Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | ADC Blackfire Entertainment Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Nexus |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2005 |
Sdílej: |
Home rules
Ahojte všichniHome rules
Ta tajemná přítomnost Prastarého je zajímavá, ale my s tím asi nebudeme hrát. Máme rádi, když hned na začátku hry můžeme obdivovat, co za mrcha se proti nám zase postavila :-)
My používáme akorát jeden home rule od Richarda Launiuse, že když se zavře brána, tak vcucne i potvory, které stojí na stejné lokaci, jako je zavřená brána. Tématičtější a rozumnější.
Tormentr
My hrajeme snad se vsemi Home Rules od Richarda Launiuse.
Ten skryty prastary je zajimavy, ale zase to ulehcuje hru do 5. doom tokenu, protoze nevite, co ma za negativni schopnost a tudiz to neovlivnuje hru a pritom to mnohdy byva neprijemne. :-)
Co se Stormknightu tyce, tak ten hrajeme tez. Hrajeme ve trech na dvou deskach (zaklad + rozsireni) a nema to chybu. Je to mnohem lepsi, nez zakladni pravidla, protoze se v prubehu cele hry neco deje narozdil od zakl. pravidel, kde hraci zapeceti 2 - 3 brany a pak uz jde o to jen sesbirat dostatek stop a hra konci.
Home rules
Pokud se hraje bez rozsireni, je rozhodne lepsi Stormknight. Ale pote co prisly brany prolamujici peceti, brany pozirajici vysetrovatele ci brany, ktere se hybou - nemyslim si, ze bychom se ve hre nekdy nejak extra nudili :-) Zvlast pote, co nam v posledni hre prisly 2 kola po sobe Mythos karty, ktere oteviraji dve brany zaroven. Nikdy jsme ale nezkouseli nechat "vcucnout" vsechny prisery v lokaci, kde se zavre brana - asi by to bylo dost jednodussi - obcas se stane, ze u brany stoji i 4 a vice priser... A nebo mit moznost setkani v lokaci, kde je brana - to by hodne ulehcilo hru, znamenalo by to moznost zabiti monster v lokaci s branou bez nutnosti projit do jineho sveta, nebo predani elder sign vysetrovateli, ktery se prave vratil z jinych svetu bez clue tokenu a nemohl by branu normalne zapecetit.
Co se tyka skryteho Prastareho - taky podle mne dost zlehcuje hru, prvnich 5 kol je rozhodujicich. Navic my bereme probuzeni Prastareho jako moralni prohru - takze se vzdy snazime hrat tak, jako by jeho probuzeni znamenalo konec hry. Cili zadne pripravy, maximalni usili vyvinout na zavirani a peceteni bran.
to eyciir
On ten SK je dobry i s rozsirenim :-) Protoze se v prubehu hry porad neco deje.
House rules
Ten stav, kdy mas na brane 4 a vice priser, to je podle me dost ojedinele. Monstra musis na herni plan rodelit rovnomerne na brany, takze to dost eliminuje tuto moznost. Krom toho nam se temer vzdy monstra hned rozutecou, potom, co prijde prival monster.
Setkani v lokaci, ackoli tam je brana neni zadna vyhoda, naopak to je prijemne zpestreni hry a nechci tu hazet cisla, ale rekeneme, ze to je cca 50/50 s dobrym a spatnym setkanim a ty dobre jsou dobre v uvozovkach. A hlavne se ty lokace vyuziji.
To co zminujes s elder signem je pravda, ale nikdo vam nebranim v tom to zakazat a je to dost dobra myslenka, asi to zavedeme. :-) Ale kdyz uvazis, kolik tech elder signu v celem balicku je, tak neverim, ze se vam to deje kazdou hru. :-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Mr. Jack
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 11 hodin