nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Běsnění Drákuly

Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Horror
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Autoři: Frank Brooks
Kevin Wilson
Stephen Hand
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Pravidla hry

Můžete prosím někdo vložit pravidla hry, abych se mohl podívat na ně a mohl upravit pravidla hry Fury of Dracula, kterou již mám. Děkuji.

5.2.2016 15:22:36

@hracik

No predstav si, že otázky, ktoré máš Ty bude mať aj niekto iný. Kde ich rýchlejšie nájde? V jednom vlákne, ktoré bude mať 10 strán alebo pri otázke s výstižným názvom napr. Připravený účinek alebo Akce lovcu a apod. Ak sa niekto na danú vec pýtal, tak to rýchlo ostatní nájdu a pri danej otázke sú odpovede len k danej veci (väčšinou). Preto som Ťa o to prosil. Viem, že je pohodlnejšie spísať všetko do 1 vlákna, ale ak si dáš trošku námahy a rozdelíš to, výrazne tým pomôžeš ostatným do budúcna :).

10.10.2016 09:06:09

hracik

Neber si to osobně. Jde o to, že časem tady ty tvé dotazy zapadnou a může se najít někdo, kdo bude řešit stejný problém.
Pak je lepší, aby ty dotazy byly odděleně v sekci dotazy, kde se dají poté jednodušeji najít.
Navíc je to i pro tebe příjemnější, protože když na tvůj dotaz někdo odpoví, přijde ti přes PM upozornění. ;)

10.10.2016 09:06:01

acedrac

Ohleduplný k ostatním? Nějak jsem nepochopil, čím jsem se provinil. Někdo zde založil 3 vlákna na pravidla, tak jsem do jednoho dal své dotazy. Nikdy nevím, jestli se chci dotazovat, nebo diskutovat....Jinak děkuji, že mi chceš v jiné sekci odpovídat, ale již mi bylo vše vysvětleno Yedle, kterému znovu děkuji. Příště bude možná lepší, když se v otázkách dotážu, kam se konkrétní vlákno hodí a zda se jedná o dotaz nebo diskusi a které ze 3 vláken použít :)))

10.10.2016 08:21:44

@hracik

Prosím, buď ohľaduplný aj k ostatným a zakladaj tieto otázky do sekcie Otázky pekne jednu po druhej alebo nejak tematicky, napr. viac otázok ohľadom nejakej fázy. Lebo takto v jednom z toho bude jedno nekončiace a neprehľadné vlákno. Rád Ti na nich v Sekcii otázky odpoviem ;-).

Upraveno autorem (porovnej)

9.10.2016 20:39:12

uf

Nemám českou verzi, takže snad chápu, čeho se dotaz týká.

Když je karta lokace se setkáním vytlačena z cesty, tak se vyhodnotí mature efekt (zřejmě překládáno jako připravený účinek). V případě upíra se tím ještě odstraní karty z cesty na pozici 6,5,4. Z těchto lokací mature efekt nevyhodnocuješ. Vlastně tak smažeš stopy a lokace si vezmeš zpět do zásoby, setkání odhodíš bez odhalení a bez efektu. Drákula tak nemůže ve třech městech za sebou nechat tři upíry a bum konec hry.

9.10.2016 14:17:38

příprava

Prosím o vysvětlení věty příprava str 11:pokud je během Drakulovy fáze úkryt odebrán z Cesty, může Drakula připravit libovolnou kartu střetnutí v tomto úkrytu tak,že vyhodnotí text "připravený účinek "...např. na pozici 6 je bezohledný upír, takže ho odhalím, vyhodnotím připravený účinek, který znamená také že uvolním úkryt 4,5,6 takže z těchto míst stáhnu lokace, které neodhalím, ale z každého místa vyhodnotím jeden připravený účinek události, když tam je? Nějak nerozumím tomu "pokud je úkryt odebrán z Cesty "...je to myšleno jen když Drakula vyklízí pole 6?

9.10.2016 14:01:58

upiri

S upírem se bojuje hned, pokud se Drákula rozhodne pro přepadení (ambush) a nebo při akci lovce průzkum (search), kdy objeví upíra.

7.10.2016 22:42:14

aha

Díky,všechno celkem logické, jen jsme se při hraní dohadovali tak jsem si to chtěl ujasnit. To, že boj na Drakulu začíná až z úsvitem nebo soumrakem mi úplně uteklo. Platí to i pro boj s upíry v úkrytech? Nebo tam se boj spustí ihned?

7.10.2016 21:52:43

tradyda

1) Nejdříve dobereš karty a poté odhodíš na handlimit.
2) Speciální akce lovce je například u Miny, že se může zeptat Drákuly, jestli je v nějaké oblasti a Van Helsingova možnost měnit karty událostí.
3) Jasně, že musí být spolu. Už si viděl doktora léčit rány na dálku? :)
4) Odhalí jen kartu destinace, ne tranzitní města - je to stejné jako u vlakové dopravy.
5) Buď je Drákula šílenec a naběhne na více lovců najednou a pravděpodobně zdechne. Nebo se na něj musí lovci sesypat. Prakticky to proběhne tak, že jeden lovec vstoupí do města s Drákulou, ten se odtajní a ostatní tam přicestují. Boj probíhá až za soumraku / při rozbřesku ne ihned po odhalení.

Lovu zdar!

7.10.2016 21:16:29

další dotazy

1.Když má lovec na ruce 3karty předmětů/ událostí, může zahrát akci zasobení a dobrané karty vyměnit za karty v ruce? 2.Speciální akce: ...lovec provede speciální akci na svém listu postavy, u níž je napsáno, že může být použita jako akce. ..na žádné kartě nic napsáno není, kdy a jakou akci z karty lovce lze použít? 3.Akce dr.Johna Sewarda: když ty nebo jiný lovec odpočíváte ve městě, tento lovec vyléčí 2zranění místo 1:...musí být tito lovci ve stejném městě jako je dr.Seward? Na kartě to není uvedeno. 4.Karta události: Pocit nebezpečí: lovec se může pohnout až o tři města po silnici. ...musí Drakula odhalit všechny města, kterými lovec projede? 5.Po první hře mi připadá, že dostat Drakulu jedním lovcem je téměř nemožné. Vůbec jsme nepřišli na to,jak bojovat s Drakulou s více lovci najednou? Protože když v se v lokaci setká lovec s Drakulou je ihned boj a pochybuji, že by Drakula vjel dobrovolně do města, kde na něho čeká více lovců. ..takže jak dosáhnout situace,kdy v jedné lokaci bude více lovců s Drakulou? Možná jsem něco přehlédl v návodu, děkuji za rady.

7.10.2016 17:22:42

hracik

1) ano, poprvé se dá jen karta lokace
2) nedostane zranění
3) kartu si vezme lovec zpátky do ruky po zahrání jiné karty - příští kolo

28.9.2016 21:49:04

ještě jeden a asi ne poslední

Když dá lovec do boje kartu například pistole, není na ní napsáno, ze se má odhodit, ale není to žlutá karta boje: můžu ji nechat v boji a příští kolo si ji vrátit na ruku? Nebo ji po boji odhodim a du ruky se vrací jen karty se žlutým pruhem?

28.9.2016 21:03:21

dva dotazy

Jen pro vyjasnění:
1.K první kartě lokace, kterou umisťuje Drakula nelze připojit kartu střetnutí, to lze až od druhé lokace?
2.Když se Drakula přesouvá z přístavu na moře utrží dvě zranění, když z moře na moře utrpí jedno zranění. Dostává Drakula zranění i při přesunu z moře do přístavu? Díky

28.9.2016 19:48:38

to MerggieMan

Samozřejmě nemusím mít obě, ale dracula mne ba a tak si myslim, že pořídim domu i tuto variantu. Jistě, nejdřív ji otestuji a pak se uvidí.

6.2.2016 14:58:41

souboj

Bylo by možné kooptovat ze třetí verze do druhé pouze bojový systém? To je věc, která se mi ve druhé verzi moc nelíbí (a určitě nejsem sám).

6.2.2016 14:24:04

ako potrebovať obe verzie?

nemusíš ich mať predsa obe. veď možno sa ti nová verzia ani nebude páčiť. sú to proste rôzne hry. :)

6.2.2016 12:47:29

to chceš říct,

že potřebuju obě verze?
To mi dělají naschvál, porád jsem se uklidňoval, že mám počeštěné karty a tak běsnění vynechám.
To bych se po

6.2.2016 12:05:49

druhá a třetí edice

Řekl bych, že hrát druhou edici podle pravidel třetí nejde. Je upravený bojový systém (nejsou kostky, karty fungují jinak). Na vlak potřebuješ lístky. Kola se počítají jinak. Máš jiné počítadlo Drákulova vlivu atd.

5.2.2016 21:16:31

oficiální stránky

https://www.fantasyflightgames.com/en/products/fury-of-dracula/

5.2.2016 15:43:26