Android - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 3 - 5
Doporučený věk: od 13 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: desková hra
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: Kevin Wilson
Rok vydání: 2008
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Zkusenosti po delsi dobe?

Koukal jsem se vcera na video Scotta Nicholsona a ten z Androidu nebyl zrovna moc nadsenej. Herni mechaniky jednotlive ma sice rad, ale dohromady mu nesedi, a svinici karty vuci protihracum mu prijdou prilis drsne. Pokud nekdo z vas hraje Android delsi dobu, jak se na nej ted divate? Tema/svet, pribehovost a i cena me docela lakaji, ale ta recenze Scotta me dost odradila...
19.7.2011 09:15:02

SHaitan
Muzes prosim poslat odkaz na tu videorecenzi?

Jinak karty na protihrace jsou drsne, ale vsichni maji relativne stejne moznosti. Krom toho muzes souperi zabit i Guilty postavu, takze se nedivim, ze ty karty jsou takto "drtive". Dulezite je ale brat v potaz ten fakt, ze karty muzes hrat pouze za urcitych podminek a tim je vstup do lokace s trojuhelnikem a nebo kundickou (nemuzu si ted vybavit oznaceni lokaci). Nikdo netvrdi, ze do tech lokaci musis lizt. :-) Jestli mi neco uplne nesedi, tak to je skladani puzzle a vitezne body za to a obcas spojitost Dark karet s pribehem. Obcas ti chodi karty, ktere nejsou proti pribehu a potom je jejich efekt na nic.

19.7.2011 09:33:13 | Upraveno autorem (porovnej)

...
http://www.youtube.com/watch?v=vCbEQuIzyO4

19.7.2011 09:59:32

rbx

Shaitan
presne jak rika Vojta - nikdo te nenutí lézt do lokaci s k...ou :-) Ja se takto velmi povedene těmto kartam vyhýbal, protoze jsem vedel, ze se na me neco chystá. Nemam to moc nahráno, ale pro me ma cela ta hra výbornou atmosféru. Uz jsem si zvykl i na mechanismus usvedcovani a Puzzle mi nevadi.

19.7.2011 10:25:09

SHaitan
Řid se víc vlastním úsedkem, než nějakou recenzí. Jiraman by ti o tom mohl říct své, jak mu kdysi dva rádoby znalci her udělali recenzi a to si ani pořádně nenechali vysvětlit pravidla.

Vojta musil to řekl dobře. Svinící karty lze hrát ve většině případů při splnění nějaké podmínky. Když jsem hrál za bývalého vojáka (týpek s cigárem v puse), tak jsem se vyhýbal Beanstalku, protože tam měli spoluhráči svinící karty a šlo to v pohodě.

Nicméně za sebe bych řekl, že tohle je spíš okrajová hra, která nemusí sednout každému. Přece jenom ty postavy jsou někdy opravdu hodně depresivní a ne každému taková potemnělá atmosféra sedne. Ale tak už to v deskovkách chodí.

19.7.2011 10:33:31

...
Usudkem bych se ridil, lec neznam nikoho, s kym bych si hru pred koupi vyzkousel. A bohuzel uz se mi parkrat stalo, ze jsem koupenou hru obratem pod cenou prodaval, bo mi nesednula. Atmosfericky si myslim, ze mi to sedne, spis se bojim tech mechanizmu hry.
Vim, jako hrac nejake postavy, na ktere oblasti si dat pozor?
EDIT: Ale stejne nakonec neodolam... :)

19.7.2011 10:53:22 | Upraveno autorem (porovnej)

Tak jsem zkouknul tu "super recenzi" a pak si precetl par komentaru od lidi a souhlasim s lidem. Ten clovek tu hru moc nepochopil a z jeho vysvetlovani mi prislo, ze ji hral jen jednou.
Vztah puzzle s osobou je takovy, ze kdyz se snazis prijit na tu konspiraci, tak se posouvas ve sve nalade (to je prvni zeton), kdyz jde dal do hloubky, tak ziskavas prizen nekterych spolecnosti (asi bych to chapal tak, ze jsi s nimi prisel do styku atp) a ten posledni, ktery dava dobry nebo spatny batoh chapu tak, ze se ti podarilo objevit neco duleziteho a tudiz jsi na spravne ceste (dobry batoh) a nebo naopak nejaky tvuj souper vuci tobe strada, nedari se mu (spatny batoh pro nej).

To kdyz udelas lajnu, tak dostanes 4 VP je zvlastni, ale beru to jako nalezeni vztahu mezi ruznymi stranami, ktere mohou mit prsty v konspiraci.

Dal kritizoval dark karty, ze jsou presilene. Plati to, co jsem rekl + dodavam. Ano, jsou, ale kdyz jsem jednou hral za Caprice Nisei, tak jsem mel ani ne v prvni pulce tydne asi 6 favor zetonu a to hra teprve zacala. Ta postava ma kolem sebe lokace a karty, kterymi ty zetony umi nabrat a potom muze za to pouzivat ruzne firmy ve meste, ktere ji nejak pomuzou. Proto je tam uber karta, ktera ji vsechno zahodi. Krom toho ona cena tech hustych karet je kolem 5 - 6, coz nejde uplatit jinak, nez ze zahodis 1 - 3 karty, abys to uplatil, takze je to i postih pro tebe.
Jednou jsem hral za zkorumpovaneho poldu a dostal jsem dark kartu, ze se musim dostat pres pulku mesta, abych tam neco splnil. Do te doby jsem nesmel sbirat stopy na planu. Trvalo mi to asi 3 kola a stejne jsem tu hru vyhral nakonec.

Ta hra je o prizpusobovani se situaci. Kdyz si myslis, ze je nekdo na koni, tak na nej proste musis brat karty a svinit ho. To ale nesmi delat vsichni, protoze pak sili ten druhy. Takze to chce balanc a rovnomerne reagovat. Prislo mi, ze je nesmysl brat karty na vsechny postavy. Pak ti prijde na kazdou slaba karta a brecis, ze mu nemuzes nic udelat. Krom toho je dost tezke plnit pribeh, usvedcovat svoji postavu a sbirat favor zetony a doufat, ze za ne budes mit body. Chce to rozdelit a bud plnit pribeh + neco navic a svinit pribeh ostatnim, nebo plnit hlavne sveho vinneho + favor a svinit atp. Uplne vsechno se vzdy neda.

Jinak co ja vidim jako negativni je trochu ten fakt, ze kdyz hraju light kartu, tak se dostavam do spatne nalady, coz uplne nechapu vyznam. Chapu, ze zahranim dark karty se mi nalada zlepsuje, protoze cizi nestesti potesi, ale obracene to nechapu.Takhle vnimam celeho Androida ja. Podle me to je hra plna moznosti, super pribehu, ruznych postav a mechanismu. :-)

EDIT:
Ano, vis, na co si dat pozor. Z 99% karty rikaji, kdyz vstoupi na trojuhelnik nebo kundicku, tak muzes zahrat dark kartu. Nevis, na kterou lokaci zrovna maji souperi kartu, ale i tak. Potom jedna postava ma s nejakym pribehem tusim postih za nightlife lokace. Tim to ale konci tusim. To je trochu chyba hry, protoze lokaci ruzneho typu je tam hodne, ale vyznam maji pouze tyto. Krom toho souper muze byt zakerny a pokladat dukazy na mista s trojuhelnikem a kundickou, takze ti nezbyde, nez tam jit, ale kdyz na takovou lokaci jdes, tak si zase zadarmo liznes temnou nebo svetlou kartu podle toho, o jakou lokaci se jedna.

19.7.2011 10:56:39 | Upraveno autorem (porovnej)

to SHaitan
Androida mám nahraného poměrně dost, Scottovu recenzi jsem taky kdysi dávno zkouknul a z jeho pohledu ji plně chápu. Proč? Scott je převážně eurohráč, počítač, plánovač, prostě Puerto Rico hráč, kde všechno musí být nalajnované a když udělám tohle, tak protivník určitě udělá tohle, apod. Tak přesně pro takové lidi Android není a proto ho Scott tak zprznil. Vždycky, když Andorida někoho zaučuju, tak lidi upozorňuju, že je to ameritrash a rozhodně to není hra pro eurohráče. Když chceš počítat, tak jdi jinam. V této hře jde prostě o to, vžít se do příběhu své postavy a tak ji taky hrát. Klidně i nějaké to RP se tam vleze, když máš na to naladěnou skupinku. Další věc, na kterou upozorňuju, je skutečnost, že hra je poměrně složitá. Jsou to vlastě tři hry postavené nad sebou a navzájem se prolínající (osobní příběhy, usvědčování vraha, konspirace a jako malý bonus ještě hraní černých/bílých karet). Každá z těchto podher má vlastní zákonitosti, které se navzájem prolínají a ovlivňují a pochytit to všechno napoprvé je nad lidské síly. Rozhodně to není hra na první zahrání a opět narážíme na Scottovu recenzi - může se dost pravděpodobně stát, že první hru absolutně nebudete vědět, co děláte a co máte dělat. Budete dělat spoustu chyb, kterými ale budete hru objevovat (jako např. bezhlavé chození do "zlých" lokací, ignorování osobních příběhů, apod.). Důležité je nad tou hrou nezlomit hůl, protože její krása se opravdu začne objevovat až při dalších hrách, když budete odhalovat ty zákonitosti. Na druhou stranu jsou první hry krásně překvapivé a netušíte, co vás čeká za rohem. To je pro eurohráče konec, to pro něj zabíjí celou hru. Pro mě je to to nejkrásnější, co na hře je. Prostě ta hra se nesmí hrát s tím, že ji za každou cenu musíš vyhrát a jdeš na to čistě mechanicky. Je potřeba ji hrát spíše jako atmosferickou hru a sžít se se svou postavou (což velmi dobře jde, protože postavy jsou hodně "lidské").
Co se týče vyhýbání zlým kartám, tak každá postava má ve hře lísteček s doporučenou strategií a jejími silnými a slabými stránkami. Na první hry tyhle lístečky zase pěkně odlož do krabice a nezatěžuj tím spoluhráče (je dobré si tam akorát přečíst příběh postavy a spojitost s jeho NPC). Pokud ale máš spoluhráče, kteří neradi objevují a raději mají všechno narýsované, tak jim můžeš strategie rozdat, ať si je přečtou. Těmto hráčům se i přesto hra asi nebude moc líbit, protože Tě tam fakt můžou potkat různé nečekané zvraty.

19.7.2011 12:58:49

...
Vyborne, presne tyhle vysvetleni jsem potreboval slyset. Verim, ze mi hra sedne a prinejmensim nekterym hracum z me skupinky take. Urcite casem napisu nejake dojmy. Dekuji za pomoc.

19.7.2011 13:43:15

rbx

Shaitan
ja jen doporučuju si to s někým zahrát, protože když jsem poprvé četl pravidla a následně se je pokoušel vysvětlit, byli to peklo. Pak jsem to zahrál s Falcem a nemusel se starat o všechny nuance a bylo to skvele. Pokud jsi z Prahy, tak se můžeme domluvit.

19.7.2011 14:42:09

rbx
Bohuzel Olomouc, do Phy se dostanu stezi jednou rocne a i to je svatek. Kazdopadne diky moc.

19.7.2011 15:04:50

rbx
Trochu se tu přiživím. Také pokukuji po Androidu a kdyby byla nějaká předváděčka/hraní v Praze, tak bych se rád zúčastnil. :) Kdyžtak prosím o zprávu. Díky!

19.7.2011 15:13:10

rbx

the Chosen
Ok, domluvim se s Falcem a pak to tu oznamime.

19.7.2011 15:39:04

rbx
Prima, díky :)

19.7.2011 15:41:30

to SHaitan
Kdybys někdy měl cestu přes Ostravu, tak Tě můžu Androidovi směle představit já. Z Olomóca je to přece jen do Ostravy trochu blíž než do Prahy.

19.7.2011 16:07:26

Dojmy
Nejspi zopakuji co bylo receno, ale abych promluvil nejak ucelene.

Scott Nicholson ma podle me dobre recenze a pokud me pamet neklame tak vetsinou anoncuje ze je to z jeho pohledu a vysvetluje co se mi nelibi a ze je to jeho nazor, takze celkove jsem s jeho recenzemi spokojen. Nicmene kazdy si to muze vylozit jinak (je lepsi kdyz ho clovek zna delsi dobu)
Silne karty praseni:|
Tento mechanismu se mi libi, ty velice silne karty maji podminky, ktere je treba nejprve splnit, cim silnejsi prasarna tim vice omezujici podminka. Takze se i casto stane ze hrac spoustu karet nema sanci vyuzit (proto existuje mechanismus zahazovani karet pro zlevneni platby). Navic to neni tak hrozne pro hrace ktere nemaji nadrceny balicky karet a netusi co je muze cekat. Kazdy dostane list s napovedou, kde jsou receny nejake zakladni takticke moznosti a zaroven ceho se ma obavat a jakych lokaci se ma vyvarovat.
Dalsi obrana na prasici karty je ta, ze kdyz vidite ze nektery hrac utika s body a ziskava znatelny naskok, muzete si brat karty, ktere ho zbrzdi. (docela prijemny mechanismus balancu)
Minus bych rekl, ze je uceni hry. Rozhodne si najdi nekoho kdo te zauci jinak se ti hra muze snadne znechutit.
Tematicky vyborna hra, vidis jak se ti pribeh behem hrani, resis problemy s manzelkou/naklonovanymi sestrami a... uvidis :) )
Za me ma hra dva palce nahoru, a s tim jak v obchodech ted padla cena tak si myslim ze pro AT hrace je to must have.
:)

19.7.2011 19:23:09

Viem, že si koledujem o lynč, ale...
Nedá mi neprihodiť si do tejto diskusie aj svoj názor. Od tejto hry som mal zrejme príliš veľké očakávania, nakoľko mám veľmi rád sci-fi, cyberpunk, noir a celkovo fakt, že ide o Blade Runner - stolnú hru. Takže tematicky pre mňa 100 bodov. Hneď po prvej hre som si však povedal (a nie len ja), že túto hru snáď vôbec netestovali. Do očí bijúca nevyváženosť cien a hodnôt rôznych kariet a lokácií, zbytočne prekomplikované pravidlá ktoré nijak nesúviseli s témou a niekoľko zjavných chýb (zrejme vyplývajúcich práve z nedostatočného testovania) ako napríklad pár žetónov či postáv, ktoré sa do hry nemajú ako dostať.
Od vtedy som sa snažil hre dávať ďalšiu a ďalšiu šancu, hrajúc čisto len pre zážitok z hry a nie víťazstvo, ale po viac ako desiatich hrách som pred pár mesiacmi nad ňou načisto zlomil palicu (a celkovo nad všetkými hrami od Kevina Wilsona).
Hra síce obsahuje zopár zaujímavých nápadov, ale všetky pôsobia akoby neboli dotiahnuté do konca. "Konšpiračné Carcassonne/Bingo", losovanie žetónov viny pre jednotlivých podozrivých (akože vyšetrovanie), posuny svetlej/temnej nálady pôsobia ako vytrhuté z inej hry a nasilu vtlačené niekam, kam vôbec nepatria.
A na osobné príbehy jednotlivých postáv v hre okrem tej svojej zvyčajne hráči kašlú, pretože pamätať si podmienky dávania zlých žetónov na ďalších troch-štyroch hráčov (ktoré navyše vôbec tematicky a mechanicky spolu nesúvisia) je problematické a hra sa to nijak nesnaží uľahčiť nejakým ikonografickým systémom (ak však dokážete mihom oka prečítať haldy textu na desiatkach kariet rozhodených po celom stole, tak gratulujem).
Svetlé a temné karty sú nevyvážené (ostatne ako asi všetky karty v hrách od Kevina Wilsona) a ani chabá obrana typu "niektoré zlé karty môžu byť zahrané len za určitých podmienok" tu nebstojí. Množstvo kariet, ktoré pripravia hráča o všetky favor žetóny alebo o celý ťah môžu byť zahrané na začiatku jeho ťahu len tak. A to že pri tom musí človek hrajúci kartu ešte nejaké ďalšie zahodiť z ruky na doplatenie býva často len výhodné (v hre je dokonca zopár kariet, ktoré kvôli chybám v dizajne nie je možne zahrať prakticky vôbec). Hráč má v hre k dispozícii 12 kôl a karty, ktoré zničia 3 až 6 kôl jeho snaženia nie sú ničím výnimočným, čo občas vyúsťuje aj k mínusovým hodnotám pri výslednom bodovaní.
K tomu sa ešte pridávajú karty udalostí, ktoré úplne náhodným spôsobom dokážu vyhrať alebo zničiť hru hráčom, ktorý boli práve v zlom/dobrom čase na zlom/dobrom mieste. Dá sa povedať, že hráč vlastne ani hru nehrá (tz. jeho rozhodnutia v hre majú pramalý význam a dopad na jeho výsledné umiestnenie), čo by ešte pre AT hru nebol až taký problém, ak by netrvala 4-5 hodín, nemala problematické množstvo pravidiel a ak by mechaniky hry dávali nejaký tematický zmysel.
Celkovo, táto hra vyžaduje obrovský kopec tolerancie (až benevolencie) a predstavivosti, aby zo štvorhodinového nudného zbierania kartónových žetónov a čítania nijak nesúvisejúcich flavor textov na kartách človek dostal aspoň minimálny pocit, že je detektívom v budúcnosti. Na druhú stranu, pocity dystopie, zúfalstva, becmocnosti a toho, že celý svet sa proti vám spikol sa v tejto hre naozaj dostavujú, takže pre niektorých emo hráčov môže plniť svoj účel. Každopádne ide o jedno z mojich najväčších herných sklamaní.

22.7.2011 04:13:23

to Yuri
Hru nechci branit, chapu vsechny tvoje pripominky az na jednu a nad tou se podivuju snad u kazde hry a to je herni doba. Hru jsme hrali poprve v zivote a tusim, ze nepresahla 4 hodiny. Nyni jsme hru schopni odehrat kolem 2 - 3 hodin, rozhodne ne 4 - 5.

Co se hernich mechanismu tyce, tak ta hra v sobe integruje tri zakladni mechanismy a tim je pribeh, odhalovani vinneho a odhalovani konspirace + ziskavani prizne spolecnosti. Jak uz jsem psal, tak plnit vse proste a jednodusse nejde a bud pracujes naplno na pribehu na ukor usvedcovani atp. Sam Wilson to tak popisuje a dokonce rika, ze jsou okamziky, kdy se nektere postavy mohou rozhodnout, jakou cestu v pribehu si zvoli, protoze nektere vedou sice ke ztrate bodiku, ale davaji jiny bonus. Treba Rachel Beckmann ma v jednom pripade bud zisk 10k a nebo nejake VP a je jen na tobe, jakou cestu si zvolis. Souhlasim s tim, ze je trochu problem s narusovanim tech pribehu, protoze pamatovat si to je dost tezke. Da se orientovat trochu podle Dark karet, kde barva pribehu sedi s barou Dark karty a tak nejak jsem vykoukal (nemusi to byt pravidlo), ze pokud sedi Dark karta s pribehem, tak na ni ma vyraznejsi vliv. O jejich sile jsem uz psal a je to zcela v poradku, ze jsou tak "mocne". Jinak puzzle neni bingo, za dilek odmenu dostanes, to co je na dilku dal je uz jen prijemny bonus. :-)

