Břink! Ve vesmíru!

xxxxxxxxxo hodnoceno 131x (Seznam vlastníků)

Břink! Ve vesmíru! - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 13 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: desková hra, karetní hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: REXhry
Dire Wolf Digital
Lucrum Games
Renegade Game Studios
Autoři: Paul Dennen
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Rozšíření?

Rexíci, jak se hře daří? Můžeme počítat s nějakým rozšířením?
30.12.2020 10:06:55

Rozšíření
Tak to by mě také zajímalo...
Vzumm

22.3.2021 09:35:14

..
Letos ne, v druhé půlce roku snad pro klasický Břink. Nestíhají.

22.3.2021 11:30:34

Čerstvé vyjádření je, že klasický břink se lépe prodává a proto se orientují na něj. Uvidí se jak s prodejem Břink ve vesmíru pohnou nadcházející vánoce. 

10.10.2021 23:20:01

Já to vyřešil obaly s černými zády od Tlamy, jsou luxusní do ruky a kombinuju teď český základ s anglickými rozšířeními. Kvůli logu na zádech to jinak nešlo a anglický základ se mi kupovat nechtělo když sem měl český. 

10.7.2022 08:55:30

Už několikrát se Aneken nechal slyšet, že tomu vesmírnému se nedaří tak jak očekávali (a tak jako klasickému), takže s rozšířením radši počítat nemáme :( 

11.7.2022 11:05:24

Já se v tom teda nevyznám, ale přijde mi, že pokud při uvedení CIS už existuje klasický Clank s několika rozšířeními, tak tím, že aspoň jedno rozšíření pro CIS neslibim hned na začátku, tak tu hru víceméně pohrbivam. Ostatně i jiné hry český vyjdou rovnou s rozšířením, protože vyjít samostatně, tak se rozšíření nevydá. 

11.7.2022 14:25:53

Ano, hru v podstatě pohřbíváš, ale pokud vydáš i rozšíření, které si nikdo moc nekoupí tak pohřbíváš sebe jako vydavatele. Nevíš, kolik toho prodáš, a koupit hru za 1200,- nebo hru s rozšířením za 2000,- když nevíš jestli tě to bude bavit, to už si jako příležitostný hráč rozmyslíš. 

Ano, taky mám CIS a s**e mě, že ve stejném jazyce si k tomu asi nic nepořídím, ale z obchodního hlediska se rexíkům není čemu divit. 

11.7.2022 15:54:54

Ano, to je samozrejme pravda. Jenze jde o to, ze tyto hry si vicemene primo konkuruji. Ja to beru tak, ze ve vydani kazde hry je nejaky ten risk. A rozhodne nemam s tim ty zkusenosti, co maji Rexici. Nicmene mi prijde, ze CIS vlastne ani moc nedali sanci, byt u nas pry vice tahnout fantasy motivy nez ty vesmirne. Mozna misto CAS mohli usetrit cas prekladatele a vydat neco jineho. :-) To dilema nakupujiciho prece muselo byt jasne od zacatku. Za sebe bych bud hru nevydal, a nebo ji natiskl uz rovnou s jednim rozsirenim, tim snad usetril i nejake ty penize na doprave atp.. Tahle situace mi proste prijde, ze stredni (opatrna) cesta proste nema smysl, prave z toho obchodniho hlediska. No proste bych to udelal lip, o tom zadna. :-D :-D

11.7.2022 18:27:29 | Upraveno autorem (porovnej)

Asi nerozumim obecne pristupu “bez rozsireni to nema cenu”. Kdyz pominu kickstarter, tak hry bezne vychazeji jako zaklad, jako zaklad jsou dobre/uspesne, a tak autor udela rozsireni. Prijde mi divne si pak myslet, ze zaklad je “odpad”.

 

Taky bych byl rad za rozsireni k vesmirnemu Brinku, ale prijde mi super i jako zaklad. Ma vyrazne lepsi znovuhratelnost nez jeho starsi fantasy braska.

