Descent: Výpravy do temnot (2.edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 498x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Charakter Bojovnik - Rytir

Situacia : Rytier ma nacerpanu plnu unavu (4 slzicky), pouzije svoju druhu akciu na utok proti nestvure - pri utoku padne "blesk" a bez pouzitia blesku nestvuru porazi.
Otazka: moze pouzit kombo typu : za blesk sa zbavi slzy a tu nasledne pouzije na zahratie schopnosti "Postup" (dalsi pohyb a dalsi utok)? Alebo je v tejto situacii nedodrzane nejake poradie krokov, ktore takemuto kombu brani?
19.7.2014 12:22:00

l.ba
Tak tu únavu si vyléčíš během vyhodnocení boje a schopnost Postup se řeší až ve chvíli, kdy jsi porazil nestvůru, takže bych řekl, že to tak můžeš udělat.

19.7.2014 13:26:09

Akcia "presun"
Na karte vlastnosti je napísané "muze se presunout" - znamena to, ze vykona "pohyb", tj. naslapuje na prazdne policka, alebo sa kvazi bezdotykovo presunie a tym padom ho napr. 1) v pohybe nemoze zastavit pasca, 2) nema nanho vplyv teren - lava, jama, voda?

21.8.2014 01:11:47

l.ba
No neprovádí přímo pohyb po jednotlivých polích, takže to co je mezi ním a cílovým polem neřešíš, ale stále platí, že vstupuje na ono cílové políčko, takže efekty, které se dají seslat když někdo vstoupí na nějaké pole se na něj dají použít (třeba ty pasti).

21.8.2014 23:41:47

Presuny vs pohyby
1, rytier získa zvláštny stav "znehybnenia" počas OL ťahu; následne, v tom istom ťahu rytiera vyradí iná príšera, avšak rytier má vlastnosť "Nezdolnost" - predtým ako je vyradený, presunie sa - nie, že "pohne sa", ale "presunie sa" o svoju rýchlosť, zaútočí a je vyradený = môže sa presunúť aj počas stavu znehybnenia?

2, platí hrdinský čin Syndrael "obkolo", tj. postava, ktorá už v tomto kole mala svoj ťah by bola cieľom tohto hrdinského činu, ale táto akcia "pohyb navyše" by sa "ušetrila" do budúceho kola = je to správne výklad pravidiel, alebo sa hrdinský čin vzťahuje len na to dané kolo, v ktorom bol vykonaný?

3, Syndrael má defaultnú vlastnosť, že pokiaľ sa nepohne (rozumiem tomu, že nevykoná akciu "pohyb"), odhodí 2 únavy; pokiaľ by použila výhradne len schopnosti, ktoré jej umožnia sa "prisunúť k inému hrdinovy" a "vykoná presun" (čo asi nie je to isté ako pohyb) = nehýbala sa a teda sa môže zbaviť 2 bodov únavy?

16.5.2015 12:57:10

Přesuny vs. pohyby
Ad 1) zajímavá otázka - rytíř je sice poražen, ale ještě není omráčen, takže o veškeré své stavy ještě nepřišel, takže je stále znehybněný. Může tedy Nezdolností zautočit jen na sousední pole a pak je omráčen, ale z logiky věci se nemůže pohnout ani přesunout. Prostě Overlord to zahrál dobře pokud tě porazil z Dlouhého dosahu či nadálku. V opačném případě by totiž šlo ve stavu Znehybnění zahrát i karty Přísaha cti a Postup a tam už taky asi cítíš, že to není ono. Je dobré se nad tím zamyslet a tolik neslovíčkařit :-)

Ad2) Rozhodně neplatí obkolo, takže musíš hrát nejprve za Syndrael a až poté za danného hrdinu na kterého si přeješ seslat hrdinský čin, aby platil i pro něj.

Ad3) Je tam napsáno nepohne se, tudíž nezmění políčko na kterém stojí. Syndrael je už takhle se svym hrdinským činem rychlá a v kombinaci s rytířem superrychlá a pokud by si ještě vracela unavu i když se přesunuje, tak by to hrubě ohrozilo vyrovnanost. Takže odhodí 2 unavy pokud nezmění políčko na kterém stála na začátku kola.

16.5.2015 15:34:37

l.ba
Ad 1) Může, není to akce pohyb, ale zvláštní schopnost, která mu umožňuje se přesunout až do maxima rychlosti, viz FAQ
When Immobilized, can a figure use skills and abilities that allow
movement not related to a move action?
A: Yes. Any skill or ability that does not refer to performing a move
action may be used while a figure is Immobilized. This includes skills
or abilities that remove a figure from the map and place it in another
space, skills or abilities that allow a figure to move an amount of spaces
based upon its Speed, and skills and abilities by which a figure can gain
movement points.

ad 2) Takhle to nejde, ale i když už má zvolený hrdina v tom daném kole odehrán svůj tah, tak může v tu chvíli provedení vykonat další akci pohyb, je to bonusová záležitost odehrávající se v tahu Syndrael.

16.5.2015 21:29:26 | Upraveno autorem (porovnej)

Lehino
ad 1)Ale ono i tyhle karty ve stavu Znehybnění hrát jde, ani jedna nezmiňuje provedení akce pohyb.

16.5.2015 21:38:30 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Concordia Venus + Solitaria
Concordia Venus + Solitaria
Akt. cena: 1000 Kč
Končí za: 13 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas