Arkham Horror - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 8
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Nexus
Autoři: Kevin Wilson
Richard Launius
Rok vydání: 2005
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Přesun a pobyt v Jiných světech

Ahoj,
moje otázka se týká hlavně případu, kdy při se při střetnutí v Arkhamu objeví v lokaci brána. Pak podle pravidel (a případně FAQ) je detektiv vtažen do brány a zpožděn. Co se mi na tom nezdá je, že takto detektiv absolvuje 3 střetnutí v jiných světech místo dvou. První hned v kole, kdy se tam propadl (u zpožděného detektiva jsem nenašel informaci, že by neabsolvoval střetnutí). Pak v příštím kole (stále v první půlce, ale již nezpomalen). A do třetice v po přesunu do druhé půlky.

V pravidlech jsem nenašel zmínku o zpoždění při tomto propadnutí (smysl dává a v pravidlech je popsaná pouze varianta propadnutí a zpoždění ve fázi mýtu), je to pouze v oficiálních FAQ.

Přehlédl jsem něco? Předem děkuji za odpověď.
31.7.2015 13:16:06

schidlo
Je to tak jak píšeš, to má za to, že se motá v nestabilní lokaci ;-) Mrknul jsem teda i do pravidel, kde to je a měl bys to najít na str. 9 těsně před odstavcem Fáze 4: Střetnutí ve Vnějších světech (koukám do anglických, česká po ruce teď nemám).

Important: If an investigator is drawn through a gate
that appears as a result of an encounter (such as “A gate
appears!” or “A gate and a monster appear!”), then he is
delayed, just as if he had been drawn through a gate in
the Mythos Phase.

31.7.2015 14:08:03

Vybíráme z Bazaru

Bluff (Perudo, Liar's dice)
Bluff (Perudo, Liar's dice)
Akt. cena: 450 Kč
Končí za: 23 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas