21 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas