Caverna: Sedláci z jeskyní

xxxxxxxxxo hodnoceno 311x (Seznam vlastníků)

Caverna: Sedláci z jeskyní - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 7
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: neuvedeno
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: ke stažení
Vydavatelé:
MindOK - logo
Autoři: Uwe Rosenberg
Rok vydání: 2013
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Chyba na desce?

Našel jsem asi tiskovou chybu ve hře.. viz obrazek
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=6141666097816

Poslal jsem to na FB Mindok stránky, ale bez vyjádření mi příspěvek smazali.

!!!Tak se Mindoku omlouvám, příspěvek nesmazali jen se fotka s dotazem přesunula na levou stranu plochy FB. Kde jsem to přehlédl!!!
22.11.2014 14:12:24 | Upraveno autorem (porovnej)

kladivo
Ano, zřejmě se jedná o chybu tisku.

22.11.2014 14:35:46

a co tam
teda má být?

22.11.2014 15:14:50

tajemná
To je asi naprosto zřejmé z toho obrázku - na desce nemají být dvě dřevěné cely s různými náklady, ale jedna dřevěná a jedna kamenná, jak odpovídá destičkám.

22.11.2014 15:28:05

Na desce
by mělo být jednou dřevěná cela a vedle kamenná cela. Je tam 2x dřevěná..

22.11.2014 15:28:17

karel
jsem rozumu mdlého, takže mi to naprosto ani jinak zřejmé není ;-) /hru jsem ještě neviděla, takže použité symboly mi nic moc neříkají/

Kladivo - nemyslím, že by Mindok nijak nezareagoval, to není jejich styl - vyčkej ;-)

22.11.2014 15:36:58 | Upraveno autorem (porovnej)

chyba
Všichni víme, co patří na to políčko...kamenná cela. Popravdě je úplně jedno, co je napsáno na desce, protože je důležité pouze to, aby ta kamenná cela byla v nabídce na desce.... takže nic závažného. Myslím, že se tím nikdo nebude zabývat.

24.11.2014 08:01:41

celyl
Myslím, že to úplně všichni neví. A přestože to není nijak zásadní chyba, nemyslím si, že by to MindOK měl jen tak přejít. Minimálně by bylo slušné hráči poslat zprávu ve stylu "omlouváme se, je to chyba tisku, správně tam patří kamenná cela". Ne všichni pochopí, že tam tu kamennou celu mají dát, i když ta shodná cena je docela nápověda. Jsou např. hry, kde máš více dílků na jedné hromádce, které se postupně zdražují... Takže za mě asi tak.

24.11.2014 09:14:59 | Upraveno autorem (porovnej)

chyba
:KladivoCZ
Ani se nedivím, že ti příspěvek smazali... před Vánoci..., na hru spoléhají, že se bude dobře prodávat; hra stojí dost peněz a každý si rozmyslí, zda si jí koupí, takže si nebudou dělat špatnou reklamu
tím neříkám, že by nebylo od věci to lidem říct, ale nenapadá jinej způsob než ten facebook...

24.11.2014 10:17:41

No spíše
to byl šok když hledáte jeden dílek a nikde není, pak spočítáte počet místností a ten sedí.. Navíc jsem chtěl poslat přítelkyni do popelnice protože jsem si myslel, že to špatně vyloupala :D
no zbytečná panika.

Chybu mají i v manuálu.. tam je taky vytištěná dřevěná cela a překrývá ji kamenná. Jde to sice špatně vidět, ale je to tam. A taky nevím proč nejsou vytištěné obytné místnosti (oranžové) na bodovacím zápisníku.

25.11.2014 00:13:41

ruy

z drobnosti sa sklada vesmir
hm tak toto je pre mna dovod preco hru nekupit
teda minimalne do casu nejakej serioznej erraty

a to bola mojim fakt ze vianocnym favoritom :(

25.11.2014 07:53:53

errata
Errata žádná není a nikdy nebude. Z komponent je vše správně vytištěno, pouze na desce kam se komponenty dávají je překlep, ale jak říkám každému dojde, co tam patří - je to napsáno v návodu ke hře. Na to, jak je to objemná hra, je tohle maličkost a navíc maličkost, která neovlivňuje hru. Např. ve hře Temné znamení je vytištěno 5 karet blbě a má to vliv na hru a to je o dost menší hra.... Takže tak.... Netřeba dělat z komára velblouda.... hra je to hodně zajímavá...

25.11.2014 09:23:35

Chyba tisku
Ano, bohužel se jedná o chybu tisku, která vznikla v jediné části grafiky, kterou jsme nepřipravovali sami, ale připravovali ji přímo před tiskem v Německu. Rozhodně to nijak neruší hru, ta místnost samotná, se kterou se hraje, je v pořádku. Chyba je "jen" na herním plánu, na který se místnosti rozkládají před začátkem hry, takže může drobně zkomplikovat přípravu hry a dál už opravdu nemá žádný vliv. Rozhodně to není důvod proč tuto skvělou hru nevyzkoušet. Zatím si nikdo nestěžoval, že by s tím měl problém ve hře. Pokud tomu tak bude, můžeme se samozřejmě pokusit o nějakou opravu. Ale jediná rozumná možnost je asi nějaká samolepka na ten herní plán.
Dejte mi prosím vědět do pošty kdy a kde vám někdo z MINDOKu mazal nějaké příspěvky a diskuze. Tohle opravdu neděláme a pokud se to stalo, musíme to nějak napravit.

25.11.2014 09:25:57 | Upraveno autorem (porovnej)

samolepka
Určite tú hru vyskúšam. Agricolu máme doma veľmi radi. Samozrejme nie je to veľká chyba, ale troška zamrzí. Určite to však mrzí viac tých ľudí v Mindoku, ktorí hru robili.
Inak s tou samolepkou to nie je zlý nápad. Najlepšie by bolo keby takú samolepku celej miestnosti pribaloval Mindok ku novým hrám.

25.11.2014 10:08:48

Samolepka od MINDOKu?
Úžasný. MINDOK trpaslíci level 15 už vyrazili na výpravu do všech obchodů a prodejen aby do zafoliovaných krabic v regálech samolepku doplnili. A do případného dotisku (který tedy stejně nebude, protože hru s tak vážnou chybou si stejně nikdo nekoupí) to samozřejmě neopraví tak aby ta deska byla správně, ale budou tam i nadále přikládat samolepku.

Teď vážně: nevíte někdo o nějaké hře zcela bez chyb?

Tak teď už opravu vážně: ta tisková chyba je pro hru naprosto nepodstatná, jedině úplně začínajícího hráče který louská pravidla poprvé a sám to může zmást, že nebude vědět kam položit jeden žeton při přípravě hry (ve skutečnosti po minutě přemýšlení usoudí, že to je nepodstatná tisková chyba a položí žeton na to jediné volné místo, které mu zbylo).

25.11.2014 10:25:21 | Upraveno autorem (porovnej)

Mazani na FB
Kladivo, dne 22. 11. je na FB stránce Mindoku příspěvek s upozorněním na chybu od jednoho člověka. Pravděpodobně to budeš ty. Je tam i odpověď od MindOKu ze stejného dne :-)

Problémem může být zobrazení mezi příspěvky na stránce, které já třeba mám v levém sloupci, kde se to pak může ztratit.

25.11.2014 11:44:36

Nekoupit?
Níže rozvinutá diskuze mě, přiznávám, hodně překvapuje. Jasně, že je nepříjemné, když dojde k jakémukoliv překlepu, ale zde, jak jsem pochopil, je překlep nepodstatný a neovlivňuje nijak hru. Oprava komponenty mi připadne v tomto případě zbytečná, chyba není na kartičce místnosti, ale pouze na ploše, na které je místnost v úvodu umístněna. Chybně vytištěný text je tedy zakrytý a po odkrytí nepodstatný, protože místnost je někým postavena.
Jako důvod nekoupení hry mi tudíž chyba nepřipadne, a celá diskuze mi s prominutím připadne jako zbytečné rýpaní v (no víte v čem :))
Mindok se prostřednictvím Poga omluvil a kdo chce hru skutečně hrát, si jí pořídí i přes tuto diskuzi.

25.11.2014 12:08:31

chyba
Škoda, že nás politici naučili, že nikdo za nic nemůže a nezodpovídá. Trochu nechápu v čem je problém. Někdo udělal chybu, někdo za ni zaplatí. Hotovo a vyřešeno. Celý nový tisk je kvůli téhle nepatrné chybě blbost, ale udělám ty nálepky, rozesílám je všem, kdo si hru koupili a zažádají o to a to vše na náklady toho, kdo za to může. Jako když můžu být já pojištěný proti škodám způsobeným zaměstnavateli, tak proč nemůže být i někdo jiný. A jestli chybu udělal číňan nebo němec, tak snad mám ve smlouvě ošetřeno, že za chyby platí ten kdo je udělá ne?
Každopádně souhlas, že ta chyba je malá a není to důvod pro nekoupi.

25.11.2014 12:33:31

nalepka
Právo sem právo tam... to nic nevyřeší. Vždy pomůže dobrá domluva a slušný přístup. Chyby dělá každý a tohle se stát muselo (už jsem z hlediska pravděpodobnosti a statistiky...).
Ten nápad s tou přelepkou není špatný nápad, MINDOKu to žádný obrovský náklady neudělá a naopak udělá dobré jméno na poli stolních her.

25.11.2014 15:29:27

Prelepka
Kam si muzu napsat o samlepku? Hru dostanu pod stromecek :P

Na BGG maj fotku anglickyho, je to stejna cast desky? Maj tam totiz jen 2x simple dwelling, tak mozna proto to prelozili 2x stejne a jinak nez mindok prelozil herni material

http://boardgamegeek.com/image/1824524/caverna-cave-farmers?size=large

28.11.2014 20:59:06 | Upraveno autorem (porovnej)

Chybna doska
Taky skandal! Ako si to Mindok mohol dovolit? Dokonca aj ine jazykove verzie! Podla mna je hra uplne nehratelna, treba spisat peticiu a vsetky hry im treba vratit, pockat na reprint aj s ospravedlnenimj vyrazenym zlatymi pismenami!
Ale vazne. Smejem sa z komentov typu, tuto hru si nekupim, lebo bla bla bla. Nestacim sa divit. Niektorym to tu s prepacenim dobre .. Hra je absolutne hratelna, v pohode by stacilo ludom, co maju IQ mensie, ako 80 prepisat iba nazov, suroviny su v poriadku. Myslim, ze aj cvicena opica by urcite prisla na to, ako treba roztriedit dieliky. Ludia, stavaju sa aj horsie veci a ked nejde o zivot, ide o hovno!
Howg.

29.11.2014 07:41:01

ruy

btw.
Ten prispevok o nekupovani je tu len jeden ~ ten moj...
Uprimne ma mrzí ze debata nabrala spád aky nabrala...

29.11.2014 23:51:08

Ruy
Ved nic v zlom, len ta ubezpecujem, ze ide o uplnu banalitu, kludne si tu hru kup:-)

30.11.2014 08:28:46

Samolepka
No pokud by Mindok udelal samolepku, tak klobouk dolu. Myslim, ze by to dost perfekcionalistu uvitalo a vsichni by zili spokojene...
Vim, ze takto se resil treba tiskarsky sotek u rozsireni k Zachranarum (zetony dveri) a bylo to uplne v pohode. Samolepky dorazily, nalepil jsem a je to.

30.11.2014 12:03:34

chyba na desce ražba štol
Našel jsem závažnější chybu. Na plánku pro 1 - 3 hráče se májí přidávat na ražbu štol 2 kameny, na plánku je přidávání jednoho kamene :-(

Zkontroloval jsem to dle originální zahraniční verze a v návodu jsou taky 2 kameny...

Bohužel... tahle chyba mi vadí dost, páč je to na plánku pro 1 - 3 hráče, který používám stále..... :-(

30.11.2014 13:38:57

ražba štol
Omlouvám se, je to správně... na desce pro 1 - 3 hráče se doplňuje 1 kamen.

30.11.2014 13:55:12

Vybíráme z Bazaru

Warhammer 40k Dice Masters a rozsireni
Warhammer 40k Dice Masters a rozsireni
Akt. cena: 1111 Kč
Končí za: 4 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas