nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - Labyrint zkázy

Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2. edice)
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Autoři: Adam Sadler
Rok vydání: 2013
Sdílej: Facebook, Google+

Otázky ke hře

Stavy, úvodní scénář, stínový drak

-1 Když je hrdina poražen, zůstavají mu všechny zvláštní stavy které měl, než umřel?

-2 hned 1. scénář, zajatec goblinů. Mohou žetony vesničanů chodit přes jiné figurky na mapě? V pravidlech se jen píše, že hrdinové mohou chodit přes žetony vesničanů.

-3 Stínový drak. Při aktivaci ohnivého dechu musím vést rovnou přímku od políčka utoku, kudy všudy ohnivý dech jde? nebo ji mohu i zatáčet třeba do U nebo do L?
3b - mohu utočit na prázdné políčko a dechem pak dovést útok, když padne blesk?

-4 Ta nová postava lovce, má schopnost, že může chodit přes políčka nepřátelských figurek. Když vládce zla pomocí nějakého efektu posouvá tímto hrdinou, může jeho abilitu procházet jednotkami taky využít a pohnout se o políčka skrz jednotky?

-5 když je hrdina poražen, musí se vzpamatovávat, když se mu to dané kolo zrovna nehodí?

7.4.2016 22:58:04

izzi

Ano, figurky mohou procházet přes políčka se spřátelenýma figurkama. Takže nestvůry přes nestvůry a hrdinové přes hrdiny.

0 | 11.4.2016 16:02:50

pohyb

,, A když ho ovládne pomocí Pečetě temnot, tak nemusí tuhle schopnsot řešit, protože může procházet přes políčka nestvůr i normálně jelikož v tu chvíli se počítá jako nestvůra. ,,

Nestvůry mohu procházet přes nestvůry?

0 | 11.4.2016 15:53:50

izzi

Aha, tak tam je jasně řečeno, že to je při akci pohyb, efekty, kdy vládce zla přesune hrdinu třeba o 1 či 2 políčka ale nejsou akce pohyb, takže tam určitě ne. A když ho ovládne pomocí Pečetě temnot, tak nemusí tuhle schopnsot řešit, protože může procházet přes políčka nestvůr i normálně jelikož v tu chvíli se počítá jako nestvůra.

Žeton přes žeton - tak pokud je to žeton braný jako žeton (žeton hledání, žeton cíle), nevidím problém, ale pokud je ten žeton přes který se chceš pohnout počítaný jako figurka tak pak ne. Zas v některých scénářích mohou být žetony vesničanů brány jako figurky, tam je pak zas situace jiná, a mohou přes přátelské figurky procházet, pokud není uvedeno jinak. Ale tady výslovně jeden z autorů hry uváděl, že se ty žetony nemohou přesoucvat přes figurky

Upraveno autorem (porovnej)

0 | 8.4.2016 12:49:27

izzi

1) hrdina neumře, jen je omráčený :) Jinak stavy se při omráčení odhazují.

2) Ne nemohou.

3)Ne, můžeš zatáčet

3b) Ne, útok nemůže být cílený na prázdné políčko, ale pokud jsi útočil na nestvůru tak pak můžeš vést trasu ohnivého dechu přes prázdná políčka.

4) To je ta karta, která musí být vyčerpaná a pak můžeš procházet skrz nepřátelské figurky? Tak pokud myslíš hýbat s ním pomocí Pečetě temnot, tak tu kartu vyčerpat nemůžeš, ale pokud již byla vyčerpaná, tak pasivní schopnost z ní může být uplatněná, takže pak by to šlo (ale je tam nepřátelských a ve chvíli kdy je ovládán Pečetí temnot počítá se jako nestvůra, takže pak může bez problémů procházet skrz jiné nestvůry a díky té kartě i přes nepřátelské figurky což budou v tu chvíli hrdinové). V jiných situacích bych řekl, že pokud nesvolí sám hrdina tak s ním posunout přes figurky nemůžeš - může se rozhodnout že nevyužije pasivní schopnosti karty a ty ho tak nemáš nárok přes nestvůry posunout.

5) Nemusí

0 | 8.4.2016 00:14:54

During> Hero Ability
During each of your move actions, you may move through spaces containing monsters by spending one additional movement point for each occupied space. - izzi

Durig> 4 )https://www.google.cz/search?q=descent+Pathfinder+Durik&espv=2&biw=1600&bih=725&tbm=isch&imgil=hrP-E2yGlouDrM%253A%253BwOsWgAgL7Yky6M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.descentinthedark.com%25252F2nd%25252Fcategory%25252Fheroes%25252Fwarriors%25252F&source=iu&pf=m&fir=hrP-E2yGlouDrM%253A%252CwOsWgAgL7Yky6M%252C_&usg=__8dIzuMjpAUwllpnWIZWdg1u3ZLY%3D&ved=0ahUKEwjN3Z-spP7LAhXI0xoKHYf8Bn4QyjcILw&ei=Pj4HV83GKcina4f5m_AH#imgrc=hrP-E2yGlouDrM%3A

Myslel jsem přímo schopnost hrdiny bez placení

2) a žeton přes žeton?

Jinak díky moc - izzi

Vybíráme z aukcí

Crash by Crash (Bourací autíčka)
Crash by Crash (Bourací autíčka)
Akt. cena: 55 Kč
Končí za: 6 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Není zadaná žádná velká herní akce. Přidat novou.

Kalendář všech akcí >>