Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Descent: Výpravy do temnot (2.edice) |
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Sadler |
Rok vydání: | 2013 |
Sdílej: |
Stavy, úvodní scénář, stínový drak
-1 Když je hrdina poražen, zůstavají mu všechny zvláštní stavy které měl, než umřel?izzi
1) hrdina neumře, jen je omráčený :) Jinak stavy se při omráčení odhazují.
2) Ne nemohou.
3)Ne, můžeš zatáčet
3b) Ne, útok nemůže být cílený na prázdné políčko, ale pokud jsi útočil na nestvůru tak pak můžeš vést trasu ohnivého dechu přes prázdná políčka.
4) To je ta karta, která musí být vyčerpaná a pak můžeš procházet skrz nepřátelské figurky? Tak pokud myslíš hýbat s ním pomocí Pečetě temnot, tak tu kartu vyčerpat nemůžeš, ale pokud již byla vyčerpaná, tak pasivní schopnost z ní může být uplatněná, takže pak by to šlo (ale je tam nepřátelských a ve chvíli kdy je ovládán Pečetí temnot počítá se jako nestvůra, takže pak může bez problémů procházet skrz jiné nestvůry a díky té kartě i přes nepřátelské figurky což budou v tu chvíli hrdinové). V jiných situacích bych řekl, že pokud nesvolí sám hrdina tak s ním posunout přes figurky nemůžeš - může se rozhodnout že nevyužije pasivní schopnosti karty a ty ho tak nemáš nárok přes nestvůry posunout.
5) Nemusí
Durig> 4 )https://www.google.cz/search?q=descent+Pathfinder+Durik&espv=2&biw=1600&bih=725&tbm=isch&imgil=hrP-E2yGlouDrM%253A%253BwOsWgAgL7Yky6M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.descentinthedark.com%25252F2nd%25252Fcategory%25252Fheroes%25252Fwarriors%25252F&source=iu&pf=m&fir=hrP-E2yGlouDrM%253A%252CwOsWgAgL7Yky6M%252C_&usg=__8dIzuMjpAUwllpnWIZWdg1u3ZLY%3D&ved=0ahUKEwjN3Z-spP7LAhXI0xoKHYf8Bn4QyjcILw&ei=Pj4HV83GKcina4f5m_AH#imgrc=hrP-E2yGlouDrM%3A
Myslel jsem přímo schopnost hrdiny bez placení
2) a žeton přes žeton?
Jinak díky moc - izzi
During> Hero Ability
During each of your move actions, you may move through spaces containing monsters by spending one additional movement point for each occupied space. - izzi
izzi
Aha, tak tam je jasně řečeno, že to je při akci pohyb, efekty, kdy vládce zla přesune hrdinu třeba o 1 či 2 políčka ale nejsou akce pohyb, takže tam určitě ne. A když ho ovládne pomocí Pečetě temnot, tak nemusí tuhle schopnsot řešit, protože může procházet přes políčka nestvůr i normálně jelikož v tu chvíli se počítá jako nestvůra.
Žeton přes žeton - tak pokud je to žeton braný jako žeton (žeton hledání, žeton cíle), nevidím problém, ale pokud je ten žeton přes který se chceš pohnout počítaný jako figurka tak pak ne. Zas v některých scénářích mohou být žetony vesničanů brány jako figurky, tam je pak zas situace jiná, a mohou přes přátelské figurky procházet, pokud není uvedeno jinak. Ale tady výslovně jeden z autorů hry uváděl, že se ty žetony nemohou přesoucvat přes figurky
pohyb
,, A když ho ovládne pomocí Pečetě temnot, tak nemusí tuhle schopnsot řešit, protože může procházet přes políčka nestvůr i normálně jelikož v tu chvíli se počítá jako nestvůra. ,,
Nestvůry mohu procházet přes nestvůry?
izzi
Ano, figurky mohou procházet přes políčka se spřátelenýma figurkama. Takže nestvůry přes nestvůry a hrdinové přes hrdiny.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
The Dark Summer, Normandy 1944
Akt. cena: 720 Kč
Končí za: 21 hodin