12.7.2022 18:28:25

@Houp Podsouvas zde lidem do ust neco, co nikdo nenapsal (odpad). Nikdo zde kvalitu hry nehodnoti a netvrdi, ze to “nema cenu”, zde se diskutuje “obchodni strategie”. Nekteri (napr. ja) snazi upozornit na vcelku zjevny fakt, ze pokud nekdo voli mezi dvema temer stejnymi hrami, pricemz k prvni je kupa rozsireni a ke druhe zadne nevyjde, je evidentni, ze preferovana bude varianta prvni, cimz se rozdil v prodejnosti pouze zvyrazni. Urcite existuji lide, kteri si koupi CIS a budou spokojeni. Nicmene urcite take existuji lide, kteri si radi ke hram koupi i rozsireni.. a tito lide zde maji jen jednu moznost volby. Nicmene to bych pouze opakoval to, co je jiz napsano…

12.7.2022 19:09:07

@kkaarr "Za sebe bych bud hru nevydal, a nebo ji natiskl uz rovnou s jednim rozsirenim"

Nevim, jak jinak vnimat tohle tvrzeni nez jako “zaklady her mi neprijdou dost dobre, samy o sobe je nema smysl vydavat"

13.7.2022 01:11:28 | Upraveno autorem (porovnej)

@kkaarr Tak CIS má trochu jinou cílovou skupinu než klasický Clank! Ani s rozšířeními se nedostaneš na stejnou úroveň náročnosti. Určitě existují lidé, kteří si CIS nekoupí, bo není rozšíření. Je jich tak 10 ;-)

13.7.2022 01:13:53

@Houp No bohužel to chápeš špatně, ale to je asi spíš o (ne)ochotě na tvé straně. Já bych právě hru vytiskl rovnou i s rozšířením, právě protože je dobrá a abych dal najevo, že hře věřím a má smysl do ní jít. Nerozumím údivu, že klasický C se lépe prodává.. Jistě, IMHO to ani jinak být nemohlo a je to stejné jako Settlers vs Settlers Vladcove severu. Jsem rád, ze ji Rexici vydali a já ji mám, ale stejně tak věřím, že současný přístup se podepsal právě na absenci rozšíření. 

13.7.2022 12:31:53

@UmmA zajímavé, asi mám extra bublinu, protože 4 takové mám okolo. Ten rozdíl není tak markantní, aby pro ně mělo smysl mít obě, raději se přiklonili k C s tím, že není tak náročný a je přístupnější dětem či nehracum, existují k němu i rozšíření a jako pokročilejší hru si koupí úplně něco jiného, kde mají možnost dalších rozšíření.. Ale nechci tu vést off-topic diskuze. Pěkný den přeji. 

13.7.2022 12:36:04

@kkaarr moc zde do diskusí nepřispívám, ale cítím morální povinnost se vydavatele (i vydavatelů obecně) zastat. Bohužel internet je lehce anonymní a nemohu posoudit Vaše znalosti obchodních procesů okolo vydávání her a vlastně i obecně obchodu, ale zkusím několik obecných paradigmat, zkušeností a mých názorů:

A) podnikám proto, abych měl zisk !!!

  • tedy občas mohu a musím zariskovat a investovat do něčeho čemu věřím, že to bude prodejní pecka, nebo protože se mi to líbí a já na to mám love = volné prostředky. No a když na té jedné věci prodělám, tak mě to nepoloží.

B) zkušenost z oboru a znalost trhu

  • jak subjektivní zkušenosti s chováním zákazníků, tak tvrdá data. Když je nemám, tak si jen “myslím a přeji”. Osobně vycházím z předpokladu, že tuzemští vydavatelé již historickou zkušenost mají a pak se vracíme k bodu A.

C) velmi osobní reakce na Vaši bublinu - to myslíte vážně 4 osoby ve VAŠEM OKOLÍ :-O (zde velmi neslušně poukazuji, že opravdu stavíte na názorech ve Vaší úzké sociální bublině, jejichž názor mohl být navíc ovlivněn názorem Vaším).