Lokace a NPC ve hre vidim ja osobne jako nejvetsi slabinu. Ziskat Favor neni obcas uplne jednoduche, pokud pominu lokace, kde utratis dve hodiny a ziskas prizen dane spolecnosti. Jejich nasledne vyuziti je rovnez trochu problem, protoze nektere lokace davaji jen maly bonus za cenu, kterou vyzaduji a spise je hraci nevyuzivaji. Co se NPC tyce, tak to je uplne zabite, jelikoz ve hre nemaji temer vliv nebo velmi maly a pro me je to rovnez velke zklamani.

Pravidla jsou ve sve podstate silene jednoduche a prijde mi, ze jsou zatim nejjednodussi, ktere jsem kdy videl a jsou i dobre sepsane v knizce. Jako kazda FFG hra je vsak spousta drobnych mechanismu, ktere hraci musi hlidat behem hry, ale to je i u Descenta, DOOMa, Arkhamu, Mansions, proste vsude.

A co se karet udalosti tyce, tak to rovnez neni zadne terno. Neprisli mi nijak presilene a obcas za tou kartou musi clovek hodne cestovat a pak si rozmyslis, jestli chces ztracet cas tim, ze tam pojedes a nebudes delat nic jineho a nebo obracene.

Co ja spis vidim jako podcenovane je Jimmy the Snitch, kteremu ostatni hraci, se kterymi jsem hral, neprisli na chut a pritom me prijde jaho hodne presileny, narozdil od reporterky.

A uplnym zaverem povim, ze pokud jsem se snazil ve hre neceho docilit, tak jsem toho docilil at uz bez problemu a nebo s obtizemi kvuli klackum, ktere mi ostatni hazeli pod nohy, ale o tom ta hra je. Zivot neni med a musi resit spoustu problemu ve svem zivote at uz osobnich nebo profesnich.

EDIT:
Precti si komentare od Wilsona a uvidis, ze ti ty mechanismy zacnou do sebe vice zapadat, vice pochopis, proc jsou ty puzzly jak jsou atp.

22.7.2011 07:50:30 | Upraveno autorem (porovnej)

rbx
Az budete dávat Androida a bude místo, taky bych se rád přidal.
Díkes

22.7.2011 11:02:50

to Vojtech Musil
-ad čas: Za 3 hodiny sme hru zahrali raz aj my v trojici, keď sme vôbec nečítali flavor karty a snažili sa čo najmenej zdržovať. To však ešte viac zabíja zmysel hry, keďže nikto netuší, aké sú príbehy ostatných postáv. Neverím, že v počte 4 až 5 hráčov je možné zahrať hru v pohodovom tempe pod 4 hodiny. A nedajbože ak treba ešte nejakému nováčikovi vysvetlovať pravidlá alebo ak hrá nejaký AP hráč.
-ad mechanizmy: Problém nie je v tom, že sa nedá plniť všetko, to práveže asi ako jediné z mechanizmov dáva tematický zmysel (ak sa príliš venujem vyšetrovaniu, tak chátra môj osobný život). Problém je v tom, že jednotlivé mechanizmy sami o sebe nedávajú tematický zmysel (tá narážka s Bingom pri konšpiračnom puzzle bola napr. na to, že ak hráč vyplní celý stĺpec/riadok/diagonálu, tak dostane 4 body podobne ako v hre Bingo). Navyše sú bonusy za konšpiráciu tak silné, že prakticky v každej hre sa puzzle takmer okamžite zaplnilo a potom hráči už len naháňali správne žetóny (čiže úplný opak toho, akoby malo "akože vyšetrovanie" prebiehať).
A komentáre od Wilsona som si čítal, proste si myslím, že sa to dalo spraviť inak (viď. fanovské prerobenie "Director's Cut" na BGG).
-ad vyberanie ciest v príbehu: Jediná postava, ktorá si môže vyberať vývoj svojho príbehu je android Floyd, ostatní sú odkázaní na zbieranie dobrých žetónov a na hranie kariet. V našej skupine sa však rýchlo stalo, že hráči si pozreli dopredu karty príbehu (aby neboli znevýhodnení voči tým, ktorí hru už hrali a karty poznajú) a často je dosť jasné, že či bonus/postih za dobrý/zlý koniec príbehu stojí za námahu alebo nie.

Proste keď si predstavím, koľko zábavy by som si mohol užiť za ten čas čo sa nudím pri Androidovi s inými hrami, tak pochybujem že ešte niekedy si ho zahrám. Ak sa však niekomu táto hra páči, rád mu tú svoju vymením.

22.7.2011 17:57:53

to Yuri
Ten puzzle je trochu nesmyslny, ale jak jsem psal, je to proste nalezeni jisteho vztahu mezi jednotlivymi spolecnostmi, ktere v konspiraci mohou mit prsty a proto ta odmena. Jestli nejdriv vytvorite puzzle a potom nahanite favory, tak to je podle me naprosto spatne, protoze nevis, jake na konci budes mit. Kdyz na tebe pak nekdo zahraje dark kartu a vsech te jich zbavi, tak na to dojedes, takze podle me s puzzlem se musi dost opatrne a ja bych na nej nesazel.

Je to vec nazoru a taktiky, v tom se neshodneme. Neni to posledni hra na svete a treba jeste vyjde neco detektivniho, co ti bude vic sedet. :-)

22.7.2011 21:38:55

ad nevyvazenost
Ja se priznam, ze jak slysim nekoho zehrat na nevyvazenost, netematicnost a hlavne "absolutni netestovanost" her Kevina Wilsona, tak je to pro me jak sever pro strelku buzoly... zatim obe "velke" hry co od nej doma mam se pysni temito ohlasy (Descent a Dracula, pritom Stoker me nijak extra nebaviskuje) a obe shledavam dily genia a zalezitostmi hrube nepochopenymi. Android nemuze byt vyjimkou...

Mimochodem, za tejden mam cestu kolem Leisure games (20 liber co za nej chtej je jak flusanec v kaluzi londynskych stok), coz se spoji s mymi nedavnymi 27. narozeninami a hujajaa, hujaaaja, hrmca, hrmca, hod tam cihlu :-) kdepak ja a zestarnout...

29.1.2012 23:41:55

review
práve som pozrel tento review a musím povedať že táto hra dostala asi najväčší náklad aký som kedy vo review videl :

http://www.youtube.com/watch?v=FWzC5chnQY0

.. Tí na tejto skvelej hre nevidia ako keby nič dobré. Evidentne príliš náročná a chlapci majú málo predstavivosti.

29.12.2012 10:40:49 | Upraveno autorem (porovnej)

review
Hehe, to je jeste drsnejsi nez ta od Scotta a jeho "I hate this game!" :) Me to skoro chvilkama prislo ze je Wilson necim osobne nasral, protoze navazet se i do toho, ze je hra az od tri hracu, ze ma velkej plan, je tam spousta ruznejch zetonu a ze ve hre tri hracu se vyuzijou jenom ctyri podezreli, to mi obcas pripomnelo sklepackou recenzi Bible :)

30.12.2012 13:17:01

review
teraz som si pozrel tú scottovú review a mám pocit že tí chalani sa ním celkom inšpirovali. A podľa všetkého scott tú hru vôbec nepochopil, ale ako pozerám, už ste to tu rozoberali.

31.12.2012 11:17:19

Vybíráme z Bazaru

Hra FANTACOLOR junior
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 3 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas