Arkham Horror - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 8
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Nexus
Autoři: Kevin Wilson
Richard Launius
Rok vydání: 2005
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Ewo

Zaseknutý vo Vonkajších Svetoch

Situacia: jedna moja postava vošla do Yuggoth vonkajšieho sveta, o kolo neskor cez ten isty portal vošla dalšia postava. Prva postava z neho úspešne vyšla aj ho zapečatila. Druhá postava ostala zaseknutá vo vonkajšom svete(pohyb nemože vykonat a dookola rieši stretnutia vo vonkajšom svete, naštastie to bola Glorie, tak sa tam vyliečila, získala požehnanie, nejaké stopy, kuzlo a bežné a vzácne predmety :).
Potom si potiahla event presun sa do akrhamu, tak sa presunula na lubovolne poličko Arkhamu.
Urobil som to spravne?
1. Mohla druha postava vojst do toho isteho portalu?
2. Ostala tam zaseknuta, kedže v Arkhamu nebol žiaden iny portal čo by spajál s Yuggoth?
3. Ked potiahnem event ktory končí.. vrat sa do arkhamu, možem sa vratit na akekolvek políčko?
4. možem po takom to vrateni uzavriet branu?
5. ak sa vratim z vonk sveta pomocou kuzla, možem uzavriet branu? vraciem sa na povodne miesto brany alebo opat, na lubovolne policko v Arkhame?
Dakujem za pomoc

23.10.2020 14:08:40

Ewo
1) Mohla
2) Ne, pokud tu ve chvíli, kdy by měla vyjít z Vnějšího světa zpět do Arkhamu žádná taková brána není, tak jde místo toho do Ztracen v čase a prostoru.
3) Ne, vracíš se na bránu odpovídající vnějšímu světu ve kterém se nacházíš, pokud tu taková není, jsi Ztracen v čase a prostoru.
4) Ano, získáváš žeton průzkumu a můžeš bránu zavřít.
5)Ano, získáváš žeton průzkumu a můžeš bránu zavřít. Vracíš se na bránu odpovídající vnějšímu světu ve kterém se nacházíš, pokud tu taková není, jsi Ztracen v čase a prostoru.

23.10.2020 14:30:40

Ewo

ešte jedna situacia
Dakujem za odpoved, ešte jedna situácia:
Prvý vyšetrovateľ sa vráti z vonkajšieho sveta do arkhamu, tam svoju fazu pohybu skonči. Ide druhy vyšetrovateľ, ten je v Arkhamu a pride k prvemu vyšetrovatelovi na poličko brány a predá mu starodávny symbol, alebo predmet z ktorého sa može stat stopa. Ide fáza stretnutia, prvý zapečatí bránu a končí svoju fázu stretnutia, tak ide druhý, ktorého už brána nevtiahne, lebo tam nie je a tak vyhodnotí stretnutie v danej lokácií normálne... Chápem to správne?

Podotázka, ak sa vrátim z vonkajšieho sveta a sú tam príšery, nemusím s nimi bojovat, ale možem a hned? Ak som sa rozhodol bojovat tak musím so všetkými, alebo možem niektore odignorvat a vysporiadat sa s nimi až pri dalšom pohybe?

23.10.2020 15:38:41

Ewo
Ano, chápeš to správně.

Co se týče podotázky, můžeš se rozhodnout s nimi bojovat a provádíš to hned po vyjití z brány. Pokud se rozhodneš bojovat, můžeš si vybrat s kterými budeš bojovat a zbytek ignorovat až do další fáze pohyb.
Jediná vyjímka je v případě, že se vrátíš díky kartě střetnutí ve vnějších světech nebo kartě mýtu, vracíš se totiž mimo fázi pohyb a tedy nestvůry neřešíš (řeší se jen ve fázi pohyb), poté v příštím kole je ve fázi pohybu už musíš povinně nějak řešit.

23.10.2020 15:50:53

Vybíráme z Bazaru

Rat Hot
Rat Hot
Akt. cena: 100 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas