nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Dark Elements

Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2. edice)
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook, Google+

Popis hry

Upravit

Teplo vašeho ohně se vytrácí. Posadil ses a prohrábl uhlíky ohořelým klackem. Zvláštní, měsíc je ještě vysoko, ale všechen žár už se vytratil. Během pár minut se probouzejí i ostatní. Posbíráte své pokrývky a podělíte se o zbytky pečeně od večeře, která je bez chuti a nezvykle studená. Pohodíte je do popela a schouleni k sobě ve tmě čekáte na východ slunce. Úsvit však nepřichází.

Tajemný klid visí ve vzduchu, jako by se svět zastavil a vše ustalo ve věčném odpočinku. Když probíráte, co byste měli udělat nyní, objeví se mezi stromy v údolí pod vámi mihotavé světlo. Přehodíte si přes ramena svou výstroj a tiše se vydáte vpřed. Světlo zůstává viditelné, ačkoliv jeho zdroj je stále mimo váš dohled. Konečně přicházíte ke břehu veliké řeky. Její voda je pomalá a temná. Neodráží se v ní ani světlo hvězd. Nenecháváte se odradit svým strachem, berete do rukou zbraň a vkročíte do té vířící temnoty. Váš pohled se stále upíná za světlem. Ačkoliv vám ubývá sil a klesáte pod hladinu, mihotavé světlo nemizí. Voda okolo vás se třpytí a začíná se ohřívatvskutku zvláštní iluze vyvolaná myslí lačnící po vzduchu. Divoce kolem sebe kopete a mácháte rukama – poslední pokus o zachování si života.

Forgotten Souls (Zapomenuté duše) je rozšíření kooperativní hry Descent: Výpravy do temnot (2 edice) pro 1-4 hrdiny. Akce a rozhodnutí Overlorda zde zastupují aktivační karty nestvůr a karty nebezpečí. Vaším úkolem je čelit všem výzvám a nepřítelům a projít světem iluzí, které se před vámi náhodně otevírají vždy v jiné podobě. Herní princip je obdobný jako u aplikace Road to Destiny.

Pro hraní tohoto rozšíření je zapotřebí vlastni základní hru a rozšíření Lair of the Wyrm. Budete v něm čelit čtyřem skupinám nepřátel: Fire Imps a Hybrid Sentinels (z rozšíření Lair of the Wyrm) a dále pak Merriods a Elementals (základní hra).


Příprava hry:

  • Sestavení balíčku průzkumu: Zamíchejte karty průzkumu. Jejich postupným odhalováním se před vámi bude rozrůstat vámi odhlalená část podzemí. Během míchání se připraví tři hlavní střetnutí, která musí hrdinové projít postupně. Zbylé karty se zamíchají a vloží do balíčku náhodně.
  • Příprava tabulky postupu: Na tabulku se s pomocí žetonů zaznamenává váš osud anebo blížící se zkáza. Jejich pozice se mění dle různých efektů. Dále je zde stupnice kořisti, která určuje, kolik karet předmětů můžete zístat za zabíjení nestvůr.
  • Příprava nestvůr: Ty jsou rozmístěny dle pravidel pro jednotlivá herní pole a odhalené oblasti.
  • Sestavení balíčků karet aktivace, nebezpečí, hledání a předmětů
  • Příprava prvního střetnutí: Počáteční karta průzkumu (vstup - označení symbolem)
  • Příprava žetonů: Roztřiďte žetony zranění, únavy, hrdinů, stavů a karet stavů.
  • Příprava hrdinů: Postupujte dle základní hry (myslete na to, že některé efekty cílí na Overlorda, který v této hře nevystupuje).
  • Utrácení bodů zkušeností: Každý hrdina začíná hru s 1 bodem zkušenosti, který může okamžitě utratit za kartu specializace nebo si ho ponechat na později.


Průběh hry:

Hra se skládá z tahů hráčů, v jednom tahu proběhnou tyto fáze:

  • Fáze hrdinů: standardní aktivace hrdinů. Do hry přibývají nová pravidla pro hrdiny:
    • Průzkum: Karty průzkumu jsou odhalovány ve chvíli, kdy hrdina otevírá dveře ze stávající lokace. Dle pravidel se připraví nový díl mapy spolu s nepřáteli, žetony hledání a cílů. Aby hrdinové zvítězili, musí úspěšně projít tři hlavní střetnutí tohoto rozšíření.
    • Kořist: Za zabíjení nestvůr získávají hrdinové žetony kořisti. Při každém dosažení limitu kořisti (daný počtem hráčů) si mohou dobrat karty předmětů, jednu si ponechat a zbylé vrátit na dno balíčku.
  • Fáze vládce zla:
    • Efekty vládce zla: Podle karet průzkumu.
    • Osud: Efekty karet nebezpečí (není li řečeno jinak, uplatňují se ve chvíli, kdy není žádná aktivní karta průzkumu, tzn. všechny byly hrdiny vyřešeny anebo odhozeny). Žeton osudu se v tu chvíli posune o 1 bod (blíže k žetonu zkázy).
    • Aktivace nestvůr: Vykonání dvou možných akcí z těch, které jednotlivým skupinám nestvůr nabízí stávající karta aktivace.


Konec hry:

Hrdinové zvítězí, pokud projdou úspěšně tři hlavní střetnutí a podaří se jim uniknout z temnoty, do které je polapil temný pán Draemor. Pokud se žeton osudu ocitne na stejném poli jako žeton zkázy, hrdiny obklopí nicota a jejich těla se roztříští o vlny temnoty. Pokud vládce zla dosáhne podmínek stanovených posledním ze tří hlavních střetnutí, budou hrdinové pohlceni Draemorem a jejich osud je tak zpečetěn.

Autor: Goodspeed

Vybíráme z aukcí

Nerozbalená Euphoria
Nerozbalená Euphoria
Akt. cena: 350 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Není zadaná žádná velká herní akce. Přidat novou.

Kalendář všech akcí >>