Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | ADC Blackfire Entertainment Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Nexus |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2005 |
Sdílej: |
1. Cesko-Slovenska liga v hre Arkham horror :)
Zdravim ceskych hracov :)nó
my by sme sa snad aj pridali, vyskusat ci nam bude sediet takyto typ hrania AH. A zalezi ci bude na to cas a miesto (-;
cas
cas bude :)
2 tyzdne na hru + moznost si par krat predlzit termin :) a super, tesi ma zaujem :)
:)
uz sa pracuje na scenariach :) dufam ze sa este od vas najdu dake skupinky :)
Vojtech Musil
Taky byhom se pridali asi....
Mam pritelkyni v Trinci a vidime se jednou za dva az tri tydny, tak nevim, jak by to probihalo, ale kdyztak bychom se klidne zucastnili.... :-) Jen je maly problem, hrajeme Storm Knight pravidla.... + House Rules pravidla od Richarda Launiuse, je to problem nebo to je nase chyba? :-D
:)
Cauko Vojtech :) tesi ma zaujem :)
chcel by som to spravit tak, ze bude moznost hru odohrat aj "po termine" samozrejme s istym penale...
Zaroven varianta Storm knight, ja mam pocit, ze hru zjednodusuje... co znamena, ze ak by bol zaujem, aby bola v lige povolena, tak by bola s velkym postihomom (percentualnym)... Takze lepsie by bolo, aby sa hralo bez toho :)
liga
Já bych se přidala. Přikládním se k hraní dle standartních pravidel. Osobně to hraji pouze takhle. Zatím vlastním jen základní sadu, takže podmínky mi plně vyhovují.
:)
@ sapho :) tesim sa velmi :)
sa3xxx
Stormknight vytváří zcela opačný efekt, než základní hra. Zatímco tam na začátku nestíháš a ke konci to je zívačka, kdy už jenom dohráváš, ve stormknightu má hra pomalejší rozjezd, ale o to drsnější je pak koncovka.
vybaveni
Vyhodou je nutnost pouze zakladni sady. U BGG a Spanelske ligy postupne pribyvaly i rozsireni :-(. Ale urcite jdu do toho :)
Morthe
No nevim me teda Stormknight varianta nepripadala moc nestihaci ani na zacatku, ani na konci. Spis mi prijde zajimavy Innsmouth horror, ktery vyuziva podobneho efektu jako Stormknight. Takze me na padlo, jestli nekdo zkousel hrat AH + Innmousth podle pravidel Stormknights.
:)
@ morthe :
ja som tu variantu nehral pravdu povediac :) Ale mam taky pocit, ze kym za naplni doom track, tak mas tolko casu na pripravu, ze roztrhas viac menej kazdeho bossa :)
sa3xxx
My se take zkusime pridat. Mame jenom zakladni hru, takze pokud scenare nebudou vyzadovat zadne dalsi rozsireni, tak je to pro nas dostupne.
parxel
super :) tesim sa :) chcem to robit tak, ze ak sa objavi nieco s rozsirenia, bude k tomu aj "zakladna" alternativa... s arkhamom vela ludi zacina, tak by som ich chcel prilakat a nie odradit :) tesim sa teda :)
Vojtech Musil
SK vs Klasika
No, ono je dost relativni rict, ktera varianta pravidel je a nebo neni nestihaci..... Hru velkym zpusobem ovlivnuje pocet hracu. Osobne mam nejvetsi zkusenost s poctem trech hracu. Pri klasickych pravidlech jsme nemeli s zadnou hrou problem. Je pravdou, ze u klasickych pravidel rychleji nabiha doom track a je to dane tim, ze s kazdou nove otevrenou branou se prida doom token. Kdo ale rika, ze musim zavirat brany? Tim si sice zadelavam na monster surge, ale jak jsem uvadel, ani v jedne hre jsme se nezapotili a pri poctu zapecetenych bran 3 se hra stava neuveritelne nudnou a presvedcili se o tom i jini. Naopak ve variante SK se doom token objevuje ve chvili, kdy se brana objevi na brane. Pri trech hracich, kdy stihat zavirat brany na obou deskach (mysleno zaklad + dunwich) je dost obtizne a tu a tam se stalo, ze doom track se zaplnil temer cely. Proste klasika ma tento mechanismus zabudovany v zakladu, ale nikdy se nam nestalo, ze bychom ho naplnili pres pulku, krome u prastareho Yiga (jeho doom track cita asi 10 zetonu). Krom toho jsme zminil, ze hrajeme jeste s upravujicimi pravidli House Rules, ktere hru nakopavaji a davaji ji dobry spad. :-)
brany
ked hras zaklad tam riesis takyto problem. Mozes si vybrat :
a/ robis v meste poriadok a snazis sa iba pozatvarat brany
b/ pripravis sa na boj s AOO
ak zvolis cisto variantu a/, tak riskujes, ze sa ti nieco nepodari, v klucovom momente sa strati vysetrovatel v case a priestore a cela hra ide do *** (par krat sa nam stalo, ze uplne vyhrata hra sa otocila o 180').
ak zvolis cisto variantu b/, tak riskujes, ze sa ti "upcha" mesto, teda ze je tam tolko monstier, ze sa fakt tazko hybe medzi obchodmi a podobne, ze sa AOO zobudi trochu skor nez ma ( mythos karty s dvoma doom tokenmi) a podobne.
