Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 5 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy, Horror |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | REXhry Asmodée Editions CMON Limited Edge Entertainment Game Harbor Guillotine Games Hobby World Portal Games |
Autoři: | Eric M. Lang Rob Daviau |
Rok vydání: | 2020 |
Sdílej: |
Sousedící pole
Chápu dobře, že sousedící pole je jakékoliv přiléhající? I když není spojeno průchodem? Kudy potom zkušený střelec střílí na sousedící pole? Skrze zeď? Je to jen drobnost, ale nechci to hrát špatně. Děkuji.
Pokavaď není propojené, tak není sousedící. Ale třeba sousedící pole je i skrz tunel nebo schody. Když střílíš o 2 pole, tak je jedno, ze cíl je někde za rohem, ale musi k němu vést cesta skrz ty pole
A mohl by jsi mě v pravidlech navézt, kde to najdu……četl jsem jen: Mezi dvěmi sousedícími poli se lze pohybovat jen pokud jsou propojena dveřmi, z čehož mi vychází, že sousedící jsou všechny okolo, ale pohybovat se můžu jen skrze dvě propojené šipky. Samozřejmě z logiky a tematicky dává jasně větší smysl co píšeš, jen bych chtěl mít jistotu. Děkuji.
Na mapě se lze pohybovat mezi sousedícími poli pouze v případě, že jsou
obě pole spojena z obou stran průchody se spojovacími šipkami. Pokud
se průchod nachází pouze na jedné straně a z druhé strany je zeď (nebo
okraj mapy), nelze tímto průchodem nikam projít.
Česká pravidla a zde máš oficiální FAQ adjacency (sousedí) a i tak z logiky sousedící, když je mezi nima zeď by bylo nesmyslné, by jsi mohl střílet/chodit atd. přes zeď atd.
Q: How is adjacency / within X spaces / X spaces away defined?
A: A space is considered to be adjacent, or 1 space away from another, if an
investigator can move from one to the other with 1 move.
A space is considered “within X spaces” or “X spaces away” from another if it is
possible to reach one by moving up to X spaces starting from the other.
The movement can be a move through a door, Staircase/Tunnel tokens or
even an special ability that allows it (IE: Waitress companion from S1-E1).
Note that means that spaces that can’t be accessed are not considered adjacent.
For example, the Vault from S2-E1 “Strange Bedfellows” and the Alien Ship
from Lost Episode 2 “Bright Lights, Big Monsters” are not considered adjacent
or within X spaces from any other space, which, among other things, means
that Marksman can’t be used to attack targets in those spaces. (Note: After the
Vault is unlocked, adjacency to it is treated as normal).
Jj, z logiky věci jasný, z českých pravidel mě úplně ne, ale tvá odpověď vše vyjasnila……díky moc.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Parky
Akt. cena: 901 Kč
Končí za: 3 dny