Descent: Výpravy do temnot (2.edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 498x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Kouzelnická hůl a výbuch

Jak se zaplikuje tato kombinace? Za blesk se může udělit 1srdce jiné nestvůře. Pokud se podaří výbuch - projdou se tedy všechny zasažené nestvůry a od každé se zvolí jiná co obdrží zranění navíc nebo to platí jen na tu co byla centrem utoku.
A podobný dotaz - pokud se výbuch zkombinuje s geomancerovou schopností Žhavé běsnění jsou zapáleny všechny nestvůry zasažené výbuchem či opět jen na co je v centru?
27.6.2015 19:05:53

Lehino
Zranění za hůl uděluješ do určité vzdálenosti od cíle útoku no a cílem útoku byla jen jedna nestvůra, to že měl tento útok efekt výbuch na tom nic nemění, ten jen rozšíří efekt útoku na okolí toho cíle.
Žhavé běsnění funguje jinak, tam samotný útok získá efekt zapálení, a jelikož ten útok zasáhne díky výbuchu větší oblast, tak pak i všechny nestvůry ze zasažené oblasti, které byly zraněny obdrží zapálení.

27.6.2015 22:34:23

Froggery
Takže kdyby tam z blesku bylo třeba 2kové proražení - tak proražení (efekt blesků) funguje jen na původní cíl a na ostatní zasažené jde menší utok?
V tom případě jsme výbuch hráli až doted špatně - víceméně co šlo do původního, to šlo i do ostatních...

30.6.2015 10:55:10

Lehino + Froggery> Podle toho co čtu ve vaší diskuzi, tak mám Lehino taky dojem, že jsme to (potažmo já) hráli doteď nejspíš špatně a útok Runového mága výbuchem jsme vyhodnocovali nesprávně.
Dle Froggeryho odpovědi na ty rozšířená poškození mi vyplývá, že při útoku doplněném o výbuch se veškerá posílení plynoucí z blesků vybijí do nestvůry, která byla jako primární cíl útoku. Ostatní nestvůry, které byly pouze ovlivněné výbuchem jako druhotným efektem, se již brání klasickému útoku bez posilujících účinků, protože ty byly spotřebovány do primárního cíle.
Vyjímku by pak tvořily zbraně a útoky, které mají posílení automaticky, tzn. bez nutnosti blesku a ty by ovlivnily všechny zasažené nestvůry.
Ale třeba si to vykládám mylně a jiný protinázor do toho vnese jiné světlo... - Ero Sennin

Lehino + Ero Sennin
Asi jsme se špatně pochopili, hůl funguje tak jak popisuju jen kvůli tomu že u ní je uvedeno (blesk): Uděl 1 (srdce) další nestvůře ve vzdálenosti 3 políček od cíle...nevím teď jak přesně zní český překlad... no a to že má její útok vlastnost výbuch neznamená že by vzniklo víc cílů, pořád je jen jeden základní na který byl útok veden, ty druhotně zasažené figurky už nemůžete brát jako cíl a využít je pro počítání políček efektu za příval energie u hole. Ale samozřejmě klasické zranění z útoku holí s výbuchem se pořád řeší jak pro cílovou figurku tak pro ty zasažené výbuchem.

Něco jiného je, když je tam
(blesk): +1 (srdce)
Tam se to posílení útoku vztahuje i na všechny figurky zasažené výbuchem. Snad je to takhle srozumitelnější.

30.6.2015 11:47:35 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Zaklínač Starý Svět - MOUNTED EREDIN
Zaklínač Starý Svět - MOUNTED EREDIN
Akt. cena: 550 Kč
Končí za: 8 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas