Hry pro začátek

Ahoj,
chtěl jsem poprosit o radu. Jsem začátečník ve světě "lepších" deskových her, ale chtěl bych sem více proniknout. Chtěl bych se tedy zeptat, jaké hry si myslíte, že jsou dobré. Z lepších her co už mám bych jmenoval asi LeHavre a Vládci podzemí. Příští týden se chystám koupit Kyklady. Co jsou další hry, o kterých bych měl uvažovat? Žánrem je mi to celkem jedno (hl. asi strategické, budovatelské, ale nevadí mi ani karetmí,...).
A druhá otázka je: Existují nějaká místa, kde se dá zahrát stolní hra? Třeba v čajovně? Nebo jsou nějaké specializované místa?
Předem moc díky za odpovědi!
9.6.2011 21:48:40

Doporučení
Age of Empires III, Railroad Tycoon

9.6.2011 21:59:37

Foret
První věc: Zkama si?

Podle toho to pujde. Jinak hrává se defacto všude, od čajoven, přes domov, hospody a chaty až po herny a kluby. Ve většině okresních měst (či rozumné blízkosti) existuje nějaký ten herní klub.
Zde na foru můžeš najít kategoriu vláken: hledám spoluhráče a to podle měst.
V Brně můžeš hrávat např. v prodejně a herně Planetyher,
V Praze v Outpostu, na Palubě, nevím jak u Tomových her,
V Ostravě v Korunce
V Uh, po domluvě třeba na Vyhlídce atd...

9.6.2011 22:22:39

rbx

Foret
doporucuju navstivit specialku na deskovky. V tech dobrych by ti meli poradit, hry ukazat, treba si i s tebou zahrat, protoze je vetsinou vedou lidi, co sami hraji. Takhle po netu od tebe budeme chtit vedet spoustu otazek typu, co te bavi, kolik mas spoluhracu, kolik casu muzes deskovkam venovat atp. Nelze obecne poradit, aniz bychom tyto veci nevedeli.

9.6.2011 22:27:26

Foret