Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Descent: Výpravy do temnot (2.edice) |
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Sadler |
Rok vydání: | 2013 |
Sdílej: |
Obnovení po vyřazení v úzké uličce
Ahoj, prosím o radu. Již párkrát jsme se nemohli shodnout na trochu bizarní situaci. Velitel nestvůr je vyřazen a nejbližší volná políčka jsou zabraná jak hrdiny, tak nestvůrami. Pán zla si záměrně uspořádá jednotky, tak aby se velitel po vzpamatování zjevil na nejbližším volném políčku, které je ovšem za zády hrdinů. V pravidlech pro vzpamatování je, že se opravdu vzkřísí na nejbližším volném políčku. Herně je to ovšem dost problematické, když úkolem velitele nestvůr je probít se přes hrdiny a takhle mu stačí v podstatě jen zemřít a nechat ostatní nestvůry se přeskupit. Je toto legitimní tah Pána Zla? Nutno podotknout, že hrdinové pak nemají moc šanci jej zastavit.Chilvary
Tak řekl bych že to je v pořádku. Hrdinové musí počítat i s takovou variantou a kdyžtak tomu přizpůsobit hru, navíc velitel po vzpamatování ztrácí zbylé akce, tak mají ještě možnost mu nějak uškodit.
....> Jako rozumím tomu, že dle pravidel je to správně, ale dle logiky příběhu si nedokážu představit, že se poražený nepřítel vzpamatuje za linií hrdinů. Stejně tak naopak. Je to zkrátka nesmysl. A on se vzpamatuje, za jednu akci to ano, ale hrdinové musí počítat s náporem nestvůr zepředu a táhnout velitele za sebou. Což bude trvat celé hodiny v patové situaci. - Chilvary
vzpamatovani velitele> Velitel po vzpamatování může na rozdíl od hrdiny provést ještě svoji druhou akci. - Rask
Chilvary
Tak ono do deskovek realitu nemůžeš nikdy tak úplně tahat, pokud to má nějak fungovat musí tam být principy, které mohou realitě odporovat. Můžeš si vždycky udělat nějaké houserule, ale imho je to pravidlo v naprosté většině případů v pohodě fungující a to, že jednou za čas se dá zneužít, to už k tomu patří, navíc je to veřejně známé pravidlo, při hře s tím mohou kalkulovat hráči na obou stranách. Descent nikdy nebude při hře hráčů proti vládci zla zcela vyvážený, některé mapy jsou lehčí pro hrdiny jiné pro vládce zla, to balancování je všelijaké.
Chilvary
V tomto případě bych Ti takticky poradil tedy velitele nezabíjet hned (aby se Ti nedostal do zad), ale nejprve se soustředit na jeho pomocníky a udělat si místo na jeho vzpamatování se.
Já si to dokážu představit i v realitě - myslíš, že si někoho už sejmul, soustředíš se na boj s jinými a on se nenápadně ti proplíží do zad, kde se zvedne... :-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Harry Potter: Boj o Bradavice
Akt. cena: 800 Kč
Končí za: 4 dny