Ked teda hras, tak podla AOO a hracov si zvolis, ci ides zabijat AOO a snazis sa hru predlzit, aby si mal cas sa vybavit, alebo len cisto lietas po branacha a podobne.
SK varianta podla mna toto posrada. Proste ked si spocitas, kolko kol v priemere trva, kym sa v SK varianta preberie AOO, tak neverim, ze sa neda stihnut zasealovat 6 lokacii napriklad...
sa3xxx
My jsem SK hrali ve dvou a prislo nam to moc jednoduchy. Stihali jsme v pohode. Tak nevim. Asi zalezi na konkretni hre a jak jdou karty. Zazil jsem klasiku, ktera byla klidna v pohode stihali zavirat brany a to ipresto, ze nam prislo pomerne dost rumors. hned jak jsme se jedne zbavili objevila se dalsi. A pak jsem zazil klasiku, ktera byl boj o preziti.
System jakym reaguje Mythos je pro me osobne, asi nejvic nevyzpytatelna vec na cele hre. Nekdy celkem klidna hra a jindy peklo. Podle me ma SK varianta zase jine mouchy, ale je pravda ze jsem ji nehral se vsemi temi house rules, takze nevim co to s hrou jako celkem udělá.
SK
Jsme zkoušeli dvakrát a už nikdy více. Zívačka největší, žádné napětí, nic.
Klasika
S klasickymi pravidly jsme meli ten problem, ze jsme zapecetili 3 brany a hra se stala otresne nudnou. Je pravdou, ze jsme hrali jen se zakladem. Ale myslim, ze ani s rozsirenimi to nebude o moc lepsi. Krom toho upozornuji, hrajeme tri hraci na dvou deskach. On ten rozdil desky je pomerne znat. Pocet je velmi dulezity a nutno podotknout, ze ve ctyrech hracich je hra nejjednodussi.
to Vojtech Musil
Myslím, že SK se moc nepohodne s Innsmouthem a plněním Deep One tracku. Ale to je jen názor, nikdy jsem SK nehrál a u nás i po zapečetění 3 a klidně i 4 bran je furt co dělat a nevíme kam dřív skočit (asi to bude rozšířeními).
to Kadaver
S Insmouthem netusim, je pravdou, ze SK nepocita s rozsirenimi, ale fakt mam za sebou asi 6 - 8 her s klasickymi pravidli a nevim, ale prislo mi, ze jsme zapecetili tri brany na hodne nestabilnich lokacich jako je treba WOOD, Unnamable a Cave nebo tak a pak se brany porad objevovali tam a tim padem se nic nedelo. Proste klasicka pravidla neresi hru ve fazi, kdy mas zapecetene brany. Neprijde monster surge, neda se doom token, nic se nedeje. :-) Samozrejme kdyz osud nepreje, tak se muzou dit zazraky, ale to je jak u klasickych pravidel, tak u SK :-)
to all:
Dalsi dulezity dodatek je, ze my se tu bavime pouze o SK variante, ale nutne je zvazit, ze hrajeme s House Rules, ktere maji dalsi dulezite zmeny. Nejdulezitejsi moznosti je, ze se brany otaci druhou stranou, aby hraci nevideli, o jakou branu se jedna a teprve, az do brany vstoupi, tak se jim objevi, kam lezou. Coz ma silene nasledky. Napriklad sestra Mary, ktera ma fight 3 a Lore 4 a nedej boze, aby se dostala do brany s -2. To tam proste onanuje pul roku jednou kostkou a zavrit ji je umeni.... takze SK jen upravuje system DOOM tokenu aj, ale zajimavou zmenu prinaseji i House Rules :-)
coskroo
coskoro spustame stranku, kde sa bude dat registrovat :)
to sa3xxx
Tak ako to vyzerá s tou stránkou?
uz coskoro
sa spusti registracia :)
zatial prezradim, ze bude aj cena pre vitaznu skupinu (a ziadne poplatky). Viac info coskoro :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Brass - Insert
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 13 dnů