D) říkejme vydavatelům, co chceme a myslím, že někteří ocení informace o co je mezi kupujícími zájem (byť i zde na ZH je to dle mého jen úzká skupina). Zpětná vazba i nepříjmená je velmi cenná (pokud jsem ochoten si z ní něco vzít). Tedy pokud jsem byl k Vašemu smýšlení kritický, tak samotné myšlence napsat Váš názor dávám deset hvězdiček z pěti. :-)  Líbí se mi mi i to, že navrhujete nějaké řešení (jestli je proveditelné, smysluplné musí zhodnotit sám vydavatel, ale teď už u dalších her).

E) ani já nemám patent na rozum, takže nechť si laskavý čtenář body se kterými nesouhlasí, nebo jsou úplně mimo mísu vyšktne a spravedlivě ignoruje. :-) 

hezký den všem co to dočetli až sem ;-)

13.7.2022 14:02:09

@meed007 Promin, ale mohl sis ten dlouhy elaborat usetrit, pokud by sis pozorne precetl diskuzi, na kterou reagujes. ;-)

Netreba ze vydavatelu zastavat, nikdo je nenapada, neurazi, nezpochybnuje jejich pravo vydat hry, ktere sami chteji. Pouze zde zaznel nazor, ze jejich zvoleny pristup muze do jiste miry determinovat “neuspech” CIS. Nicmene jsou to osobni nazory a obecne jsme vsichni Rexikum vdecni za praci, kterou delaji.

A) O tom to je. Nekdy muzes byt opatrny a nekdy muzes riskovat ci prodej nejak podporit. Ostatne reklama jako takova jsou penize, ktere vynakladas s nadeji, ze se ti vrati na vyzsim prodeji. Stejne by mohl fungovat prislib aspon jednoho rozsireni.

B) To jen reprodukujes to, co uz v diskuzi zaznelo. Nicmene ackoliv oni tvrda data maji, stale jsou situace, kde vydana hra (navzdory uvadenym kvalitam) proste nema prodejnost dost vysokou na to, aby melo smysl jit do rozsireni. Duvodu muze byt mnoho. Opet, zde jsem si pouze dovolil prezentovat nazor, ze jisty podil na “neuspechu” CIS muze mit i “konzervativni” pristup Rexiku samotnych, ostatni to neni jediny takovy pripad (napr. jiz zmineni Settlers). Nicmene je to jen muj nazor, nikde netvrdim, ze to tak musi byt! Na druhou stranu, treba v pripade “Cthulhu: I smrt může zemřít” vydavaji s hrou rovnou i nekolik rozsireni, pritom hra samotne neni dvakrat levna. Zjevne tedy oba pristupy jsou Rexikum vlastni. Mozna by se i Cthulhu prodavalo hure, pokud by zadna rozsireni k dispozici nebyla.

C) Reagoval jsem na UmmA, ktery s nadsazkou pise, ze lidi, co si nekoupi CIS kvuli absenci rozsireni je asi 10. Ostatne z meho prispevku je reakce na ten jeho komentar patrna, nicmene to uz bychom se vraceli k onomu “pokud by sis pozorne precetl diskuzi, na kterou reagujes…”.

13.7.2022 15:13:10 | Upraveno autorem (porovnej)

@kkaarr Ale klasický Clank! se prodává i v originále lépe než CIS. Tomu také odpovídá počet rozšíření. Zároveň nevím, jestli jsi CIS hrál, ale ten prostě to rozšíření tolik nepotřebuje, je mnohem variabilnĕjší. Navíc aby dobře fungoval, tak ten balík nemůžeš moc nafukovat,proto doporučují hrát pouze s 1 rozšířením.

13.7.2022 22:26:37

No jo, jenže v tom hraje roli i mentalita nakupujících, oni často tu hru kupují, aby si ji teprve zahráli, ne proto, že ji už hráli. Větší prodeje dělají až lidé, co o hře mají spíše povrchní informace a rozhodují se více impulsivne. 

13.7.2022 22:53:33

Vybíráme z Bazaru

Comanchería+ insert od Hermana+obalené karty
Comanchería+ insert od Hermana+obalené karty
Akt. cena: 1300 Kč
Končí za: 4 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas