Arkham Horror - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 8
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Nexus
Autoři: Kevin Wilson
Richard Launius
Rok vydání: 2005
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Strategie při hře

Ahoj.

Toto téma jsem zde nenašel, proto zakládám nové, snad ne duplicitní.

Jsem víceméně ještě nováček, mám za sebou cca. 6, vyhrál jsem celkem jen 2x, ale pokaždé s jinou skupinou hráčů (víceméně jsem je zatím pouze učil pravidla). Všechny hra moc chytla a teď bych se chtěl posunout někam dál a začít hrát trošku s rozumem. Doteď jsme nechávali hře volný průběh - "ať si každý dělá co chce", ale nyní bychom chtěli více vyhrávat :)

Jakou používáte strategii a rozdělení rolí při hře např. 4 hráčů? Jeden mlátí nestvůry, druhý shání peníze a kupuje předměty, které pak předává ostatním, další se soustředí na sbírání žetonů stop a pečetění bran? Atd. atd.
4.2.2011 11:45:55

sirajch
Spíš bych řekla, že je třeba strategii přizpůsobovat aktuální situaci a hodně komunikovat a domlouvat se, rozdělovat si úkoly.

4.2.2011 11:47:30

Mno,
vec sa ma tak, ze so zakladnym AH, ked sa dozvies strategiu, tak sa hra stava podla mna trosku "nudnejsia". Staci zamknut aspon 3 dolezite brany, a mate na 50% vyhrane.
Po zisteni tohto faktu si hru az tak neuzivame. Jednoducho rychlo zavriet tych par bran a zvysok sa uvidi. Pravda, nie vzdy sa to podari, co robi hru krajsou :-)
Ak chces vediet, ktore to su, tak mrkni sem http://www.headlesshollow.com/downloads/games/ArkhamHorror_v6.4.pdf

4.2.2011 11:55:33

sirajch
Já odpovím trochu jinak než možná čekáš. Osobně od Arkhamu očekávám dobrodružství a zábavu, bez ohledu na to, jestli nás hra rozseká nebo jí dáme na prdel my.